![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eens te meer reden om te spreken over discriminatie. Wat zinnig kwam er dan na die blablabla buiten een verdere illustratie van uw bekrompen wereldbeeld zonder enig argument ala: "ik dit.........., ik dat...............".
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 15:54. |
||||
|
|
|
|
|
#222 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Discriminatie op basis van persoonlijkheid en persoonlijkheidsstoornissen is volgens de letter van de wet ook niet toegestaan
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Immers, discriminatie op persoonlijkheid en persoonlijkheidsstoornissen is niet toegestaan. Zo ook natuurlijk de totaal in zichzelf gekeerde autist die hoofd communicatie van uw bedrijf wil worden. Kan niet geweigerd worden wegens discriminatie... En ga zo maar door... |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik zou hem eerder een IT job aanbieden. Autisten zijn immers beter met computers dan niet-autistische mensen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 16:01. |
|
|
|
|
|
|
#225 | ||
|
Banneling
|
Ja.
Ik dacht van wel. Ik weet het wel zeker ook. Wederom laat u delen van de context van nota bene uw eigen tekst weg. Hier dus wat er stond: Citaat:
In zowat elke post van u die u vandaag in deze draad gepost heeft. Ga ze maar even stuk voor stuk terug lezen. Citaat:
Ik zeg enkel dat zij zich vooral zo moeten kleden als ze dat zelf willen, maar het dan niet raar moeten vinden dat zij omwille van die kleding niet voor bepaalde vacatures op de arbeidsmarkt in aanmerking komen. U bent hier degene die geen argumenten meer heeft, en wanhopig de boel aan het manipuleren is om toch zonder gezichtsverlies het forumstrijdperk te kunnen verlaten. Mij niet gelaten. Ik weet wat voor vlees ik met u in de kuip heb, en zal u maar verder laten dromen. |
||
|
|
|
|
|
#226 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Of neemt u die autist aan en bent u bereid om het imago van uw bedrijf naar de vaantjes te willen zien gaan, en bent u bereid om derhalve klanten en omzet te gaan missen om uiteindelijk wellicht failliet te gaan? Trouwens, lang niet alle autisten munten uit in computerwerk, maar dit terzijde. |
||
|
|
|
|
|
#227 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 16:40. |
||||
|
|
|
|
|
#228 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Verder heeft u geen flauw benul of ik al dan niet een 'meeloper' was. Ik stond in elk geval altijd voor mijn keuzes, en de implicaties daarvan, iets wat u blijkbaar erg moeilijk af schijnt te gaan. Ik heb u gezegd waar u die kunt vinden. Zelf opzoeken dus. Citaat:
Verder strooit u te pas, maar vooral heel erg vaak te onpas met het reeds door u en uw soortgenoten meer dan uitgeholde begrip 'discriminatie'. Dat maakt geen enkele indruk op mij of op enig ander weldenkend mens. Deel 2 van uw plaatjesboek? Erg leuk om te zien, maar verder irrelevant. Ga dat maar in K&K knippen en plakken als u dat wilt. |
||
|
|
|
|
|
#229 | ||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U weigert dit en zegt dat ik het zelf moet opzoeken. Conclusie: Ik heb nergens gezegd dat Goths een religie zouden hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 17:22. |
||||||
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
uw houding is niet houdbaar. Als ik een sociale groep start met als doel het hele jaar door lange gewaden dragen, hoe moet ik dan bekomen om dit ook te mogen dragen in het openbaar zwembad? Onmogelijk geen enkele slinkse linkse zal hiervoor willen gaan. Jij wil de muslims inpoederen pamperen hielen likken. Geef dat gewoon toe en we kunnen de discussie eindigen. Want alleen voor de muslims komt het links zootje ongeregeld met allerlei dwaze acties voor de pannen. Beken kleur en ik laat je gerust, deze discussie kan je niet winnen. Je kan niet voor elke sociale groep goed doen. Stel je voor dat naaktzwemmers en burkinizwemmers samen in 1 poel komen te zitten. Dwaze taferelen gaan volgen. Vandaar een algemeen reglement in een openbaar zwembad. Simpel en het werkt. Godsdienst beleef je in je gezin in je thuis niet in het openbaar. |
