![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het was dat wat ik wilde duidelijk maken. En daar mag onder geen beding worden aan toegegeven.
|
|
|
#423 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Jij mag van mij gerust in je onderbroek zwemmen hoor. Doe wel even een schone aan als de gele en de bruine streep elkaar raken, oké?
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Banneling
|
Voor mij niet gelaten trouwens. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 december 2008 om 22:07. |
|
|
|
|
|
#426 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#427 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Iedereen mag de zwemkledij gebruiken die hij zelf wenst. It's a free country.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Multikul leidt tot segregatie leidt tot apartheid leidt tot racisme.
Kort: mulikul = racisme. |
|
|
|
|
|
#429 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De VS is een mooi voorbeeld hoe men van de Klu Klux Klan geëvolueerd is naar een zwarte president.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar in een OPENBAAR ZWEMBAD, waar het water constant moet gezuiverd en gefilterd worden, waar in verhouding héél veel mensen op mekaar liggen te zwemmen, waar hygiene dus van het grootste belang is gezien de kleine oppervlakte, wel in zo'n openbare zwembaden zijn er beperkingen kwa zwemkledij, en daar zit een burkini dus niet bij! Maar voor mijn part mogen ze in hun fladderburkini's rustig samen zwabberen tijdens hun apartheidsuurtjes. Zolang IK maar geen extra verzekering moet bijbetalen voor het geval ze tussen de filterinstallatie terechtkomen. D�*t lijkt me in dat geval volledig EIGEN RISICO. EN O JA: ze hebben natuurlijk ook nog eens ALLE VRIJHEID om in privé zwembaden hun eigen kledinglijn uit te testen. Niemand die hen tegenhoudt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2008 om 12:29. |
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg, is het nu nog niet gedaan met die burkini?
Dat ze in Londerzeel een bepaald reglement organiseren voor badkledij is hun zaak. Als ze vinden dat "zwemmen op zijn Londerzeels" niet met een burkini kan, dan is dat hun zaak. Maar kom a.j.b. niet met van die flauwe, hypocriete pseudo-argumenten als hygiëne af. Men wil geen burkini's in de Vlaamse zwemcultuur? Awel, daar moet iedere gemeente maar zelf over beslissen hé. Zelf storen mij die burkini's absoluut niet, maar ik ga ook geen energie verliezen in zo van die bullshit-discussies. |
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 december 2008 om 12:36. |
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
kijk, hier zwemt "het" toch ook niet in een zwembad?
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#434 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En wat is uw punt?
|
|
|
|
|
#435 |
|
Banneling
|
Ik zie een stukje blote huid tussen de mouw van dat spokengewaad en de bijhorende zwarte handschoen. Ik mag derhalve nu toch aannemen dat deze persoon na het nemen van deze foto gestenigd is wegens onzedelijk gedrag en het planten en aanwakkeren van vunzige gedachten bij de bebaarde heren op die foto.
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De multikul die de 'progressieven' hier proberen in te voeren is in de verste verte niet vergelijkbaar met de VS en Obama is géén voorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat je de VRIJHEID hebt, ook in moslimlanden om te zwemmen in wat kledingstuk je ook maar zou willen aantrekken.
Je kan hier dus ook in de zee in uw beddelaken gaan zwemmen, zelfs in uw donsovertrek. Alleen mag je dat niet doen in het zwembad. Heb je het nu begrepen? of wil je dat ik het nog eens verduidelijk?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Obama had een blanke moeder, is opgegroeid in Indonesie en werd vanaf zijn tien jaar opgevoed door zijn blanke grootouders op Hawai; het "zwarte" aspect beperkt zich tot het Y chromosoom, achtergelaten door zijn Keniaanse vader voordat die zich na één jaar uit de voeten maakte. Obama "zwart" noemen is dus ongeveer even ridicuul als Wouter van Bellinghen een Hutu noemen. Maar droom maar lustig verder!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2008 om 13:06. |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
de filterinstalatie kan deze vezels niet aan! |