![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is 'de waarheid' en 'de harde realiteit' dan wel? Ik keur noch onderdrukking, noch halal goed, ik praat niet vanuit de Koran - ik moet dat boek echter dringend helem�*�*l lezen, blijkbaar, al is er natuurlijk altijd het risico dat ik het mooi vind en zo ![]() Maar dat ik niet van de slimste ben, wil ik gerust aannemen, hoor. Ik ben al blij dat ik een computer opgestart krijg, bijvoorbeeld. En ik zou begot niet weten hoe ik een defecte auto moet herstellen of een maagzweer genezen, laat staan dat ik er enig benul van zou hebben hoe ik in een gareel moet lopen. Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 november 2008 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, iemand die van zichzelf beweert over een beter stel hersens te beschikken (sic) dan de overgrote meerderheid van de forummers, tja, trek nu zelf je conclusies...
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djimi; leuk dat je zo een toffe klas hebt; ASO neem ik aan?
Een vriendin van mij begeleidt klassen in het kader van sociale projecten; haar bevindingen zijn wel anders dan die van u. Ze ziet dan ook klassen uit heel Vlaanderen, niet enkel ASO maar ook TSO en BSO. Ik meen echt dat ik voor u het tof vindt ene leuke klas te hebben maar zeggen dat dit nu staat voor onderwijs in het algemeen en er dus geen problemen zijn gaat me wat ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ken ook leraars in het aso en die moeten zelfs op voorhand hun examenvragen afgeven aan de islammieten en dan slagen ze nog niet ... dus het is oh zo duidelijk een doorsnee poco roze bril gegeven... en dan laten uitschijnen dat andersdenkende paranoia en triestig zijn ... hij ziet ze elke dag op straat alsof hij allah is en ieder niet gelovige zijn gedachtengang denkt te kennen dat zou ik pas triest noemen. Enfin weeral door de mand de doorsnee pocos.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je als je kiest voor anderen te veroordlen tot triest en paranoia dan heb je de ingesteldheid van een doorsnee poco. In mijn opinie kan je dit vergelijken met de collaborateurs uit de 2de wereldoorlog aangezien het nazisme dicht in de buurt van de oorlogs en veroveringsreligie de islam ligt. Uiteindelijk geeft hij zelf toe dat hij dan dom is om andere te veroordelen. Waar ik hem gelijk in geef. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, zal maar zwijgen zeker; woon in allochtonen wijk! Vind het best leuk...het zijn dan ook overwegend Turken in de buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() sorry respect voor u maar ik zie dat niet zitten liever 20 u op een dag werken dan tussen de islammieten moeten wonen met hun negatieve enrgie van het kelen van dieren en onderdrukken van vrouwen...uiterard mijn mening respect voor u
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het moet misschien gewoon eens in de praktijk gebracht worden. De PoCo's bepalen al 20 jaar het beleid terzake: zijnde een combinatie van pogingen om de problemen te 'smeren' mits allerhande buurtwerkers en subsidies, en verder eindeloos begrip, zo veel mogelijk in de doofpot en zeker geen hard optreden. En wat heeft dat al opgebracht? Het wordt enkel erger en erger. Maar toch maar blijven roepen dat een andere aanpak onmogelijk/onmenselijk/nazistisch/racistisch/.... is. Awel het kan me au fond net zoals zoveel mensen zelfs niet meer veel schelen hoe onmogelijk of onmenselijk die andere aanpak dan wel mag zijn, als hij het probleem maar oplost. En ja, ik maak hier doelbewust een allusie naar die dictator van een 70 jaar geleden. Niet omdat ik voor de 'uitroeiing van de marokanen ben', maar wel omdat ik voor de uitroeiing van het criminele crapuul ben ongeacht hun kleur of afkomst. Ik geloof wel dat het mogelijk is om dit te bereiken zonder al die mensen effectief fysiek uit te moeten roeien. Maar niet met de huidige aanpak. Ik denk dat veel, veel hardere straffen - waaronder deportatie van niet geintegreerde* ouders incluis bij minderjarigen die keer op keer in de fout gaan - de zaken enorm kunnen verbeteren en de grote massa 'redden'. Het is volgens mij zowat het enige waar dat crapuul nog schrik van heeft, want de situatie is door 20 jaar PocO wanbeleid terzake al verschrikkelijk geescaleerd. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 november 2008 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zeg niet dat er geen problemen zijn in het onderwijs, hé! Er zijn er veel te veel om ze in m'n eentje te kunnen oplossen. Ik probeer dus mijn leerlingen ervan te overtuigen dat ze zèlf het heft in handen zullen moeten nemen. Ik heb hen aangeraden zich te organiseren, zich te informeren en dan de bevoegde minister (i.c. dhr. Dupont van de PS) zo vaak mogelijk lastig te vallen. Volgende week leer ik ze zingen: 'Fiere Vlaamse Leeuw'. Neen, neen, mìj gaat niemand meer temmen. Dat had veel vroeger moeten gebeuren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 03:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewaar het maar voor uw open bebouwing in uw rustige omgeving daar bij Lier. Mag ik u vragen hoe vaak u al in Bruxelles Phlamandophobe hebt rondgereisd en er uw ògen de kost gegeven?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een verkavelaar is dat echter allemaal boter aan de galg, blijkbaar. Zou het misschien kunnen dat net hij met het probleem zit dat hij zichzelf alwetend en alziend waant? Het ziet er alleszins naar uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou het echt niet weten, mijn beste. Ik heb namelijk geen flauw idee hoe die voorspelbare poco's van jou er uit zien, laat staan hoe ze denken. Blijkbaar is het mij niet gegund hun psyche zo haarscherp en feilloos te analyseren.
