Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 januari 2009, 18:05   #41
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Of hoe de solidaristjes zelfs vernielingen door allochtoon gespuis goedkeuren, zolang het maar tegen de Joden gericht is. Wat een inzicht toch
Jullie non-inzicht in de Israëlisch-Palestijnse zaak is anders niet om over naar huis te schrijven. Waarom kijkt de gemiddelde VB'er toch niet verder dan zijn neus lang is? Er lopen hangjongeren mensen te irriteren en er zijn relletjes uitgebroken met moslims gisteren; oplossing: electoraal interessante anti-islam prietpraat. Té gemakkelijk en nietsoplossend gelul wat mij betreft.

Maar als er natuurlijk dieper op de problematiek wordt ingegaan dan zijn we moslimvriendjes, geen echte rechtsen, marginalen, nazi's, antisemieten, ...
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:09   #42
Florian Geyer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ik constateer 2 dingen in België vandaag:

1) Terroristische sympathieën zoals met Hezbollah (AEL) en Hamas (Gaza, vlaggen) worden openlijk, en er wordt niets tegen gedaan door de 'ordediensten'.

2) Joden wordt al jaren door de politie afgeraden openlijk zichtbaar te zijn (vooral in Brussel) met bv keppeltjes, omdat ze anders gevaar lopen (stalking, bedreiging, terreuraanslagen).

Ook deze twee feiten behoeven voor mijn part geen kronkelende uitleg of interpretatie.

Het gaat slecht met Europa en dat is op dit forum héél goed te lezen. De haat wint het weer eens.
Polly'tje, je bent een integer meisje naar m'n hart! Je analyse klopt uiteraard als een bus.
Vorig jaar liep ik op blvd. Adolphe Max (Brussel) waar toevallig een joods manneke moederziel alleen met z'n keppeltje en z'n boekentasje stond te wachten op de bus. Nog geen halve minuut later stonden er al 4 mokrohoeren om hem aan te pakken. Een van die teven nam z'n keppeltje, spuwde erin en zette het terug op z'n hoofdje. Ik ben erheen gevlogen en heb dat wijf een toeffeling verkocht dat ze 360° ronddraaide. Op dat moment passeert er toch wel geen smurfke van de MIVB(inspecteur) zeker!? Ik een dikke pv aan m'n broek voor slagen en verwondingen. Moet nog voorkomen.
Florian Geyer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:12   #43
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florian Geyer Bekijk bericht
Polly'tje, je bent een integer meisje naar m'n hart! Je analyse klopt uiteraard als een bus.
Vorig jaar liep ik op blvd. Adolphe Max (Brussel) waar toevallig een joods manneke moederziel alleen met z'n keppeltje en z'n boekentasje stond te wachten op de bus. Nog geen halve minuut later stonden er al 4 mokrohoeren om hem aan te pakken. Een van die teven nam z'n keppeltje, spuwde erin en zette het terug op z'n hoofdje. Ik ben erheen gevlogen en heb dat wijf een toeffeling verkocht dat ze 360° ronddraaide. Op dat moment passeert er toch wel geen smurfke van de MIVB(inspecteur) zeker!? Ik een dikke pv aan m'n broek voor slagen en verwondingen. Moet nog voorkomen.
Pardon?! Heb je dat aangegeven bij de politie?
Racistische aanval op mannetje door 4 personen (vrouwen?) mocht wel zeker??

Vreselijk. Zo vér zijn we nu dus al, sinds een paar jaar hoor.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:17   #44
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Jullie non-inzicht in de Israëlisch-Palestijnse zaak is anders niet om over naar huis te schrijven. Waarom kijkt de gemiddelde VB'er toch niet verder dan zijn neus lang is? Er lopen hangjongeren mensen te irriteren en er zijn relletjes uitgebroken met moslims gisteren; oplossing: electoraal interessante anti-islam prietpraat. Té gemakkelijk en nietsoplossend gelul wat mij betreft.
Non-inzicht? Niet zomaar klakkeloos alles wat Joods of zionistisch is afkraken zal voor jou wel gelijkstaan met non-inzicht over de Israel/Palestina kwestie. Feit is dat wat allochtone jongeren rellen organiseren en dingen afbreken als 'protest' tegen de situatie in Israel. Zoiets keur ik zonder meer af.

Citaat:
Maar als er natuurlijk dieper op de problematiek wordt ingegaan dan zijn we moslimvriendjes, geen echte rechtsen, marginalen, nazi's, antisemieten, ...
Wat gewauwel over zionistische of kapitalistische complotten noem ik nu niet direct 'diep ingaan' op de problematiek.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:20   #45
Florian Geyer
Banneling

Standaard

Citaat:
Pardon?! Heb je dat aangegeven bij de politie?
Racistische aanval op mannetje door 4 personen (vrouwen?) mocht wel zeker??

Vreselijk. Zo vér zijn we nu dus al, sinds een paar jaar hoor.
Inderdaad, ja. Mijn woord tegen het hunne hé, dat manneke heb ik algauw den bus op laten stappen want ondertussen stond er al heel wat bruin volk om hun te moeien. Dat van dat jongetje had niemand gezien ze, alleen dat ik dat wijf een tik verkocht. Diene van den MIVB stond erbij en keek ernaar, ne Walenkop natuurlijk, die zijn altijd bereid een salle Flamand ne kloot af te draaien. Ik weigerde pertinent om dat varken in het Frans te antwoorden, hoewel ik tweetalig opgevoed ben, en dat zinde hem natuurlijk niet. Ik dan mooi mee naar de flikkenbureau aan de Grote Markt, waar geen enkele nederlandstalige flik was om mijn pv af te nemen. Nu komt de beste: IK HEB HEM ZELF MOETEN TYPEN OP HUNNE COMPUTER IN'T NEDERLANDS!!!