|
|
|
|
|
|
#231 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Nogmaals, ik moet de rechter nog tegenkomen die serieus zou ingaan op het soort klachten van goths, in goth-kledij gestoken, die zich niet wensen aan te passen aan de eisen van een bepaalde baan, bijvoorbeeld een representatief uitziende receptionist, en zich daarmede gediscrimineerd zouden voelen omdat ze die baan niet kregen. U denkt dat blijkbaar wel, hetgeen dan weer bij mij het vermoeden doet rijzen dat het met uw sociale vaardigheden en inzicht niet al te best gesteld is, maar dit terzijde. En in welke gevallen dan niet? Omdat ik me soms wel conformeerde, en mijn manier van kleden en de rest van mijn levensstijl (tijdelijk) al dan niet aanpaste? Als dat zo is, dan heeft u werkelijk geen enkel benul waar u het eigenlijk over heeft. Citaat:
Conclusie: u leest dingen die er niet staan. U heeft blijkbaar moeite met begrippen en concepten zoals 'vrije tijd' en 'openbare ruimte' enerzijds, en 'werkplek' met alles wat daarbij hoort anderzijds. Als u dat verschil niet kunt of wilt inzien, is deze discussie volstrekt nutteloos. Deel 3 van het plaatjesboek van Fallen Angel. Gaat u vooral zo door met het belachelijk maken van uzelf. Ik snap dat wel een beetje hoor; er is immers niets fijners dan op een loze zaterdagmiddag een beetje te gaan trollen en discussies te doen ontsporen. Toch? |
||
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 17:44. |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee dat is opschorting van bepaalde burgerrechten.
Citaat:
Autisten mijden zaken waar zij niet mee omkunnen. Een nieuwe kleur van behang is soms al voldoende om een bepaalde kamer niet meer te betreden. Maar indien hij toch absoluur communicatie wil doen moet hij net als iedereen onderaan de lader beginnen. En hij zal net als andere werknemers op prestatie beoordeeld worden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#235 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
De vraag die ik u hieromtrent daarstraks al stelde blijft echter dezelfde: In dat geval zult u er dus geen problemen mee hebben als er een pedofiel wordt aangesteld op de kleuterschool waar uw kleine naar school gaat? Citaat:
Ook hier blijft de door mij eerder gestelde vraag staan: En wat nu? Gaat u die autist vriendelijk, doch resoluut vertellen dat hij niet in aanmerking komt? En zo ja, welke reden geeft u dan op? Of neemt u die autist aan en bent u bereid om het imago van uw bedrijf naar de vaantjes te willen zien gaan, en bent u bereid om derhalve klanten en omzet te gaan missen om uiteindelijk wellicht failliet te gaan? |
||
|
|
|
|
|
#236 | |||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Veel oefenen voor begrijpend lezen zou ik zeggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 18:32. |
|||||||
|
|
|
|
|
#237 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar natuurlijk, splinters, ogen balken. Als shaddy links geweest was, zou ze Fallen Angel hebben geheten... |
|||||
|
|
|
|
|
#238 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een pedofiel die openlijk uitkomt voor zijn pedofilie uitkomt geeft al meteen aan dat hij de wet omtrent pedofilie niet erkent. Hij is dus een potentieel misdadiger. Iemand die zijn klederdracht wenst te behouden onder eender welke omstandigheid treed geen enkele wet met de voeten. En is dus ook geen potentiële misdadiger. U vergelijkt dus appelen met peren. Citaat:
Mijn antwoord: Gewoon kijken naar iemands CV. Iemand die hoofd communicatie wil worden dient de nodige ervaring te hebben. Indien deze autist deze uitgebreide referenties heeft is hij evenwaardig met andere kandidaten.
