![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dan heb jij een probleem en niet die vrouwen. Mij interesseert het geen ruk hoe anderen verkiezen erbij te lopen. Ieder diertje zijn pleziertje.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Minister
|
Rhianon, hebt ge er soms overgekeken dat er bijstaat 'om hygiënische redenen'. Ik geloof persoonlijk niet dat er racistische overwegingen achter schuil gaan. Ik ga er tevens van uit dat ze dit wel onderzocht zullen hebben. Het woord van een schepencollege is nog altijd meer waard dan iets waar hier over gezeverd word door onbekenden
Zo is het bvb in onze gemeente verplicht om een badmuts te dragen en mogen surfshorts ook niet gedragen worden, ook om hygiënische redenen. voor de rest trek ik mij niet aan wat die mensen over hun kop/lijf/whatever trekken...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 16 december 2008 om 21:54. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Waarom niet? Als er nu mensen zijn die zich gelukkiger voelen als ze die dictaten klakkeloos kunnen volgen, wie ben jij dan om hen dat plezier te ontnemen?
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben er evenzeer van overtuigd dat pocos dan als eerste gaan stijgeren en protesteren om de gevoelens van dat religieus volk met extra lange tenen te sparen. Wie zijn zij dan om hen het plezier van naaktlopers te ontnemen? |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister
|
Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
De wetgeving hoeft maar veranderd te worden en het is niet langer openbare zedenschennis en dan heb je die steigerende pocos weer met hun twee maten en twee gewichten.
Laatst gewijzigd door Haarscherp : 16 december 2008 om 22:08. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus, als een godsdienst kledingsregels oplegt moet dat kunnen.
Als een seculiere overheid kledingsregels oplegt mag dat niet kunnen. God's regels staan boven die van de mens. Terug naar de middeleeuwen. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Het recht op achterlijkheid. Een absoluut recht volgens ... de "progressieven".
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Mij niet gelaten. Het hindert mij allerminst om naakte mensen te zien. Zo lang ze mij maar niet dwingen om naakt rond te paraderen, mag iedereen voor mijn part doen wat ie niet laten kan.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Nee, de eigen keuze staat in dit geval boven die opgelegde regels.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|