![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu wordt het nog grappiger... tijd dat ik van het forum ga voor ik me dood lach.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 december 2008 om 05:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() PS: circe is weer geband.
![]() ![]() ![]() Ik ga er ook maar mee ophouden geloof ik. Hysterische non-discussies met wederom stalkers, en de leuksten worden geband. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vriendinnetje!
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 december 2008 om 08:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe wéér geband? Wat nu weer?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teveel intelligentie en droge humor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee keer "fout" natuurlijk... Waarom moet ik nu weer denken aan Herman Brusselmans' boek "logica voor idioten"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Herman Brusselmans geen humor heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() this toch van nen bok zijn kloten hé! We gaan die schoolkienekes binnenkort nog enkel met fluelen handschoendjes mogen vastpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Terecht geband dus volgens mij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() wanneer gaan ze dat wijf es permanent bannen tis precies nen kleuter van 6 de laatste tijd...?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic : al die psychologen (welke vorm dan ook) zijn gekker na hun studies dan ervoor volgens mij. Je moet zelf gek zijn om in dat beroep te stappen anders haal je het niet. Wie houdt zich nu in godsnaam daar mee bezig ? Zijn er niet genoeg andere problemen om aan te pakken ?
Conclusie : hoe meer je studeert, hoe minder rood, probleem opgelost. Lukt het niet, ga dan naar een richting die je meer ligt. Ik heb zowat de meest gruwelijke hekel aan al die domme nieuwe fantasietjes die ze elke dag uitvinden en er een pedagogisch en psychologisch verband aan linken. Sinds ze daarmee begonnen (je mag niet dit, je mag niet dat, en je moet ZO en ZO omgaan met uw leerlingen), loopt het helemaal uit de hand op school. Niks mis met de rode verbeteringen dus ! Ik heb er nog nooit iemand depressief van zien worden, nog nooit iemand zelfmoord door weten plegen, of nog nooit iemand gekend die trauma's overhield aan een met rood verbeterd huiswerk, toets of wat dan ook. What's wrong with mankind ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al haat je iemand als de pest, een beetje respect is altijd een toonbeeld van waardigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
En nuja het is tamelijk hypocriet om respect te vragen voor iemand die alle respect één keer op tien aan haar laars lapt hoor het spijt me...
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
En het respect dat je inherent hebt voor je medemens, is evenredig met je zelfrespect. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't kan me allemaal niet meer schelen. Als we als maatschappij zotten toelaten die onze kids bederven dan doen we dat maar nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() OK ik ga niet écht weg hoor. Maar ik hou wel op met "discussies". Want dat is een grote hekseketel. Ja-Nee-Ja-Nee- en dan zegt circe iets leuks tussen al dat ge ja-nee, en ze wordt geband. ![]() Over ongeveer NIKS eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |