Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2008, 20:48   #101
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
*knip*
Die filosoof toch
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 20:49   #102
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Meent ge dat nu?

Ik hoor ze net graag bezig en vind dat ze zich toch zeer waardig kon houden na al die (toch wel zeer) persoonlijke laster artikels in Knack.
Hysterische Morel. Altijd heel waardig en vol argumenten? De verstandigste? En ze heeft nog nooit gelogen?

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 21:31   #103
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
En dat is niet de eerste maal, ik merk een patroon op hier.

81.
dat moet jij natuurlijk weer gezien hebben !

voor de rest, behoorlijk familiair van u
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2008, 19:45   #104
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Hij kwam er duiden wat de maatschappelijke relevantie van het artikel was. De feiten en het recht van antwoord stonden beschreven in Knack. Zijn er voor het aantonen waarom een artikel maatschappelijk relevant is ook al tegenstanders nodig?
[Kristische Theorie mode]Ik heb persoonlijke e-mails van Leterme en Jean-Luc Dehaene waaruit blijkt dat deze twee heren een homosexuele relatie hadden , ik kan natuurlijk niet bewijzen of deze mails al dan niet origineel zijn of dat ik deze bewerkt hebt.

Maar daar ik de redacteur ben van een grote krant, heb ik hier maar een mooi en pittig artikel over laten schrijven.
Na veel media reclame en de klachten van deze twee heren, mag ik ook nog eens op de nationale televisie komen en uitleggen waarom mijn artikel al dan niet maatschappelijk relevant was.
In mijn ogen was dit wel relevant daar de CD&V tegen het homohuwelijk was, terwijl twee van hun topfiguren zelf homo zijn, en daarmee ook nog hun respectievelijke vrouwen bedriegen.

Daar de heer Leterme en Dehaene niet aanwezig mochten zijn tijdens dit televisie programma, en mijn verklaringen en beweringen dus ook niet konden weerleggen mogen we er vanuit gaan dat mijn artikel maatschappelijk relevant was !

Ah ja nog vergeten.... ik heb hun wel "recht van antwoord" gegeven in mijn krant, maar bon....zoveel mensen lezen dit toch niet in vergelijking met de kijkcijfers van de nationale televisie....[/Kritische Theorie mode]

Laatst gewijzigd door DenDane : 26 november 2008 om 19:45.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 15:50   #105
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
[Kristische Theorie mode]Ik heb persoonlijke e-mails van Leterme en Jean-Luc Dehaene waaruit blijkt dat deze twee heren een homosexuele relatie hadden , ik kan natuurlijk niet bewijzen of deze mails al dan niet origineel zijn of dat ik deze bewerkt hebt.

Maar daar ik de redacteur ben van een grote krant, heb ik hier maar een mooi en pittig artikel over laten schrijven.
Na veel media reclame en de klachten van deze twee heren, mag ik ook nog eens op de nationale televisie komen en uitleggen waarom mijn artikel al dan niet maatschappelijk relevant was.
In mijn ogen was dit wel relevant daar de CD&V tegen het homohuwelijk was, terwijl twee van hun topfiguren zelf homo zijn, en daarmee ook nog hun respectievelijke vrouwen bedriegen.

Daar de heer Leterme en Dehaene niet aanwezig mochten zijn tijdens dit televisie programma, en mijn verklaringen en beweringen dus ook niet konden weerleggen mogen we er vanuit gaan dat mijn artikel maatschappelijk relevant was !

Ah ja nog vergeten.... ik heb hun wel "recht van antwoord" gegeven in mijn krant, maar bon....zoveel mensen lezen dit toch niet in vergelijking met de kijkcijfers van de nationale televisie....[/Kritische Theorie mode]
Het gaat hier om documenten die in een rechtzaak gebruikt zijn. Niet zomaar roddels van de straat. Het artikel ging vooral over de relaties binnen het VB. De vijandschappen en vriendschappen. Het artikel had als hoofdthema het feit dat het VB geen monolitisch blok blijkt te zijn. De relatie was één van de illustraties van dit feit. Morel bevestigde overgins al die informatie uit de mails wel. De mails waren volgens haar dus slechts gedeeltelijk vervalst. Op wel meer vlakken spreken Van Hecke en Morel zich trouwens tegen. Indien er gevraagd wordt naar de relevantie van het artikel kon natuurlijk Morel ook uitgenodigd worden (mischien is dit zelfs gebeurd maar heeft zij dit geweigerd). Het enige wat zij zou kunnen zeggen is dat het artikel inderdaad relvant is.

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2008, 20:20   #106
bloewust
Vreemdeling

bloewust's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar bloewust
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Die Morel heeft anders wel weinig klasse. Wat een krijsende hysterische huiskat.
niet meer klasse dan onze rode gentse ventenverslijter freya
bloewust is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2008, 22:22   #107
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloewust Bekijk bericht
niet meer klasse dan onze rode gentse ventenverslijter freya
Ongeveer in hetzelfde 'beddeken' ziek...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2008, 22:50   #108
ULTRABELGISCH
Vreemdeling

Standaard

Morel en Vanhecke, who cares ...?
ULTRABELGISCH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be