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je gave om mijn psyche te analyseren laat blijkbaar wel eens een steekje vallen. Hoe dan ook, mijn oprechte dank, hoor. Je bent er namelijk in geslaagd, op deze sombere zondagmorgen, een glimlach op mijn gelaat te toveren.
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb de posts van Djimi nog eens diagonaal overlopen. Ik heb niet de pretentie in zijn naam te antwoorden, maar toch even dit. Ik zie hem nergens beweren dat zijn klas model staat voor het onderwijs in het algemeen. Evenmin zie ik hem ergens beweren dat er zich geen problemen voordoen in het onderwijs. Mogelijks heb ik iets gemist. Zo ja, gelieve dan eens te verwijzen naar dat specifieke citaat aub. Zo neen, waarom dan die aantijging?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 november 2008 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ook nog een mooi voorbeeld onze ll mochten stage doen de islammamas zag je nooit enkel alleen nu kwamen ze om iets te vragen in gebrekkig frans namelijk : indien geen kindergeld dan mochten hun kinderen geen werkstage doen !!!! u leest het goed geen ervaring voor de kinderen in een werksituatie indien ze geen kindergeld kregen. Uietraard leven we in een zeer gastvrij landje war kinderen alle mogelijkheden krijgen om te kunnen studeren dus het kindergeld bleef paraat. toen waren ze blij en weg waren ze. zucht ze vroegen niet eens hoe hun kinderen het deden in de les. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar en wanneer dat ik andersdenkenden in het gareel wil doen lopen? Gij houdt blijkbaar van verhaaltjes, wel ik zal er u ook ééntje vertellen, en 't zal niet uit m'n duim komen. Deze morgen was djimi iets later dan gewoonlijk naar het wassalon gegaan. Daardoor was er ander volk dan gewoonlijk. Er was één gesluierde mevrouw en haar kleine zoontje van ongeveer twee jaar oud. Zij was de was aan het opplooien, het jongetje speelde met zijn politie-auto. Omdat djimi niet zo graag in gesloten ruimtes verblijft, ging hij buiten maar wat naar de wolken kijken en een liedje fluiten. Hij ging met z'n rug tegen het venster van het salon leunen. Plots hoort hij een zachte tik tegen het raam. Hij draait zich. Het kleine jongetje heeft z'n politie-autootje tegen het glas geduwd. De kleine kijkt djimi nieuwsgierig aan. djimi knipoogt, het jongetje glimlacht. djimi trekt een gekke bek, het jongetje lacht. djimi speelt een spelletje 'ik zie je lekker niet, ik zie je lekker wel'. Het jongetje zegt iets. djimi besluit naar binnen te gaan, want de wasmachine is met het zwieren bijna klaar. "Salut petit frère", zegt djimi tegen het knulletje dat ondertussen met een brede glimlacht opkijkt, "ça va?" De gesluierde mevrouw kijkt even op, en gaat dan verder met het plooien. Geen afkeurende blik, geen misprijzende trek om de mond. Gewoon even checken wat er gebeurt, en dan weer aan het werk. Het jongetje wauwelt iets onbegrijpelijks en komt dichterbij, nog steeds breed glimlachend. Dan plaatst het voorzichtig zijn autootje tegen het been van djimi. djimi kijkt naar beneden maar laat begaan. Dan duwt het jongetje de auto tegen het achterwerk van djimi. "Neen", zegt djimi rustig. Het jongetje plaatst het autootje tegen de arm van djimi. djimi reageert met een lachje. Het tafereeltje herhaalt zich, maar dit keer zegt djimi nog steeds rustig en vriendelijk, maar met méér nadruk: "Neen" als het autootje op zijn linkerbil terechtkomt. Dan begint het jongetje te praten, en alle aspecten van zijn politie-autootje uit te leggen. Dat gebeurt in onbeholpen Frans. djimi antwoordt: "mooie