![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Banneling
|
@Fallen Angel
Na het lezen van uw zoveelste drammerige, veelal inhoudsloze en op op de spits gedreven replieken, waarbij u alle mogelijke moeite blijft doen om toch vooral maar recht te blijven praten wat krom is, heb ik besloten om mijn kostbare tijd niet meer aan u in deze discussie te verspillen. |
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 19:15. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neen, ik geef helemaal niet toe dat ik geen enkel argument meer heb, integendeel, argumenten zat. Maar aangezien u toch maar leest wat u wilt lezen, en niet wat er daadwerkelijk staat, hou ik ermee op. Het enige wat ik wel toegeef, is dat ik ongelofelijk moe word van drammerige persoontjes die met een hele hoop heisa recht proberen te praten wat krom is, daarbij bewust zaken uit de context trekken, bewust gaan trollen, en bewust er alles aan doen om de discussie te doen ontsporen. En u bent daar een typische apologeet van. Alstublieft en graag gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#244 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als kers op de taart negeert u doodleuk mijn als referentie opgegeven wetteksten die een eerdere uitspraak van u onderuit halen. Zou dit komen doordat u een gebrek aan argumenten en referenties hebt?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 19:46. |
||||
|
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
Uw domme gedram begint nu toch echt heel erg chronische vormen aan te nemen, Fallen Angel.
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Er worden hier heel wat zaken bijgesleurd die in principe niet relevant zijn.
Het gaat mijn inziens louter om een zaak van hygiene. Alvorens een zwembad te betreden dient iedereen een (fatsoenlijke) douche te nemen (toch in het zwembad waar ik wekelijks ga - ik vermoed dat dit zowat overal een standaardpraktijk is). En een douche nemen is nu eenmaal onmogelijk met een burkini. Een bikini/zwembroek of het door sommigen geopperde duikpak is dat in principe ook, doch evenwel in veel mindere mate. Een kwestie van een compromis. Ik verwacht in een gemeenschappelijk zwembad een zekere mate van hygiene. Bepaalde kledingstukken kunnen dat niet bieden. Punt. De rest is praat voor de vaak.
|
|
|
#247 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
zwempak ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 19:59. |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Lokaal Raadslid
|
Als ik de heren/dames die voorstander zijn van een vrije keuze wat betreft kledij voor het zwembad, goed begrijp, mag ik dus zwemmen met wat ik maar wil, of zie ik dat verkeerd?
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik weet niet wat voor een type zwembad gevestigd is in Londerzeel of waar jij persoonlijk gaat zwemmen doch in het zwembad waar ik wekelijks iedere dinsdag en donderdag een uur ga zwemmen heb ik nog nooit iemand met een dergelijke outfit gezien.
Verder mag je gerust op mijn post uitvoerig antwoorden. Foto's plaatsen van extreme voorbeelden kan iedereen.
|
|
|
#250 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb het mijn inziens doorslaggevende argument aangehaald van het hygiënische aspect waarop je je beperkte met het plaatsen van een foto van een extreem voorbeeld dat ik, als trouwe bezoeker van een gemeentelijk zwembad, nog nooit aldaar heb gezien. Ik dien vast te stellen dat je er dus niet wenst op in te gaan.
|
|
|
#255 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Onzin. Het is niet omdat iemand een andere mening is toegedaan dat je die persoon maar meteen moet bestempelen als een islamofiel. Dergelijk hokjesdenken zegt (helaas) meer over jouw persoon dan over Fallen Angel.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 december 2008 om 22:36. |
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U begint ook al even incoherent, repetitief en verwaand te reageren als shaddy / leddy. Ver heeft deze dame het in ieder geval niet gebracht aangezien ze een permaban aan haar been heeft. Verder dan haar infantiele oneliners zoals 'mo de pedo', 'islammieten', 'geiteneukers' en overvloedig gebruik van smileys kwam haar verhaal niet. Ik zou als ik u was dus iets meer argumenten gebruiken. Het is maar een tip
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 22:41. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door gomer : 20 december 2008 om 22:49. |
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Banneling
|
Ah neen? Fallen angel wenst burkinis toe te staan omwille van een sociale groep. Alleen voor deze specifieke sociale groep. De anderen kunnen doodvallen, dan mag men wel stellen dat hij deze groep wil pamperen. Als je dat niet begrijpt dan zegt dit helaas alles over jou.
|
|
|
|