![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als grapje bedoeld waarschijnlijk, maar... dan moeten we ook vrijuit kunnen zeggen wat we van dat soort vreemde ratten vinden en wat daarmee best zou gebeuren. Maar dan staat het forum, de multiculzeikerds en het land overhoop zeker?
En om die zeveraars voor te zijn: hier staat dus niet dat "een ganse bevolkingsgroep vergeleken wordt met ratten", want dat is nogal dikwijls de enige commentaar die sommigen kunnen uitvinden... Ik zal maar nog wat verder grasduinen in de laatste mediaberichten en geconfronteerd worden met de dagelijkse strapatsen van overvallers, dieven, inbrekers, vernielers, fraudeurs, profiteurs enz waarvan het grootste deel uit hier opgevangen en op te vangen vreemd gespuis bestaat. Maakt niet uit ze "Belg" zijn, zogezegd, om de "statistieken" wat bij te werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik zei, ik denk dat ze nét geen strafbare feiten plegen door te zeggen dat het wel eens zou kunnen gebeuren, maar er dan ook bij vertellen dat zij het niet zullen doen. Maar goed, ik ben geen jurist natuurlijk. Ze hebben alleszins geprobeerd zich in te dekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() 1/Eerst en vooral:
Ik vind dat dat soort klips wél moet kunnen. 2/Ten Tweede: Na het uitbrengen van deze klip zou de ganse zichzelf democratisch noemende maffiabende publiekelijk zijn excuses moeten aanbieden aan het Vlaams Blok omdat zij deze partij hebben verboden voor publikaties die A/ honderdduizend keren minder erg waren B/ totaal niet opriepen tot geweld C/ volledig korrekt waren (criminaliteitscijfers) maar volgens de politieke rechter niet mochten worden herhaald. Let op: de rechter was 100% duidelijk. Het was niet het Vlaams Blok dat werd veroordeeld maar: iedere politieke partij die zich met de VZW's had ingelaten. Bijgevolg is het duidelijk dat iedere politieke formatie (Islam bijvoorbeeld) die zich met deze kut********** inlaat volgens diezelfde rechtslogica moet verboden worden. Echter: Zie punt 1/
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel tientallen feiten + evenveel waarvoor "ze" niet gezien en opgepakt werden komen er dagelijks voor? Maar dat is stemmingmakerij "tegenover een ganse bevolkingsgroep"! Beschuldig ze eens opzettelijk of per vergissing van iets dat ze niet gedaan hebben... en dan hebben onze politiekers en gerecht ineens een zee van tijd om daar een groot drama voor op poten te zetten! De echte gevallen, die laten ze maar lopen wegens teveel en geen plaats meer daar waar ze zouden moeten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals Jazeker heel terecht opmerkte: vrije meningsuiting omvat geen doodsbedreigingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Daar ben ik niet van overtuigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Akkoord, maar zeggen dat iemand de dood verdiend mag wel volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoveel poeha om een slecht clipje van een flut rapgroepje ... Dat zijn spijkers op laag water.
Ten gronde: ik ben voor een zo breed mogelijke interpretatie van de vrijheid van mening en de pers. Het is niet aan de staat om te beoordelen wat wij wel of niet te zien, te horen of te lezen moeten krijgen. Op dat vlak vind ik de States een na te volgen voorbeeld.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stond NIET op internet (om van racisme te spreken moet er minstens één derde persoon horen wat gezegd werd), zoals toen de twee witte kelners tegen elkaar opmerkten dat "die zwarte nooit had leren werken zeker"... floeps ook een maandloon (2 netto maandlonen) schadevergoeding. Toen hoorde ik U niet. Ook niet toen de leraar ontslagen werd omdat hij een grapje over een marokkaans monopoliespel had doorgestuurd naar brave politiek correcte collega's. Maar NU vind je dat zulke doodsbedreigingen moeten kunnen? Wie gaat dan de slachtoffers van hierboven hun 2500 euro terugbetalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat xenofobie betreft zou ik nog verder gaan: xenofobie is natuurlijk een aangeboren. Dat moet al helemaal niet strafbaar zijn. Xenofobie is natuurlijk wel dom, maar ook logisch, gezien onze evolutie. Ik huldig de stelling dat meningen vrij moeten zijn, altijd en dat die vrij geuit moeten kunnen worden. Altijd. Ik ben daar ongenuanceerd in. Dus ook de mening van idioten, racisten en negationisten of van mensen die beweren dat de maanlanding nooit heeft plaats gevonden of dat ufo's tegen bergen knallen in Zuid Afrika en mensen ontvoeren om er seksspelletjes mee te voeren. Moet allemaal kunnen. Mijns inziens kunnen woorden niet kwetsen, alleen wapens, vuistslagen of andere fysieke daden kunnen dat. Woorden kunnen iriteren, ja. Daar moeten we mee leren leven. Ik ben zelf geheel onbeledigbaar: men kan over mij iets zeggen dat waar is, en dan wéét ik dat al heel lang en is het dus geen belediging. Of men zegt iets dat niet waar is en dan is het onzin en dus evenmin een belediging. Maar los van mijn visie op de vrijheden, ben ik er wel voor dat mensen een beetje respect opbrengen voor elkaar, dat ze niet nodeloos staan schelden, dat ze argumenten gebruiken of feiten aanhalen, dat ze niet veralgemenen en niet teveel zever en onzin uitkramen. Het staat hen vrij dat wel te doen, het staat mij vrij daar geen aandacht aan te besteden. Wat deze clip betreft, ik zou dat klasseren als 'artistieke vrijheid' maar niet bepaald van een hoog niveau.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 23 november 2008 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 24 november 2008 om 03:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Tot zover de vrijheid van meningsuiting dus. Waarom dient Dewinter die gast(en) gewoon niet van antwoord in hun stijl, met een eigen rapliedje, met eigen extreme teksten, dichterlijke vrijheid. Als Filip Dewinter agressie oproept bij anderen dan mogen die dat toch uiten. Moet hij maar niet steeds uitlokken met zijn acties die van weinig nuance of relativatievermogen getuigen.Als je confrontatie zoekt mag je je er ook aan verwachten.
Het is dus gewoon weer vuil politiek spel. Iets waar het belang nu net anderen van beticht inzak Forel/VanHecke. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 24 november 2008 om 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik ben 100 % VOOR vrije meningsuiting, maar wel niet ALLEEN voor onnozele rapperkes , hé ! Dat moet een vlijmscherp steekmes zijn, dat langs TWEE kanten snijdt ! Ik zou ook wel wat zeer grappige teksten over allochtonen uit mijn duimpje kunnen zuigen, maar als ik dat bvb hier zou posten , of beter , er een video van maken, dan zou ik in minder tijd dan om een scheet te laten, de allerergste commentaren daarover krijgen.
|
![]() |
![]() |