![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegen wapendracht voor elke burger | |||
voor |
![]() ![]() ![]() |
24 | 36,36% |
tegen |
![]() ![]() ![]() |
41 | 62,12% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ter illustratie:
de 5,56 die ontworpen is om te verwonden http://en.wikipedia.org/wiki/5.56x45mm_NATO Citaat:
De patroon die de VS voor de 5.56 gebruikte en die wel degelijk ontworpen was om te doden. http://en.wikipedia.org/wiki/30-06 Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2008 om 22:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik je stukjes er tot nu toe op nabeschouw _ik laat nog even in 't midden of het ook allemaal klopt ed_ dan pleit je voor zelfs een zo hoge mogelijke graad van bewapening omdat dat de enige vorm zou zij om te voorkomen dat er ene makkelijk door het lint zou gaan... en indien hij/zij door 't lint gaat het ook het snelst te stoppen valt beetje variant op het mad-scenario....alleen gaat men er daar vanuit dat men rekent op een genoeg aantal gezond verstand aan de andere zijde overigens... wat stel je voor ? allemaal een graneetwerper kopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-Tihange.dhtml Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat nu met weinig of veel energie er in gevlogen is.
![]() |
![]() |
#365 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meer energie = meer schade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een man van 70 jaar kan je slaan, en dan kan die inderdaad doodgaan. Maar dat heeft meer te maken met de leeftijd dan met de slag. Natuurlijk is die kerel lomp geweest en heeft hij er nu roofmoord van gemaakt. Risky business, inbreken. Dat wordt brommen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft al die jaren goed gegaan, zonder nonsens allerhande.
![]() |
![]() |
#369 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader heeft een dumdum van kortbij overleeft.
![]() |
![]() |
#372 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfverdediging gold toen nog als reden voor wapenbezit.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2008 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2008 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan had die oude man geschoten, waarschijnlijk gemist, en zelf een kogel in zijn bast gekregen ? De enigste duurzame manier om inbrekers buiten te houden is investeren in veiligheid, namelijk goede ramen, deuren, rolluiken, alarmsysteem, een hond, noem maar op.... Neen, een testosteronbom zoals u koopt liever een wapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SLecht argument lijk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorlog kaliber. Het was in Korea.
Met wat schoten die daar allemaal? Beetje van alles heb ik gehoord.
![]() |
#378 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() |