Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2008, 23:32   #401
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Gewoon enkel een loon voor het regerend staatshoofd. Voor mijn part krijgt hij er een ambtswoning bij (in bruikleen, niet als persoonlijk eigendom) en wordt het personeel vanoverheidswege betaald (met een transparante boekhouding).

En de rest van de koninklijke kastelen terug nationaliseren en verkopen of er openbare gebouwen van maken...

De rest van de familie moet maar zelf gaan werken, mijn werkgever geeft toch ook geen loon aan mijn familieleden omdat ik werk?

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=49

Tja, nu willen ze de koninklijke famillie qua opslag aan de gezondheidsindex koppelen zoals voor iedere modale belg van toepassing is...

Dit is echter niet méér dan een simpele poging om het koninklijke blazoen een béétje terug op te poetsen,en daarbij de bevolking tevreden te houden onder het motto, "zie je ,ze krijgen niet meer dan wij".....

Maar er zit nog een grote adder onder het gras....namelijk dat deze dotaties die aan de koninklijke geldwolven jaarlijks worden geschonken volkomen belastingsvrij zijn....

Zij,die het niet nodig hebben trekken de volledige indexaanpassing,en diegene die de indexaanpassingen het hardst nodig hebben,het gewone volk dus,mag gelijk zowat de helft van zijn indexaanpassing terug inleveren onder de vorm van de belasting die erop wordt geheven....

En zo vangen onze gekroonde leeghoofden percentueel nog altijd véél meer dan wij ooit zullen krijgen......
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 00:00   #402
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wat een onzin en populistisch gebrabbel... "leerkrachten moeten meer verdienen"...japjap... "en het gezondheidspersoneel eigenlijk ook"...japjap..."en ik ook"..."en de mannen van de NMBS ook"... "en nog wat meer vakantie en minder werkdruk"...

pfffff wat zijn we het beu zeg! Leerkrachten verdienen MEER DAN GENOEG moet ik het nog eens noteren om nog meer te shoceren? wel; MEER DAN GENOEG! Ik ken weinig mensen die een zo chill leven hebben dan leerkrachten. En deze weten dat ook want ze kozen er express voor. Dat ze op het eind van de maand geen villa aan het zoniënwoud kunnen kopen (zoals djimi hier opmerkt) is niet bepaald onlogisch te noemen. Nu ze kunnen dat wel hoor als ze wat bijles geven na hun uren (want jawel hoor tijd hebben ze na de uren want ze hebben veel "na de uren") kunnen ze zelf 2 villas kopen maar daar zwijgen ze over.

Het aantal leerlingen in een klas is uiteraard iets anders maar ge moet leren leven met wat je hebt hé. En kom let's face it "t'is 't einde van de wereld niet hé" moeten lesgeven aan 30 i.p.v. 20. Een goeie prof zal evenwel aan beide aantallen een goede les kunnen geven.

En toch even zeggen; dat zwaard van damocles dat je daar zo strategisch hebt geplaatst in uw portie "laten we alle leerkrachten ook een beetje opvrijen" is gewoon hilarisch.

mvg
l_w
Nog enige onverteerde frustaties van in je schooljaren, die hier terug naar boven komen ? Het is niet omdat jij slechte punten kreeg, en de hoed met ezelsoren, dat de onderwijzers stoute mannen zijn hoor ?!! Stel je een klas van 30 leerlingen voor , met 5 �* 10 gasten van jouw slag daarin, en zeg dan nog eens dat die arme onderwijzers MEER DAN GENOEG verdienen ? Het dubbel, zou nog niet genoeg zijn!!
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 00:04   #403
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pfffff wat zijn we het beu zeg! Leerkrachten verdienen MEER DAN GENOEG moet ik het nog eens noteren om nog meer te shoceren? wel; MEER DAN GENOEG! Ik ken weinig mensen die een zo chill leven hebben dan leerkrachten. En deze weten dat ook want ze kozen er express voor. Dat ze op het eind van de maand geen villa aan het zoniënwoud kunnen kopen (zoals djimi hier opmerkt) is niet bepaald onlogisch te noemen. Nu ze kunnen dat wel hoor als ze wat bijles geven na hun uren (want jawel hoor tijd hebben ze na de uren want ze hebben veel "na de uren") kunnen ze zelf 2 villas kopen maar daar zwijgen ze over.
Uit alles wat u schrijft, wordt duidelijk dat u niets van het onderwijs afweet en al evenmin vertrouwd bent met wat een leraar dagelijks allemaal doet. Ik ben niet het type om te klagen, dus mijn hoor je niet jeremiëren over mijn loon bijvoorbeeld. Al evenmin over de tijd die ik steek in voorbereiding e.d. Alleen weet ik nog steeds waarop uw "ze verdienen meer dan genoeg" gebaseerd op is. Alleszins niet op objectieve gegevens. Wel eerder op uw onderbuik.

