![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#263 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
|
|
|
|
|
#264 |
|
Banneling
|
langs de mailfunctie van politcs (indien die niet geblokkeerd is tgv haar (zijn?) ban. Maar zoveel pit zit er niet in, eerder een plaat waarvan de naald blijft hangen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 december 2008 om 22:58. |
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 22:58. |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn 2 cent.
Even gegoogled. ![]() Beetje oubollig, maar geen probleem in mijn ogen. En het voldoet niet aan de koranregels. Kledij, voor zowel mannen als vrouwen moet de vormen verhullen. ![]() Ik hoop dat dit een slechte grap is. En kwa practisch zijn is het ook een ramp. ************************************************** ******** Ik kan me wel voorstellen dat er een hygiëne probleem kan zijn, en dat daarom zwembaden het gewoon resoluut verbieden. Net zoals die zwembaden dan ook wijde shorts en andere kledingsstukken niet toelaten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Minister-President
|
Ik vind die blote voeten toch maar vies hoor en geen handschoenen! Bah! Zoiets zouden ze moeten dragen, dan kunnen we helemaal niks zien.
![]() |
|
|
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Londerzeel
![]() |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook mis Malboro ook hoor,en toffe forummer
Maar zwemmen met te veel kledij is niet ok Laatst gewijzigd door duveltje382 : 21 december 2008 om 00:57. |
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Frustree compossee gespot op politics , |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Banneling
|
Neen je blijft drammen, omwille van sociale groepen niet te viseren burkinis wel mogen worden toegestaan. 1 specifieke groep dus : muslims. Draai maar draai maar paardemolen, de waarheid vind je wel.
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 december 2008 om 06:26. |
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind ze wel 'sexy', eigenlijk. Maar ik zie er totaal het nut niet van in, tenzij dan het 'sexy' zijn. Als het waar is wat je zegt, dat ze niet beantwoorden aan de voorschriften van de Koran, dan zal ik ze wellicht niet vaak zien Zoals ik al zei: omwille van de hygiëne èn het zwemplezier kan je maar beter helemaal n�*�*kt zwemmen, en in een zwembad kom ik alléén als het ècht niet anders kan. Overdekte zwembaden zijn mij veel te lawaaierig, er is veel te weinig plaats en ik vind strak geometrisch zwemwater een beetje lullig. Maar da's een kwestie van smaak, natuurlijk.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Foei, zoveel taalfouten in twee woorden: probeer 't eens met een Berlitzcursus, je middelbaar onderwijs was niet voldoende. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2008 om 14:42. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch spijtig dat mooie, fiere & intelligente vrouwen dikwijls in die religieuze quatsch geloven.
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 december 2008 om 14:45. |
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En bovendien vind ik die blauwe burkini hierboven wel sexy. Alleen spijtig dat de religieuze opvattingen van de draagster mij niet bevallen. Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 december 2008 om 14:50. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Banneling
|
|
|