![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Burger
|
Hier.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jaja : 28 november 2008 om 18:20. |
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat slimme blanke heersersras heeft inderdaad trouwens nooit bestaan.Het enige wat ooit bestaan heeft is de hebzucht van de blanke machtshebbers en hun hulpjes, en blijft bestaan. Ik zou me maar geen illusies maken ivm Obama, hij is heus niet de machtigste man ter wereld.De echte machtshebbers zijn al die randfiguren rondom hen en de diverse lobby-groepen. Al is het nu Mccain, Bush, Obama, een indiaan of voor mijn part een paard dat president is van de VSA daar zal geen fluit aan veranderen. Zijn slogan zal hij binnenkort wel mogen opbergen. Net zoals toen Leterme zijn "Goed Bestuur" slogan had uitgescheten en hij ondertussen ook al het potje vaseline heeft mogen uithalen om hem terug te duwen. |
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U en uw akolieten tappen nog altijd uit hetzelfde vaatje. U doet me denken aan Staf de Clercq in een redevoering. De Clercq zei het niet expliciet dat het om de joden ging, maar iedereen had het wel door dat het wel om deze mensen ging.: Staf De Clercq: "Alle groepen of uitingen die de organische uitingen van de volksgemeenschap aantasten of ondermijnen, moeten worden 'uitgeschakeld'" Eigenlijk zegt u hetzelfde. Aleen zegt u het een goeie 70 jaar later. Maar nu gaat het niet meer specifiek over de joden maar ook over de mensen met een andere huidskleur. Laatst gewijzigd door system : 28 november 2008 om 18:50. |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#387 |
|
Banneling
|
Welke de NWO zal zijn is nog onduidelijk, maar de richting is vrij zichtbaar. Wat we wel weten is dat het oudbollig nationalisme er niet meer bij zal zijn. Daarvoor is de wereld te klein geworden. Zelfs de Chinezen beseffen dat.
Laatst gewijzigd door system : 28 november 2008 om 18:54. |
|
|
|
|
|
#388 |
|
|
Daarom ook dat integratie en assimilatiebeleid dikke zever is en onderdeel is van de multi-etnische en multi-culturele samenleving. Remigratie is de boodschap !
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat lijkt me evident. Indien u nu weer met uitvluchtsels komt, met kromme redeneringen, met historische verdraaiingen, enz, dan hebt u voor mij afgedaan. Volgens uw kijk op de zaken hoort een blanke dan niet thuis in het Afrika van de Kaap. Punt uit. Laatst gewijzigd door system : 28 november 2008 om 19:38. |
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Staatssecretaris
|
Ik ben wel een beetje bang voor de toekomst maar ik verheerlijk het verleden allerminst. Ik kijk gewoon naar de menselijke natuur die zowel in verleden, heden, en toekomst aanwezig is. Ik vind dat je het eerst voor jezelf moet schoppen. Als je dan gelukkig en trots bent, dan heeft dat een positief effect op andere mensen. Met nostalgie of angst voor de toekomst heeft dit weinig te maken.
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
|
Citaat:
Regimes die de oorspronkelijke inwoners onderdrukken zoals Israël met de Palestijnen, Zuid-Afrika met het apartheidsregime, dat was racistisch beleid mijn beste. Het beschermen van je eigenheid, je identiteit als autochtone bevolking, dat is volksnationalisme. Moest ik het tegendeel beweren, dan zou ik een racist zijn, want dat zou betekenen dat het autochtone Zuid-Afrikaanse volk minderwaardig is. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 november 2008 om 19:55. |
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar daarom hebt u het nog niet bij het juiste eind. Bijvoorbeeld: mijn voorouders vestigden zich met Jan van Riebeeck in de Kaap. Ik ben dus reeds ettelijke generaties Zuid-Afrikaan. Ik voel me ook afrikaan. Letterlijk gepokkeld en gemazeld afrikaan. En zeker geen Europeaan en nog minder een Hollander, Franse Hugenoot of Vlaming. U kunt nu toch niet komen beweren dat ik terug naar Dadizele moet omdat ik een andere huidskleur heb. Dat is toch je reinste onzin. Afrika ( in casu 'de Kaap') is mijn land, mijn v(V)aderland. Niets meer en niets minder. Dat is de realiteit. |
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
|
Neen, Vlaamse kinderen die geboren en getogen zijn in Zuid-Afrika zijn Vlamingen en keren het best terug naar Vlaanderen.
Ik wil niet graag gekoloniseerd worden door allerlei vreemdelingen in eigen land, laat ons dan ook het goede voorbeeld geven. Er zijn echter ook moeilijke gevallen. Een Vlaamse man trouwt er met een Zuid-Afrikaanse of een Vlaamse vrouw huwt er een Zuid-Afrikaan. Dit soort van rasvermenging vind ik maar vies, maar goed het gebeurt. De kinderen zijn geen Vlamingen. Het best is dat heel die familie dan daar blijft. Maar het is en blijft verwerpelijk, zowel voor hen als voor ons. Iemand is pas Vlaming als beide ouders Vlaming zijn. Neen nu in Vlaanderen: een kind wiens moeder een Congolese en wiens vader een Vlaming is, is ondanks zijn Vlaamse familienaam en het feit dat die persoon hier geboren en getogen is geen echte Vlaming. OK, dit zijn wel moeilijke situaties die juist voorvloeien uit het verderfelijke multi-etnische systeem. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 november 2008 om 20:29. |
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is de reden waarom men in de Veluwe door wegen doorsneden stukken natuur d.m.v. wildtunnels met elkaar verbindt. |
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
|
Citaat:
Helaas loopt de etnische identiteit van ons volk wel meer en meer gevaar. Dat geld trouwens ook voor andere volkeren. Ik vind dat jammer. Waarom moet de wereld één grote mengelmoes worden ? |
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|