![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Maar daar ik de redacteur ben van een grote krant, heb ik hier maar een mooi en pittig artikel over laten schrijven. Na veel media reclame en de klachten van deze twee heren, mag ik ook nog eens op de nationale televisie komen en uitleggen waarom mijn artikel al dan niet maatschappelijk relevant was. In mijn ogen was dit wel relevant daar de CD&V tegen het homohuwelijk was, terwijl twee van hun topfiguren zelf homo zijn, en daarmee ook nog hun respectievelijke vrouwen bedriegen. Daar de heer Leterme en Dehaene niet aanwezig mochten zijn tijdens dit televisie programma, en mijn verklaringen en beweringen dus ook niet konden weerleggen mogen we er vanuit gaan dat mijn artikel maatschappelijk relevant was ! Ah ja nog vergeten.... ik heb hun wel "recht van antwoord" gegeven in mijn krant, maar bon....zoveel mensen lezen dit toch niet in vergelijking met de kijkcijfers van de nationale televisie....[/Kritische Theorie mode] Laatst gewijzigd door DenDane : 26 november 2008 om 19:45. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|