![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je wensen als je drie wensen mag doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achter welk vakje zou je het eerst willen kijken?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 november 2008 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Pietje,
Geloof jij - in alle eerlijkheid, ik weet dat je zelf syndicaal afgevaardigde bent en dus misschien 'gebonden' bent door een syndicaal standpunt - persoonlijk nog in de rol van de vakbond zoals die vandaag de dag wordt gespeeld ? Welke kerntaak zie jij voor de vakbonden weggelegd in de toekomst ? - Waar ligt volgens jou de sterkte/zwakte van een vakbond, zowel ten opzichte van de werkgeversorganisaties als ten opzichte van de overheid (ook indien die overheid niet de 'werkgever' is) - Beschouw je persoonlijk het stakingsrecht nog steeds als absoluut ? Waar ligt voor jou de grens ? - Vind je het persoonlijk nog verantwoord om deel te nemen aan vakbondsacties of ze zelfs op touw te zetten, wetende dat die acties de werkgevers/overheid uiteindelijk meer (kunnen) kosten dan de maatregelen die met de bewuste acties beoogd worden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Geachte,
Ik zou graag je mening kennen over volgende muziekgenres die mijn voorkeur wegdragen : - jazz, niet het moderne spul maar de authentieke New-Orleans muziek, spijtig genoeg niet populair, zeker niet bij het jongere grut - country en western - de oude rock en roll, waarvan Chuck Berry, Little Richard, Jerry Lee Lewis en vele anderen ons onvergetelijke pareltjes geschonken hebben - last but not least de cajun (waarvan ook een zwarte variant bestaat, nl. zydeco), prachtige muziek, maar niet populair in België. Ik besef terdege dat het niet de gemakkelijkste genres zijn, maar het moet niet altijd zielloze techno zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementslid
|
![]() naar welke persoon in de geschiedenis kijk je op.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest het fictieve vb van je zich voordoen in de Ardennen, is het aan die inwoners om eventuele stappen te zetten om taalfaciliteiten te bekomen, waarna er waarschijnlijk aan de "andere kant" een tegeneis zal komen. Het Parlement zal uiteindelijk de knoop doorhakken. Persoonlijk ben ik niet zo voor die faciliteiten, maar ze zijn er (sinds 1963, dacht ik zo, en verankerd in de Grondwet) gekomen door compromissen (het heilige woord in de politiek) te sluiten. En dat zou daar in de Ardennen niet anders zijn.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Op het eerste zicht zie jij er mij een zeer redelijke mens uit.Dus waarom niet ?
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen aandelen.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij specifieke hobby's, behalve duiken en muziek ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelimiteerde beurs-speculatie mag wat mij betreft serieus aan banden worden gezet (indien zoiets mogelijk is uiteraard, ik ben geen economist)
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelooft u dat het stimuleren van gemeenschapsgevoelens kan bijdragen tot het verwezenlijken van een socialere, samenhangendere en solidairdere samenleving?
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 18 november 2008 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tip van de week:
Boo Boo Davis, Jan Mittendorp en John Gerritse http://www.thebluesman.nl/mijn_weblo...ensie-boo.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het onfatsoenlijk en het maakt tevens het voetbal kapot. Het hedendaags voetbal mist de charmes, die het vroeger had, en dat dankzij het grote geld. En dat geldt uiteraard ook voor andere "geld-sporten", Tom Boonen die een miljoen €/jaar verdient, vind ik ook de normen van fatsoen serieus overschreden.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humo. Al voeg ik er onmiddellijk aan toe dat de kwaliteit ervan zichtbaar achteruit is gegaan sinds Guy Mortier met pensioen is.
Edit : sinds Guy Mortier geen baas meer is vd redactie.
Laatst gewijzigd door Pietje : 18 november 2008 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor !! Vooral tijdens mijn legerdienst. De laatste maand van mijn "vijftien maand dienst" ben ik nauwelijks nuchter geweest. Maar ondertussen is dat wel lang geleden.
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Restaurant 52 - Strombeek-Bever
De Gambrinus - Tienen De Met - Vilvoorde Al Parma - Tienen Ik heb ooit het geluk gehad in een "sterren-restaurant" gegeten te hebben (getrakteerd, dus niet zelf betaald). Dat was in "Hostellerie Berkenhof" te Keerbergen. Was wel "de moeite". De prijs waarschijnlijk ook (heb nooit geweten wat dat "grapke" heeft gekost).
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar echt natuurlijk ros haar dus, geen geverfd "Axelle Red-rood". Andere blanken hun huid is een soort "roze", bij "rosse vrouwen" is die huid echt "melkwit", om van te smullen ![]() ![]() En dan die sproetjes, ![]() Redheads dus ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervolg morgen
![]()
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke zomer heeft in het park van Opwijk een Cajun- en Zydeco festival plaats, met een heuse dansvloer die druk gebruikt wordt. Gemiddelde leeftijd van het publiek moet rond de 55 liggen. Zullen we volgende zomer eens samen gaan?
![]() |