![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote probleem is dat de grafieken van de "klimaatpaniekeurs" geen vaststellingen zijn,het zijn computersimulaties,extrapolaties op basis van een noodzakelijkerwijs beperkt aantal parameters.....
Laatst gewijzigd door kelt : 10 november 2008 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat lang niet iedereen kan zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Toen ik dat laatst deed met Hansens' metingen werd ik meteen 'op het matje geroepen' De intentionaliteit die ik hem toeschreef ('vervalsingen') was misschien gechargeerd, maar ik heb wel links gegeven met de aanpassingen van de meetgegevens die gebeurd zijn. Maar dat waren natuurlijk enkel aanpassingen tgv de steeds evoluerende wetenschap, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
unreliability at icecap een statisticus aan het woord etc. (google zelf) Over de onzin van ultrakorte trends ben ik een blogpost aan het schrijven. Citaat:
klik je vergeet, zoals Pieke al aanhaalde, dat er meer klimaatwetenschappers zijn dan hansen. er zijn tevens meer temperatuursets dan NASA-GISS (bv. hadcrut3) die bijzonder overeenkomstige resultaten opleveren. Wat, als NASA fraudeerde, niet het geval zou zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Onze landen liggen in het noordzeeklimaat en het is een toevalligheid als er in een winter vrij lang polaire lucht wordt aangevoerd.
De grilligheid in de tijd van "echte" winters vind ik het best afleesbaar aan de intervallen tussen de Friese Elfstedentochten. Niets nieuws onder de zon en de tamelijk forse sneeuwval momenteel (22/23 november) in het prille weekeinde doet mij totaal niet denken aan "klimaatopwarming". Let op de grillig variërende aantallen jaren tussen de Elfstedentochten: Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zou de vervuiling van de beken in Nederland het vriespunt van die beekjes verlagen? Of is het zo erg niet gesteld. ![]() Onze landen hebben een Atlantisch klimaat, al kan je in het Oosten van België mss al spreken van een Continentaal klimaat.
Mijn blog: http://thethumbingtraveler.tk/ Laatst gewijzigd door diminike : 23 november 2008 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Heus, er komt weer een Elfstedentocht.
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() De enigste opwarming die ik zie komt van men verwarming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind dat allemaal veel beloven hoor...
![]() Opwarming dit opwarming dat, maar ik bevries hier bijna, sneeuw in november ![]() Misschien moeten we allemaal samen wat meer moeite doen om de ons beloofde opwarming tot een feit te brengen. Allemaal met de auto ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 24 november 2008 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Sommige mensen durven zelfs op basis van drie dagen een conclusie trekken over het volledige klimaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een mening hebben is één, je mening kunnen staven... daar geraken de meeste niet.
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() OK, leg jij het dan eens uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lieten ook een aantal longpatienten aan het woord! En tussen haakjes: de eerste krokussen al in bloei! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Zeker genetisch gemanipuleerde crocussen.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw ze niet, die van groenpies enzo; als ze het verdomme voor elkaar krijgen het hier op mijn verjaardag te laten sneeuwen dan flip ik uit.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 1 december 2008 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Vreemdeling
|
![]() Het klimaat is niet meer wat het was.
Het klimaat verandert. Waarheid als een koe. Het zou absoluut eigenaardig zijn dat het klimaat, dat sinds miljoenen jaren niet anders doet dan veranderen, plots op onze navelstand zou blijven staan. Het is aandoenlijk dat sommigen het gedrag van de mens koppelen aan parallelle veranderingen op Mars en Venus. Het kan zinnig als kortzichtig en arrogant worden gekwalificeert dat er mensen zijn die via regeltjes voor allen, het klimaat als met een thermostaat zelf gaan aansturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 8 december 2008 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |