![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaat u aan de eigenaars/bazen van de Delhaize vragen of zij al dan niet religiaus zijn?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor zover dat redelijkerwijze mogelijk is stel ik me daarvan vrijblijvend op de hoogte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u pertinent weigerde om bij "religieuze gekken" te winkelen. Of bent u uw eigen principe aan het aanpassen naargelang de situatie?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
|
![]() Citaat:
En inderdaad, ik weiger van bij religieuze gekken te kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
|
![]() U zei:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 december 2008 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
|
![]() Vrijblijvend ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U en ik weten goed genoeg dat die 'vrijblijvend' op hetzelfde neerkomt als 'niet'.
Conclusie is dat u mijn vraag dus ontwijkt en even hypocriet redeneert als de rest.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 december 2008 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 4 december 2008 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
|
![]() ^^
Laatst gewijzigd door HAMC : 4 december 2008 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals u zelf zei Laatst gewijzigd door shaddy : 4 december 2008 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() iedereen die 't leest ziet het en 't is beschamend voor de aanvaller.
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 december 2008 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
![]() En wie het niet leest die ziet het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() ach zo echt waar? Dat zie ik anders. En ik ben niet alleen, heb al pmtje gehad.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 4 december 2008 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() beschamend voor de agressor u beldoelt de islamitisch slager die een zoogdier keelt en laat leegbloeden zodat het minutenlang pijn en paniek ervaart? Ja daar ben ik het mee eens. Ik ben dan ook tegen halal.
Laatst gewijzigd door shaddy : 4 december 2008 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik zeg is dat het iedereen zijn persoonlijke keuze is en dat ik geen extremist ben die bepaalde menu's gaat verbieden of opdringen aan anderen.
|
![]() |
![]() |