![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hun mening trouwens niet gelijkgesteld aan de jouwe, jij stelde dat huidskleur niets te maken heeft met wie aangeworven wordt en wie niet. Ik heb je gewoon een aantal links gegeven waarin je kan lezen dat sommige van onze "leiders" daar blijkbaar grat anders over denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, maar als uw nonkel nu geboren zou zijn in Suid-Afrika. Zou hij zich dan nog Vlaming voelen? Neen hij zou zich 'afrikaner' voelen. En terecht want hij heeft geen echte affiniteit meer met Vlaanderen. En zelfs als hij nog ergens een vage verbondenheid zou voelen met het land van zijn vader, dan zullen zijn kinderen en kleinkinderen dit zeker niet meer. Maar volgens u zou hij en zijn kinderen en kleinkinderen op basis van zijn huidskleur terug moeten naar Dadizele. Dat gelooft u toch zelf niet. Laatst gewijzigd door system : 28 november 2008 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Net als migrantenjongeren houden zij zich krampachtig vast aan een identiteit die er eigenlijk geen meer is...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 november 2008 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar om terug te komen op uw nonkel: dus volgens u moeten uw nonkel en zijn kinderen en zijn kleinkinderen Afrika verlaten en terug naar hier komen omdat ze niet de huidskleur hebben van de oorspronkelijke Afrikaanse bewoners. Ik weet het niet, maar ik twijfel eraan of u bij hen veel succes zult hebben. Laatst gewijzigd door system : 28 november 2008 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() Waarom ga je er dan op in?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 november 2008 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ijver niet dat men terugkeert, de mensen uit Zuid-Afrika die ik ken (en dat beperkt zich niet tot louter mijn familie) wonen nog liever daar dan in dit apenland hier. Als ik ze vertel over de huidige toestanden hier trekken ze grote ogen. En trouwens, Zuid-Afrika is gekoloniseerd zonder de autochtone bevolking te schaden. Immers, toen de Nederlanders daar toekwamen en hun bevoorradingspost hadden gesticht en verder het land binnentrokken vonden ze geen enkel inheems volk terug, enkel restanten van oude nederzettingen.Het is pas veel later dat andere stammen het land zijn binnengevallen. Daarom is het redelijk lachwekkend dat de huidige zwarte bevolking aldaar claimt dat het hun land is. Zimbabwe is een andere kwestie, daar werd het lokale bevolking inderdaad uitgebuit en zelfs in reservaten gestopt ter meerdere glorie van het kapitalisme en de hebzucht.Maar ook daar rechtvaardigt het niet dat men zomaar blanke boeren vermoord en van hun land afgooid zonder vergoeding. Tenslotte hebben die dit ook maar opgebouwd met hun eigen geld, bloed en tranen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
'It Takes One to Know One' is onverkort op jouw van toepassing ?
![]() |
![]() |
#353 |
Minister-President
|
![]() Eichman.. ik zou u even goed het slaafje van achtergehaalde rassentheoriën kunnen noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wikipedia: De nieuwkomers (blanken) vernietigden grotendeels de cultuur van het Khoikhoi- en het San-volk, de oorspronkelijke bewoners van Zuid-Afrika, in een serie oorlogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens geen rassentheoriën, jij blijkbaar wel: je stelt dat er geen rassen bestaan. Goed bezig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Minister
|
![]() Eichman, ga je ontkennen dat je 't volgende geschreven hebt:
Citaat:
![]() |
![]() |
#359 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt u dat dan ook gehoord: Citaat:
Alleen, volgens mij is iemand die in Zuid-Afrika geboren en getogen is, een Zuid-Afrikaan. Ook een blanke. En zo ook is iemand die in België of in Vlaanderen geboren en getogen is, een Belg of een Vlaming. Ook een zwarte. Laatst gewijzigd door system : 28 november 2008 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet eens goed leren lezen. Ik heb je helemaal niet geassocieerd daardoor. Mijn antwoord was louter op het feit dat jij er zo verwonderd over leek dat men positieve discriminatie toepast in bepaalde instellingen/bedrijfstakken en die desnoods manu militari wil opleggen gezien JOUW antwoord "wat heeft huidskleur daarmee (=aanwervingen) te zien?" |
|
![]() |
![]() |