Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2008, 14:16   #41
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Zo radicaal... *bibber*
Waarom zie je radicaliteit enkel in combinatie met "macht" "schrik" en "gevaar" ?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 14:37   #42
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Fillip de man heeft ook nogal een rare gezicht...hij zou wel eens de miss zijn van de lelijksten !
Goh mohammed uw profeet van het derde knoopsgat is nog veel lelijker. Die verdient de eerst de tweede en de derde prijs voor lelijkheid. Heb je die haatblik in zijn ogen al gezien? De cartoonisten kunnen het prachtig natekenen.
gomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 14:37   #43
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo radicaal... *bibber*
Ik begrijp de boodschap, maar deze jongen is gewoon een radicale separatist. First things first. Voor de rest gun ik iedereen zijn mening, ook al strookt de jouwe niet met de mijne. Kan het nog braver?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 14:40   #44
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Heeft die Valkeniers dan de power om dit "solo" eigenhandig te doen ???
Wenst hij dat überhaupt te doen ???
Het feit dat veel VB-ers op De Man stemmen, zegt evenveel over die kiezers, dan over De Man zelf.
Frenologie is duidelijk onzin . Moest er enige waarheid inzitten was Frank Zappa wellicht een serial killer geweest..Met zo een bakkes !
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 14:42   #45
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fillip de man heeft ook nogal een rare gezicht...hij zou wel eens de miss zijn van de lelijksten !
Ik vraag mij af of gelaatskenmerken ook een invloed hebben op het al dan niet beheersen van de Nederlandse taal. In dat geval stel ik mij toch vragen over uw persoon, wanneer ik de schrijfstijl gedurende de vier jaar dat u op dit forum vertoeft bekijk.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 14:43   #46
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest frenologie gegrond zijn, waren drie kwart van de in België aanwezig zijnde allochtonen beslist misdadigers, zo een lelijkaarden allemaal...Euh...Wat zeg ik nu ? Zou frenologie dan toch geloofwaardig zijn ?
Oud 18 december 2008, 14:45   #47
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Mijn probleem met het VB is dan ook vooral dat inderdaad een deel van die partij gewoonweg belachelijk is.
Ik vind in feite een merendeel der belgen belachelijk , vooral de Walen en de allochtonen + alle Vlamingen die deze mensen steunen...
Oud 18 december 2008, 14:47   #48
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ik vraag mij af of gelaatskenmerken ook een invloed hebben op het al dan niet beheersen van de Nederlandse taal. In dat geval stel ik mij toch vragen over uw persoon, wanneer ik de schrijfstijl gedurende de vier jaar dat u op dit forum vertoeft bekijk.
Hij heeft nochthans verteld dat het dankzij dit firum is dat hij " zo goed " de Nederlandse taal " beheerst "...Mja, moed er in houden Lincoln, er is nog werk aan de winkel.
Oud 18 december 2008, 14:53   #49
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
Nu ben ik niet direct een van die geobsedeerde/gefrustreerde anti-VB'ers(Het VB is mij partij niet, maar ze heeft bestaansrecht en recht op een afwijkende mening).

Maar sommigen bij het VB doen wel erg veel moeite om zich in dat CalimeroComplex te nestelen.
Filip de Man(altijd iemand geweest die veel te graag te ver gaat) pleit er, na de dramatische zaak van Nieuwenhuysen, (al dan niet ironisch) voor de invoering van Frenologie.

-(als het ironisch is)Zoiets is totaal ongepast bij een menselijk drama
-(als hij het ernstig meent)Staat wetenschappelijk gezien op hetzelfde niveau als 6 000 jaar geleden liepen mensen en dino's tesamen rond.
-Overigens is het smoelwerk van Filip de Man ook niet je dat. En volgens Lombroso is hij dus iemand met een lelijk karakter(zou wel 't een en ander verklaren).

Wordt het niet eens tijd dat het VB zijn eigen rangen gaat uitmesten(Grote Kuis om het met hun eigen woorden te zeggen) indien zij op een serieuze manier aan politiek wil doen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Verwondert u dat nu dat mensen uit het VB pleiten voor het terug invoeren van de frenologie? Ik vind dit eerder normaal voor die partij. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Maar of ze het deze keer zo gemakkelijk zullen hebben als Adolf in zijn tijd, is maar zeer de vraag.
1. Als ze zo beginnen uitmesten houden ze niemand over,
2. Filip De Man is nu echt wel 't minste van 't minste: degene die zelf een valse FDF dreigfax aan zichzelf stuurde vanop zijn eigen thuisfax naar zijn partij...en vergat het numbersending uit te schakelen

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 december 2008 om 14:56.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 14:54   #50
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vergelijken is geen misdaad, vereenzelvigen soms wel.
Dat zullen wij wel beslissen Steben.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 17:12   #51
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

De term fysiognomie duikt soms zijdelings op in de interessante lectuur van Evola en Spengler. Maar de gemiddelde forumaap hier weet het ongetwijfeld altijd beter. Hij is over alles zo goed ingelicht natuurlijk.