||
|
|
|
|
|
#239 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Mijn vroegere directrice van het henry van de velde instituut. http://nl-nl.facebook.com/people/Els...Vos/1434155605 Op deze foto heeft ze een bril op. Soms droeg ze 'witte' lenzen (beetje zoals marlyn manson) Citaat:
Nee. U zegt dat er een verschil is tussen de 'openbare ruimte' en 'werkplek'. Ik vraag: Waarom zou er een verschil moeten zijn tussen 'openbare ruimte' en 'werkplek'? U ontwijkt mijn vraag door te stellen dat ik de vraag ook moet beantwoorden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 19:00. |
||
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
om te beginnen wil ik je toch danken dat je wat ik in het rood aanduidde gebruikt hebt ter vervanging van velen gewoon als 'de' (of is het 'duh'?) schrijven. Als ik in een woordenboek bij 'gedeelte' en 'aantal' vind ik een definitie die onmogelijk door dat voornoemde tweeletterwoord kan betekend worden. Laat mij echter naar het begin van je antwoord terugkeren, op dat 'aantal' kom ik later terug (misschien zelfs niet eens meer in dit bericht, omdat anderen misschien ook nog iets willen zeggen. Wat die rasta betreft: ik heb het hem niet gevraagd. Ik weet dat er rasta's zijn die onder geen enkele voorwaarde hun dreadlocks willen laten knippen, maar er zijn er ook die vinden dat je zelfs als skinhead hetzelfde rasta-geloof kunt aanhangen. Zolang ze niemand lastig vallen, en bij het uitoefenen van hun job vriendelijk blijven, mogen ze wat mij betreft rondlopen hoe ze willen. Vandaag werd ik op de trein vriendelijk geholpen door een Nederlandse mevrouw, met lange zwarte dreadlocks, een pikdonkere huid, en een zeer gulle glimlach. Wat is het verschil? Wat die 'goth' betreft: ik weet niet eens of het wel ècht een goth is. Hij draagt altijd T-shirts met slogans als 'Kill 'em ALL" of "Omnicide", of anders wel één of andere gruwelprent erop. Dat zijn toch van die 'goth'-dingen, of is dat nog iets ènders? Hoewel ik dat maar bizarre boodschappen vind, zou ik daar misschien wel een zin kunnen uit halen, als die kerel maar, euh, hoe moet ik dat nu zeggen, tekenen van erkenning gaf van djimi als menselijk wezen. En waarom doet-ie dat bij iederéén? Kan die geen andere job zoeken? Wat hij nu doet, maakt niemand gelukkig. En wat het zwemmen in burkini betreft: misschien moet de moslimgemeenschap maar eens wat actiever worden, en in collectief verband of op privé-initiatief een èigen zwembad uit de grond stampen? Dan stellen zij daar de 'reglementen' op, en is iedereen van het gezaag aan beide kanten verlost. Of moet dat ook verboden worden? Zo ja, op grond van welke wetten? De regel-gevers van de openbare zwembaden hebben hun eigen wetten waaraan ze moeten gehoorzamen, ik veronderstel dat er in de zaak Londerzeel geen problemen met wetsovertreding zijn, en ik ben er toch vrij zeker van dat die wetten alleen op democratische wijze kunnen worden gewijzigd. Als 'een aantal moslims' het daar naar eigen zeggen 'moeilijk' mee heeft, dan zullen zij zèlf een voor onze samenleving aanvaardbare oplossing moeten vinden, bijvoorbeeld op democratische wijze de wetgeving betreffende openbare zwembaden pogen aan te passen. Via verkiezingen en zo. Doen ze dat niet, dan doen ze in al of niet uitvergrote versie wat de 'goth' ook doet: ze zetten zichzelf buiten spel, letterlijk. Met zo'n mensen heb ik geen 'compassie'. Ik zwem nog altijd het liefst in de zee. Vriendelijke groeten, djimi
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|