Nu, zoals ik al vroeger aanstipte, als het onderwijs zo'n luilekkerland is zoals sommigen dat schetsten, dan nodig ik al deze mensen uit om zich te herscholen en de stap naar het onderwijs te zetten. Ze zijn steeds welkom.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 00:05   #404
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Nog enige onverteerde frustaties van in je schooljaren, die hier terug naar boven komen ? Het is niet omdat jij slechte punten kreeg, en de hoed met ezelsoren, dat de onderwijzers stoute mannen zijn hoor ?!! Stel je een klas van 30 leerlingen voor , met 5 �* 10 gasten van jouw slag daarin, en zeg dan nog eens dat die arme onderwijzers MEER DAN GENOEG verdienen ? Het dubbel, zou nog niet genoeg zijn!!
Als onderwijzer heb ik geen probleem met grote klassen. Wie wel problemen zal hebben met dergelijke aantallen zijn in de eerste plaats de leerlingen en erna ook de ouders. Meer dan eens stel ik vast hoe uiteenlopend het niveau van onze leerlingen is. Er is al lang geen homogeen geheel meer zoals dat vroeger was. Hierdoor is diversifiëring absoluut noodzakelijk geworden. En juist dat veronderstelt kleinere groepen.
Oud 22 november 2008, 00:07   #405
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Kom Magnificat, geen valse bescheidenheid hier...

Geef ons eens een precies ideetje van wat we als "veel geld" en "erg veel belastingen" moeten zien.

Zo kunnen we eindelijk ook eens inschatten of we zelf veel of weinig geld verdienen, en of onze jaarlijkse fiscale aderlating eigenlijk maar een sopscheetje is, vergeleken bij de uwe.
Och, z'is weer aan het pochen, denk ik. Zo zijn er nog een paar hier heb ik gemerkt. Die doen of dat ze rijke mensen zijn Mischien zijn het wel vuilbak-ophalers, onderhoudspersoneel van de rioleringen, of gewoon bedelaars die van in een cyber-caféetje internetten met wat geschooide centen alvorens in hun kartonnen doos te gaan slapen...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 00:17   #406
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als onderwijzer heb ik geen probleem met grote klassen. Wie wel problemen zal hebben met dergelijke aantallen zijn in de eerste plaats de leerlingen en erna ook de ouders. Meer dan eens stel ik vast hoe uiteenlopend het niveau van onze leerlingen is. Er is al lang geen homogeen geheel meer zoals dat vroeger was. Hierdoor is diversifiëring absoluut noodzakelijk geworden. En juist dat veronderstelt kleinere groepen.
Tja, natuurlijk,aangezien de traagste én de domste bij wijze van spreken het hele leerproces van zijn klas in eigen handen heeft....

Als leraar moet je dan bij wijze van spreken gaan kiezen tussen de traagste en domste mee up to date te houden met alle gevolgen voor de rest van de klas vandien,of die gewoon laten aanmodderen en U te concentreren op zij die wél degelijk willen leren en die hierbij al Uw aandacht op zich nodig hebben...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 02:18   #407
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Mooi initiatief!

Van zodra ik wat meer tijd heb, doe ik mee, op de een of andere manier.

Bestaan er trouwens al zelfklevers van die avatar van u?

Ik wil Bruxelles daar wel mee volplakken.
Je brengt me op gedachten
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 09:03   #408
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja, nu willen ze de koninklijke famillie qua opslag aan de gezondheidsindex koppelen zoals voor iedere modale belg van toepassing is...

Dit is echter niet méér dan een simpele poging om het koninklijke blazoen een béétje terug op te poetsen,en daarbij de bevolking tevreden te houden onder het motto, "zie je ,ze krijgen niet meer dan wij".....

