![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door barbaar : 25 december 2008 om 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U geeft echter zelf aan waar u het meeste problemen mee hebt. Namelijk de aanblik van zulke kledij die een belediging zou zijn voor onze vrouwen. U bent dus net hetzelfde als sommige onverdraagzame moslims die de aanblik van een bikini aanzien als een belediging van hun geloof.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 december 2008 om 13:25. |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Banneling
|
Spijtig genoeg niet. Wij dienen ons aan de regels van het openbaar zwembad te houden. De linkse slinksen willen wel uitzonderingen maken voor 1 sociale groep: de muslims. Die mogen hun favoriete kledij wel dragen. De andere socoiale groepen moeten braaf zich aan de regels houden of een burkini sragen. Belachelijk ! Iedereen gelijk voor de wet. Geen gepamper meer voor de muslims. Ze zullen zich aanpassen aan onze regels. De slinkse linksen mogen blaten zoveel ze wensen, het zal niet meer helpen. Het muslimgepamper en voortrekkerij is gedaan. FINI !
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
Lokaal Raadslid
|
Indien daar enkel mee wordt gezwommen zijn ze net zo min onhygiënisch als een gewone zwembroek.
Ik begrijp alleen die mannen en vrouwen niet die die islamcultuur langzaam maar zeker de overhand op de eigen cultuur willen laten nemen. Als je de national geographic leest, kom je het regelmatig tegen dat de schrijvers het spijtig vinden dat een cultuur verloren gaat. Maar dat onze cultuur langzaam wordt weggeschoven is niet erg! Of is het hebben van een eigen cultuur niets om trots op te zijn? |
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Banneling
|
Volgens jou over niet veel of niks, blijkbaar . Leg eens uit waarover we ons moeten schamen ? En waarom we met vreugde de religieuze waanzin van opdringerige vreemde volkeren moeten toelaten, respecteren, en zelfs aanmoedigen ?
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Omdat jij of je companen al deze namen hebt geschreven. Lees je posts en die van je companen, vanaf die datum, maar eens na. Goed lezen manneke. Dan excuses aanbieden. Wat een obsessie. Over vreemd gesproken. Laatst gewijzigd door gomer : 26 december 2008 om 09:22. |
|
|
|
|
|
|
#399 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit hygienisch oogpunt mag er geen ondergoed onder de boerkini gedragen worden. Vrouwelijk badpersoneel zal daarop toezien.
Hoe gaat dat vrouwelijk personeel dat controleren? kijken in de boerkini? Ik vind dat nogal wat. Ik zou het ook geen prettig idee vinden als men bij mij in mijn badpak kijkt of ik er een onderbroek onder aan heb. Citaat: Citaat:
Dit is gewoonweg GRANDIOOS! Ofwel is die mijnheer Korting achterlijk, ofwel totaal sarcastisch. - vrouwen KUNNEN zwemmen. er zijn geen vrouwen die niet kunnen zwemmen tenzij ze de juiste kleding aanhebben. Egeltjes kunnen niét zwemmen: het water zet zich tussen hun stekeltjes en ze verdrinken. Maar mensenvrouwen (ook moslima's, ook hindoevrouwen en zelfs kloosternonnen) KUNNEN zwemmen. Er zijn hulpmiddelen waarmee vrouwen die nog leren zwemmen boven kunnen drijven zoals een luchtbandje of een steunkussentje, maar dat is geen kledingstuk. Vrouwen die niet WILLEN zwemmen integreren dus helemaal niet als ze hun eigen zwem-eisen gaan opleggen: net dat is géén integratie. Citaat: Citaat:
en hier heb ik dus mijn grootste lol in! Vrouwen-onder-mekaar hoeven helemaal geen burkini aan ! in hun heimweelanden doen ze niks anders dan met vrouwen-onder-mekaar naar het badhuis gaan in een minislipje! Niks burkini in het vrouwenbadhuis in het heilige heimweeland. D�*�*rom denk ik dus dat die hoofdzwembadfuhrer of whatever écht met hun lieflijke voetjes aan het rammelen is! Maar al bij al een schitterend idee hoor! Ik geloof dat hier in Belgie de gemeente Londerzeel de burkini verboten had, wat natuurlijk weeral op multicul commentaar kon rekenen (ik hoorde toevallig een radioprogramma met de meer dan verzuurde vragen van onze "onafhankelijke' journalist, hetzelfde toontje van de vroegere moeder overste !) Ik heb echt zin om de gemeente Londerzeel een mailtje te sturen met het Berlijnse voorstel! En ja, dat ze dan die apartheidsuurtjes aub niet tijdens het weekend plannen: dat is het enige moment waarop gezinnen samen kunnen gaan zwemmen. Dat ze het op maandagochtend zetten of zo? G R A N D I O O S !!! _________________
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#400 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Door nog eens na te denken over het "niet KUNNEN zwemmen" van islamitische vrouwen zonder burkini, kwam ik op volgend idee:
waarom geen soort van michelin-mannetje pakje ontwerpen? Zo zijn ze niet alleen ingepakt, maar ze blijven bovendien bovendrijven! Altijd praktisch als je niet kan zwemmen natuurlijk ![]() allez, kom, we zullen in het gezichtje dus wel een paar kijkgaten en luchtgaten moeten maken, maar verder is dat toch IDEAAL? Alleen moeten ze dan wel leren om met de luchtgaten boven water te blijven en niet om te draaien, maar oefening baart kunst nietwaar! zo geraken ze geïntegreerd toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|