![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() "De meeste stemmen" is alleen een criterium voor tweecellig liberaal leven.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maw, de regio die het minste weerstand biedt tegen de eisen van een multinational, kan werkgelegenheid verwachten. Op het dégoutante af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Armoede voor iedereen. Productiviteit wordt immers niet beloond, optimale allocatie ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik was sarcastisch bezig tegen de opmerking van savatage, groot voorstander van globalisering maar dan wel van die strekking die altijd zit te zeiken over 'den islam'.
![]() Mij gaat het niet om welke regimes al dan niet blokkades moeten krijgen. De globalisering zélf moet geblokkeerd worden. N-SA doet dat alleszins niet, dus in die zin is N-SA niet essentieel verschillend van pakweg de liberale strekking waar Savatage voor staat. Laatst gewijzigd door Pelgrim : 22 november 2008 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nu doe je mij bijna verslikken zeg ! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 22 november 2008 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de waarheid doet pijn eh.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de NSA allezins niet willen associëren met liberalisme. De NSA lijkt mij trouwens ook anti-globalistisch; niet dat ik dit iets positiefs vind.
Als ze over een jaar of tien er voor uitkomen dat Congo weer een kolonie moet worden, OK, dan zijn ze in zekere zin wel globalistisch. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het democratie-begrip heeft niks, maar dan ook niks, te maken met verkiezingen of stemmen halen. Parlementarisme en verkiezingen zijn liberale "oplossingen" voor hun "democratie". N-SA is overigens ook geen partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Kijk eens aan, nog een Vlaams Behanger die globalisering goedkeurt. Nationalisten noemen ze zich dan!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 23 november 2008 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() N-SA is nieuw-solidaristisch, en heeft als voornaamste taak en visie het ondersteunen van een nieuwe visie op mens, maatschappij en economie. Dit overstijgt het volksnationalisme, maar sluit het als element ervan niet uit. In die zin denken wij net zoals de NPD en de meeste Franse identitairen enigszins "völkisch". Maar het maatschappelijke project van sommige Spaanse, Franse of Italiaanse groepen overstijgt eveneens dat volksnationalisme en heeft heel wat overeenkomsten met ons nieuw-solidarisme, dat het voor ons althans geen probleem is dat zij hun visie koppelen aan hun staatsnationalisme terwijl dit voor ons niet het geval is. Onafhankelijkheid op zich is nooit ons eerste doel geweest, onafhankelijkheid is voor ons eerder een middel. Daarin verschillen wij van de klassieke Vlaamse Beweging. Meer nog, we wensen het kleinburgerlijke in het Vlaams-nationalisme achterwege te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat NSA zich tegen het 'linkse andersglobalisme' verzet kan ik goed begrijpen, nsa is dan ook een racistische beweging. Maar wat er antiglobalistisch is aan uw club weet ik niet hoor.
|
![]() |
![]() |