Er is mijns inziens veel grotere quatsch in de sociale wetenschappen dan "frenologie" of "fysiognomie". Zo is de droomduiding van Freud ook niet mijn ding, maar wie zal zeggen dat het geen wetenschappelijke bijdrage kan leveren?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 17:15   #52
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarom zie je radicaliteit enkel in combinatie met "macht" "schrik" en "gevaar" ?
Omdat die radicale nationalisten meestal "belgië barst" plegen te roepen alsof er ergens een bom gaat ontploffen.
Oud 18 december 2008, 18:24   #53
system
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
De term fysiognomie duikt soms zijdelings op in de interessante lectuur van Evola en Spengler. Maar de gemiddelde forumaap hier weet het ongetwijfeld altijd beter. Hij is over alles zo goed ingelicht natuurlijk.

Er is mijns inziens veel grotere quatsch in de sociale wetenschappen dan "frenologie" of "fysiognomie". Zo is de droomduiding van Freud ook niet mijn ding, maar wie zal zeggen dat het geen wetenschappelijke bijdrage kan leveren?[/QUOTE]
Omdat er bijvoorbeeld wetenschappelijk geen significant verband bestaat tussen de vorm van de schedel van een mens en zijn mogelijke neiging tot criminaliteit.

Laatst gewijzigd door system : 18 december 2008 om 18:28.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 18:32   #54
Volksstormer
Minister-President

Standaard

[quote=system;3867152]
Citaat:

Omdat er bijvoorbeeld wetenschappelijk geen significant verband bestaat tussen een de vorm van de schedel van een mens en zijn mogelijke neiging tot criminaliteit.
Er is altijd een verschil tussen een correlatie en een causaal effect in de statistiek. Ik geloof in correlaties en het is aan de wetenschap om de richting en de sterkte van zulke correlaties te onderzoeken. Idem voor de "biologische" identiteit (een onderdeel van de identiteit, maar niet alles uiteraard) van een mens.
Oud 18 december 2008, 18:32   #55
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Omdat er bijvoorbeeld wetenschappelijk geen significant verband bestaat tussen de vorm van de schedel van een mens en zijn mogelijke neiging tot criminaliteit.
Bron?

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 18 december 2008 om 18:33.
Oud 18 december 2008, 18:33   #56
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

ik geloof het zelf ook niet he system, maar het is niet omdat het vandaag nog niet bewezen is, dat het niet mogelijk is dat er een verband is (al geloof ik het zelf niet).
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 18:34   #57
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

[quote=Volksstormer;3867165]
Citaat:
Er is altijd een verschil tussen een correlatie en een causaal effect in de statistiek. Ik geloof in correlaties en het is aan de wetenschap om de richting en de sterkte van zulke correlaties te onderzoeken. Idem voor de "biologische" identiteit (een onderdeel van de identiteit, maar niet alles uiteraard) van een mens.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Verschaeve
Oud 18 december 2008, 18:38   #58
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Bron?
Lees eens een goed boek hieover. Filip De Man zou dit beter ook eens doen. Al die dingen zijn allemaal onderzocht. Precies of men uit de bouw en verhoudingen van een schedel van een jood of van een arabier zou kunnen afleiden dat de ene intelligenter zou kunnen zijn dan de andere.

Laatst gewijzigd door system : 18 december 2008 om 18:41.
Oud 18 december 2008, 18:39   #59
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Ik heb dat niet geantwoord.

Laatst gewijzigd door system : 18 december 2008 om 18:42.
Oud 18 december 2008, 20:40   #60
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Kunt u daar vriendelijk op wijzen aub ?

Het zou beter om de fout die ik gemaakt heb aan te duiden, dan enkel kritiek te uiten zonder dat ik weet waar ik juist een taalfout heb gemaakt ?

Of is dat een nieuwe methode om iemand af te kraken bij gebrek aan argumentering ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be