Maar er zit nog een grote adder onder het gras....namelijk dat deze dotaties die aan de koninklijke geldwolven jaarlijks worden geschonken volkomen belastingsvrij zijn....

Zij,die het niet nodig hebben trekken de volledige indexaanpassing,en diegene die de indexaanpassingen het hardst nodig hebben,het gewone volk dus,mag gelijk zowat de helft van zijn indexaanpassing terug inleveren onder de vorm van de belasting die erop wordt geheven....
En zo vangen onze gekroonde leeghoofden percentueel nog altijd véél meer dan wij ooit zullen krijgen......
Bij elke indexverhoging ontvangt de staat inderdaad een pak meer inkomsten. Het zijn de bedrijven die 2 procent meer loonkosten hebben en de staat ontvangt daarvan gemiddeld 1 procent netto in het bakje!

en inderdaad spreken we bij de uitkeringen van onze hooggeplaatsten uit Laeken over NETTO bedragen.

Met welke centjes zouden ze anders op verlof kunnen gaan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2008 om 09:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 09:32   #409
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en inderdaad spreken we bij de uitkeringen van onze hooggeplaatsten uit Laeken over NETTO bedragen.
leg dat eens uit please...?
Iedereen weet dat het grootste deel van die dotaties personeelskosten zijn dus ik vraag met wel af wat u bedoeld met "netto-bedragen"...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2008, 09:38   #410
largo_w

Standaard

Citaat:
Uit alles wat u schrijft, wordt duidelijk dat u niets van het onderwijs afweet en al evenmin vertrouwd bent met wat een leraar dagelijks allemaal doet.
kan jij dat daaruit opmaken? Ok da's tof... Nog iets dat je uit mijn schrijfsels kan halen?
Citaat:
Ik ben niet het type om te klagen, dus mijn hoor je niet jeremiëren over mijn loon bijvoorbeeld.
Omdat je weet dat deze billijk is ga er niet rondfietsen
Citaat:
Al evenmin over de tijd die ik steek in voorbereiding e.d. Alleen weet ik nog steeds waarop uw "ze verdienen meer dan genoeg" gebaseerd op is.
Op een nuchtere visie op de zaken...
Citaat:
Alleszins niet op objectieve gegevens.
hoe bedoel je met cijfers schermen? Ik zou dat misschien kunnen ja als ik wat zou rondvragen...
Citaat:
Wel eerder op uw onderbuik.
Alé mijn onderbuik... nog zoiets dat je duidelijk "weet".
Citaat:
Nu, zoals ik al vroeger aanstipte, als het onderwijs zo'n luilekkerland is zoals sommigen dat schetsten, dan nodig ik al deze mensen uit om zich te herscholen en de stap naar het onderwijs te zetten. Ze zijn steeds welkom.
Wie zegt er u dat wij willen werken in luilekkerland later? U die uit mijn schrijfsels toch alles haalt kan mss mijn studies leren kennen in mijn schrijfsels...?

Onderwijs interesseert me niet doch heb ik er alle respect voor (m'n zus is leerkracht lager). Maar ge moet niet beginnen zeveren ook niet hé...
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 22 november 2008, 09:43   #411
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen weet dat het grootste deel van die dotaties personeelskosten zijn dus ik vraag met wel af wat u bedoeld met "netto-bedragen"...
dus als jij je poetsvrouw betaalt doe je dat met onbelast geld? Of moet je voor die tien euro ook eerst twintig euro verdienen zoals ik?

M.a.w. als ik een uitkering ontvang van 1200 euro, waar ik mijn poetsvrouw, tuinman en klusjesman van moet betalen, dan gaat er van mijn uitkering eerst nog de belastingen af, terwijl Bertje en zijn familie met hun 12 miljoen uitkering niét eerst nog belastingen moeten betalen.
Snappie?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2008 om 09:45.
Oud 22 november 2008, 09:50   #412
largo_w

Standaard

Citaat:
dus als jij je poetsvrouw betaalt doe je dat met onbelast geld? Of moet je voor die tien euro ook eerst twintig euro verdienen zoals ik?