auto!" Ondertussen bukt djimi zich om de was uit de machine te halen. Hij kijkt nog even op en ziet dat een andere gesluierde vrouw moeite heeft om met haar kleine dochtertje en een enorme stapel was binnen te geraken. djimi staat recht, houdt de deur open en zegt vriendelijk: "Goeiedag!" De triestig en angstig kijkende vrouw reageert met een kort knikje en gaat dan onmiddellijk aan het werk. Het dochtertje gaat zitten en staart haar moeder aan. Het kleine jongetje is ondertussen weggegaan en weer teruggekomen. Zijn moeder gaat rustig verder met het opplooien van h�*�*r was. djimi zegt tegen de kleine: "Mijn naam is ...". Hij herhaalt zijn naam en wijst op zichzelf. Dan vraagt hij aan het jongetje: "En hoe heet jij? Wat is jouw naam?" Het jongetje antwoord "Iliass". djimi zegt: "Mooie naam". En dan gaat het kleine mannetje vrolijk verder, in onbeholpen Nederlands: "en mijn moeder is Rohia en mijn zus is Ibtissame". djimi antwoordt: "ha, mijn vader heet ... en mijn moeder heet ... en mijn broer heet ... en mijn twee zussen heten ... en ..." Het jongetje: "Mijn vader heet Rédouane, en mijn zussen heten Ittia (wellicht een variant van Itto) en Ibtissame." djimi tegen het jongetje, dat zijn aandacht nu weer op de politie-auto richt: "Dat is wel een speciale politie-auto, hé? Hij kan vliegen" en maakt daarbij de klassieke bijhorende gebaren en geluiden. Het jongetje schaterlacht. Daarna toont djimi het jongetje hoe hij zijn autootje vérder kan laten rijden, en met minder lawaai. "Kijk, zo, niet zo hard duwen, en rustig van je afduwen." Na twee, drie keren proberen lukt het het jongetje ook. De moeder kijkt ondertussen nog een keer op. Dan is de was van djimi volledig uit de trommel gehaald. djimi staat op en als het jongetje nogmaals zegt: "politie" vult djimi aan: "... is goed en bandieten zijn slecht. Maar nu moet ik naar huis." Iliass zegt: "Werken? Mijn papa werken". djimi zegt: "Da's mooi. En jij kan ook werken, help je mama maar een beetje." Iliass: "Mijn mama ook werken." djimi: "Ja, en jij kan dat ook. Help je mama maar een beetje, da's leuk, toch?" Iliass: "Ja" djimi: "Dag Iliass, tot een volgende keer. A la prochaine!" djimi schudt Iliass daarbij de hand, groet de moeder die neutraal teruggroet, opent de deur en weg is hij. Als hij omkijkt ziet hij Iliass bij z'n moeder staan, het autootje ligt op de grond. djimi had natuurlijk ook z'n tong naar die kleine kunnen uitsteken en zijn middelvinger naar de gesluierde vrouwen. En op het moment dat dat manneke op hem afkwam had hij ook iets kunnen mompelen van: "Fou le camps, petit bougnoul. Rentre chez toi, et ammène toute ta famille. Et "chez toi", c'est pas �* Bruxelles, hein!" of iets gelijkaardigs. De politie-auto had hij met een stevige duw van zich af kunnen houden, en bij herhaling tegen de muur slingeren of zo. De andere mevrouw had hij bepaalde normen&waarden getrouw met haar was kunnen laten sukkelen. Maar zo zit djimi nu eenmaal niet in elkaar. Als het u niet bevalt, spijt me dat niet. Integendeel. Ge gaat er moeten mee leren leven. Gij gaat mij alleszins niet in ùw gareel krijgen, daarvoor gaat ge nog veel boterhammen moeten eten. Met korst en al. In afwachting van verder nieuws van mijnentwege kunt ge misschien eens luisteren naar het vallen van de sneeuw. Vrolijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Epseranza maar het volstaat te lezen; ik ga niet beginnen knippen en plakken alsof u een kleuter bent en nog minder om verantwoording af te leggen; u kunt toch lezen ?
Als u iets wilt weten stelt u maar een gerichte vraag ; die zal ik graag beantwoorden. |
![]() |
![]() |