![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() allemaal toeval....
Citaat:
Hier antwoordt shaddy op een opmerking van mij: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=278 maar ze antwoordt in de derde persoon onder haar nieuwe dubbelnick Laatst gewijzigd door filosoof : 6 december 2008 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan niet verwachten dat de moderatie reageert, als je het niet meldt. Verder weet niemand of en hoe de moderator reageert, behalve de auteur van de post. Als ik het goed begrepen heb, kreeg shaddy banpunten omdat ze "privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming) (5 bp)" of omdat ze "persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp)" Is dit correct? Je wordt pas gebannen als je meer dan 10bp verzamelt hebt. Bijgevolg heeft iemand die gebannen wordt, al meerdere inbreuken tegen het reglement gepleegd. Verder kan alleen de moderatie banpunten uitdelen, je moet dus niet insinueren dat "enkele mensen hier in groep..." iemand kunnen bannen. Ik denk dat de bedoeling van dit disussie-forum is om te discussiëren. Dit wil zeggen, meningen uitwisselen, meningen onderbouwen met argumenten,... Het is daarbij niet nodig om "schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp)" tenzij iemand niet kan discussiëren of geen argumenten heeft. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens eerlijk en concreet waar u aan dacht toen u "*iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken*" schreef. Ik neem aan dat de betekenis van het woordje 'concreet' u niet onbekend is. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik shaddy nog nooit in een draad over moestuinen zien reageren, en leddy wel. Hoe gaat u dat dan verklaren? |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
edit
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 6 december 2008 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw woorden nogmaals: Hier antwoordt shaddy op een opmerking van mij: (gevolgd door link) maar ze antwoordt in de derde persoon onder haar nieuwe dubbelnick (sic) Dus even in chronologische volgorde: - u maakt een opmerking ergens op het forum (al dan niet tegen of over shaddy) - shaddy heeft twee dagen geleden een ban (aangesmeerd (mijn interpretatie)) gekregen - iemand met de nick leddy duikt op het forum op (overigens een nick die enkele weken geleden al geregistreerd is) - u bent er, om wat voor vage reden dan ook, van overtuigd dat leddy en shaddy één en dezelfde persoon zijn - leddy reageert op uw eerdere opmerking ergens op het forum - u concludeert dat leddy derhalve dezelfde persoon als shaddy is, enkel en alleen omdat ze op een opmerking van u reageerde En dat noemt u dan een steekhoudend argument? Ik stel voor dat u een cursus elementaire logica gaat volgen voor u zich weer aan dit soort zaken wijdt. |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 december 2008 om 15:07. |
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb trouwens al teveel gezegd dat het een programma is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vaag antwoord als 'een programma' en daar dan nog aan toevoegen dat u daarmee 'al teveel gezegd hebt', doet uw geloofwaardigheid bepaald niet toenemen. U doet net alsof dat geclassifiseerde inlichtingen van staatsbelang zijn. Derhalve: Welk programma of welke programma's zijn dat dan? Ridderlijk toegeven dat u met "*iets anders dat ik hier niet openbaar ga maken*" gewoon wél dat IP-adres bedoelde, is natuurlijk ook nog steeds een reële optie. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ik las Shaddy's posts gewoon niet meer. Het ver overdreven gebruik van het woord 'poco' was te irritant. Dat Chipie en Circe blijkbaar permanent gebannen zijn, doet me wel serieus nadenken over mijn toekomst hier. Ik heb er nog weinig zin in.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tóch vind ik de ban betreurenswaardig. Wat mij betreft hoeft niemand geband te worden. Tevens ben ik anti inzake het "beroeren van het verklikkersknopje".
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHA
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n kinderoppas kan natuurlijk ook gewoon de taalfouten overnemen. Misschien is dat kind een jaar of 13 of zo! |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het blauwe pilletje! Niet het groene...
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hou het maar gewoon op een dubbelnick...dezelfde taalfouten,alléén het overdadig smileygebruik zien we hier niet.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 december 2008 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .........nog niet.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij is leddy nog altijd geen banneling, en ik mag toch aannemen dat de moderatie inmiddels deze draad al heeft gelezen, wellicht van deze of gene een ook nog een pm heeft gekregen, en derhalve een aantal zaken heeft nagetrokken en in heel deze heisa, die door Fallen Angel en Filosoof is aangezwengeld, geen reden heeft gevonden om aan te nemen dat shaddy en leddy één en dezelfde persoon zouden zijn. |
|
![]() |