M.a.w. als ik een uitkering ontvang van 1200 euro, waar ik mijn poetsvrouw, tuinman en klusjesman moet betalen, dan gaat er van mijn uitkering eerst nog de belastingen af, terwijl Bertje en zijn familie met hun 12 miljoen uitkering niét eerst nog belastingen moeten betalen.
Snappie?
nope als ik een bedrijf ben en ik betaal 1000€ aan personeelskosten dan gaat daarvan 500€ naar de staat... zoals elk bedrijf. Hoe goedkoop is het dan om mijn 1000€ netto te gaan noemen? een typische circe streek...
http://www.monarchie.be/nl/monarchy/what/index.html
Citaat:
Oud 22 november 2008, 10:00   #413
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nope als ik een bedrijf ben en ik betaal 1000€ aan personeelskosten dan gaat daarvan 500€ naar de staat... zoals elk bedrijf. Hoe goedkoop is het dan om mijn 1000€ netto te gaan noemen? een typische circe streek...
bertje is geen bedrijf
bertje betaalt geen belastingen op zijn inkomen
bertje betaalt gewoon zijn personeel
ALLEEN:Bertje betaalt géén belastingen op zijn inkomsten

Hoe moeilijk is dat nu te snappen?

Als jij een uitkering krijgt en je moet daarvan je personeel betalen (zoals daar zijn: poepafkuisers in een bejaardentehuis, poetsvrouwen, tuinmannen, schilders etc...) dan gaan er wèl eerst belastingen afgehouden worden van je inkomsten en NADIEN ga je je personeel betalen.

(ik vermoed dat je verwart met de extra patroonsbijdragen die door bertje worden betaald omdat zijn personeel bij hem in dienst is? Wel die betaalt Jan Modaal ook of dacht je dat de loodgieter zijn uurloon dat de baas aan jou doorrekent integraal naar hem gestort wordt? van dat uurloon van 75euro krijgt die mens ook slechts 50 euro BRUTO uitbetaald en gaat er nog eens 25 euro via de patronale bijdragen naar de staatskas).

Maar Jan Modaal betaalt wèl 75 euro, net zoals Bertje 75 euro betaalt.
Alleen ontvangt Bertje zijn uitkering ONBELAST terwijl Jan Modaal er wel eerst op belast wordt.

pfffffffff.... genen derde keer aub! Ga even op de schoolbanken zitten als je het nog niet begrijpt.

Oud 22 november 2008, 10:08   #414
largo_w

Standaard

Citaat:
bertje is geen bedrijf
bertje betaalt geen belastingen op zijn inkomen
bertje betaalt gewoon zijn personeel
je wil spreken over "dat gigantische bedrag" awel spreek verder over dat "gigantische bedrag" WAT IS HET?

Daarbij komt nog dat die uitgaven heel zeker wel zijn ondergebracht in een bedrijf ben jij nu zo naïef? Denk je dat het gaat om 1 tuinman en een kuisvrouw? 70% van dat GIGANTISCHE bedrag is personeel dus kom laat ons uw zever even kortwieken hé... en het gebruik van "bertje" i.p.v. (koning) albert is tamelijk laag eigenlijk
Citaat:
ALLEEN:Bertje betaalt géén belastingen op zijn inkomsten
op zijn privé inkomsten wel zoals iedereen...
En wat betreft het deel van de dotatie die daadwerkelijk naar hem gaat is het logisch dat hij daar geen belastingen op betaald vestzak broekzak you know...
Citaat:
Hoe moeilijk is dat nu te snappen?
ik snap heel goed wat jij hier doet...zoals zo vaak verdraai je de zaken.
Citaat:
Als jij een uitkering krijgt en je moet daarvan je personeel betalen (zoals daar zijn: poepafkuisers in een bejaardentehuis, poetsvrouwen, tuinmannen, schilders etc...) dan gaan er wèl eerst belastingen afgehouden worden van je inkomsten en NADIEN ga je je personeel betalen.
ach mens jij bent hopeloos...
Citaat:
(ik vermoed dat je verwart met de extra patroonsbijdragen die door bertje worden betaald omdat zijn personeel bij hem in dienst is? Wel die betaalt Jan Modaal ook of dacht je dat de loodgieter zijn uurloon dat de baas aan jou doorrekent integraal naar hem gestort wordt? van dat uurloon van 75euro krijgt die mens ook slechts 50 euro BRUTO uitbetaald en gaat er nog eens 25 euro via de patronale bijdragen naar de staatskas).

Citaat:
Maar Jan Modaal betaalt wèl 75 euro, net zoals Bertje 75 euro betaalt.
Alleen ontvangt Bertje zijn uitkering ONBELAST terwijl Jan Modaal er wel eerst op belast wordt.

Citaat:
pfffffffff.... genen derde keer aub! Ga even op de schoolbanken zitten als je het nog niet begrijpt.
ja jij bent hopeloos...
Citaat:
Oud 22 november 2008, 10:21   #415
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja, natuurlijk,aangezien de traagste én de domste bij wijze van spreken het hele leerproces van zijn klas in eigen handen heeft....

Als leraar moet je dan bij wijze van spreken gaan kiezen tussen de traagste en domste mee up to date te houden met alle gevolgen voor de rest van de klas vandien,of die gewoon laten aanmodderen en U te concentreren op zij die wél degelijk willen leren en die hierbij al Uw aandacht op zich nodig hebben...
Niet noodzakelijk, en zo werd vroeger ook niet gedacht. Toen werd er een bepaald niveau vooropgesteld, waardoor "mindere goden" (of hun ouders) na verloop van tijd ook hun conclusies moesten trekken. Hierdoor waren grote klassen ook geen probleem, omdat er al heel gauw een selectie gebeurde. Hierdoor verkreeg je die homogeniteit waarover ik het eerder al had.

In onze tijd is het evenwel zo dat "men" veronderstelt dat iedereen het ontwikkelingsgebeuren moet kunnen volgen. Als je een uiteenlopende klas heb, zijn er uiteindelijk maar twee mogelijkheden. Ofwel opteer je voor een niveauverlaging (iets wat ik jammer genoeg bij een aantal collega's vaststel), ofwel ga je over tot differentiatie. Bij dat eerste kon je klassen van twintig behouden, maar bij dat laatste niet. Als je echt gedifferentieerd onderwijs wilt aanbieden in een niet homogene klas, zijn kleine klasgroepen een noodzaak. Zoiets vergt immers in het lesgebeuren veel aandacht van de leraar en tevens een heel grondige en uitgebreide voorbereiding.
Oud 22 november 2008, 10:22   #416
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo? "Iedereen weet..." Ja? En waar vinden we dan officieel cijfermateriaal dat dit bevestigt?
Oud 22 november 2008, 10:25   #417
largo_w

Standaard

Citaat:
Hoezo? "Iedereen weet..." Ja? En waar vinden we dan officieel cijfermateriaal dat dit bevestigt?

staat altijd in de krant en zo hoor...staat ook op de link hierboven... is bijna 70% van de uitgaven!
Citaat:
Oud 22 november 2008, 10:26   #418
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent dus voorstander van merkwaardige geldstromen. Volgens is het dus goed dat de staat aan de voordeur geld uitgeeft om het aan de achterdeur weer te ontvangen. Wat is de meerwaarde van een dergelijke beweging?

En als de koninklijke dotatie dan toch volledig draait rond de personeelskost die verbonden is met de officiële functies van de monarchie, dan zie ik niet in waarom er een dotatie hoort te zijn. Al die lonen kunnen evengoed rechtstreeks door de overheid betaald worden. Dan hebben we er ook een duidelijk zicht op en kan het openbaar gecontroleerd worden.
Oud 22 november 2008, 10:26   #419
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

staat altijd in de krant en zo hoor...staat ook op de link hierboven... is bijna 70% van de uitgaven!
Waar staat dat?
Oud 22 november 2008, 10:32   #420
largo_w

Standaard

Citaat:
U bent dus voorstander van merkwaardige geldstromen. Volgens is het dus goed dat de staat aan de voordeur geld uitgeeft om het aan de achterdeur weer te ontvangen. Wat is de meerwaarde van een dergelijke beweging?
volgens mij is er iets fundamenteel fout met de manier waarop de monarchie wordt vergoed maar dat was de vraag toch niet?
Citaat:
En als de koninklijke dotatie dan toch volledig draait rond de personeelskost die verbonden is met de officiële functies van de monarchie, dan zie ik niet in waarom er een dotatie hoort te zijn. Al die lonen kunnen evengoed rechtstreeks door de overheid betaald worden. Dan hebben we er ook een duidelijk zicht op en kan het openbaar gecontroleerd worden.
ben ik het mee eens... Nu toch grotendeels de koning moet nog een bepaalde vrijheid hebben zelf ook maar er is zeker iets fout met de beslotenheid van die financiën.
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be