Ik ben mijn vertrouwen in de mensheid kwijt, alles draait omgekeerd en vierkant. Je wordt niet meer verondersteld om op te komen voor rechtvaardigheid. Zum kotzen...
Oud 1 januari 2009, 18:22   #46
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik constateer 2 dingen in België vandaag:

1) Terroristische sympathieën zoals met Hezbollah (AEL) en Hamas (Gaza, vlaggen) worden openlijk, en er wordt niets tegen gedaan door de 'ordediensten'.

2) Joden wordt al jaren door de politie afgeraden openlijk zichtbaar te zijn (vooral in Brussel) met bv keppeltjes, omdat ze anders gevaar lopen (stalking, bedreiging, terreuraanslagen).

Ook deze twee feiten behoeven voor mijn part geen kronkelende uitleg of interpretatie.

Het gaat slecht met Europa en dat is op dit forum héél goed te lezen. De haat wint het weer eens.
Steun aan de terroristische oorlogen van de VS en Israël worden ook getolereerd, meer zelfs, je doet het zelf.

Niet hypocriet doen eh polly. De grootste apologeten van terrorisme in deze draad zijn jij en de andere verdedigers van de Israëlische acties. Niemand hier heeft Hamas gesteund.
Oud 1 januari 2009, 18:29   #47
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Steun aan de terroristische oorlogen van de VS en Israël worden ook getolereerd, meer zelfs, je doet het zelf.

Niet hypocriet doen eh polly. De grootste apologeten van terrorisme in deze draad zijn jij en de andere verdedigers van de Israëlische acties. Niemand hier heeft Hamas gesteund.
What Ever.

Persoonlijke beschuldigingen, merci beaucoup.

Weet je wat, Pel? Ik weet niet wat jij denkt en het interesseert me eigenlijk niet zo. Ik ga je geen gedachten toedichten want daarvoor geloof ik dat ze niet interessant genoeg zijn. Ook je provocaties krijgen mijn aandacht amper, want ze zijn vuil en simplistisch en op niks gestoeld.

Verder heb ik over de ellende in het midden oosten maar één ding te zeggen:

----> Ik hoop dat het zo snel mogelijk ophoudt. <----

En dat is méér dan wat ik jou en je hamas/pallie/hezbollah/ael vriendjes heb horen zeggen.

Dag! Prettige avond verder hé! En nog vele jaren!
Oud 1 januari 2009, 18:32   #48
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Blijkbaar doet de waarheid pijn eh.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:32   #49
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Hier wat fotomateriaal van de verzetsstrijders in Antwerpen:

Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:36   #50
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hier wat fotomateriaal van de verzetsstrijders in Antwerpen:

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:37   #51
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Mentaal gehandicapten lijken het wel.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 18:41   #52
Florian Geyer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Idd, ze lijden aan de grootste mentale handicap die ge een mens kunt toewensen, Islam...
Oud 1 januari 2009, 18:52   #53
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Blijkbaar doet de waarheid pijn eh.
De werkelijkheid zeker ja.

Jouw waarheid vind ik triest.

En PS:

Eigenlijk heb ik over de ellende in het midden oosten maar één ding te zeggen:

----> Ik hoop dat het zo snel mogelijk ophoudt. <----

En dat is méér dan wat ik jou en je hamas/pallie/hezbollah/ael vriendjes heb horen zeggen.
Oud 1 januari 2009, 19:28   #54
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

de waarheid is dat jij smerige discussietruken gebruikt om je tegenstanders in discrediet te brengen.

Nu ik dezelfde truken tegen jou gebruik ga je natuurlijk hysterisch doen.

Dat wijst er op dat jouw waarheid ver van de werkelijkheid ligt, polly.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 20:00   #55
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
De Vlaams Belangertjes laten hun ware gezicht nog maar eens zien. Lekker anti-islam zijn zonder meer, zonder achtergrond, zonder te weten waar het over gaat. Triestig!
Inderdaad echt zielig die zogenaamde "volksnationalisten" die de vernietiging van een volk goedkeuren omdat het maar "makakken" zijn...
Eén van de vele redenen waarom ik het indertijd ben afgetrapt bij het VB.
Oud 1 januari 2009, 22:18   #56
jones
Banneling

jones's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, ze lijden aan de grootste mentale handicap die ge een mens kunt toewensen, Islam...

Ze kunnen mss ook zo een site aanmaken, met zo een klok die aftelt
jones is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 22:26   #57
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
En ze zijn zo moedig, met hun verborgen gezichtjes!
Oud 1 januari 2009, 22:51   #58
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan kloppen. Ze komen net uit hun Religieuze Gekkenhuis gelopen. Die inrichting noemen ze 'een moskee'.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 23:38   #59
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

jongens toch... een massa beweging ridiculiseren door enkel beelden te tonen van een extreme minderheid. gebrek aan selectieve aandacht en manipulatie heeft het Vlaams Belang allesinds niet.

ik denk ook dat jullie niet echt goed doordenken over de problematiek van dit conflict en gewoon de populistische anti-islamitische tour kiezen.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 00:14   #60
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ja. Mijn woord tegen het hunne hé, dat manneke heb ik algauw den bus op laten stappen want ondertussen stond er al heel wat bruin volk om hun te moeien. Dat van dat jongetje had niemand gezien ze, alleen dat ik dat wijf een tik verkocht. Diene van den MIVB stond erbij en keek ernaar, ne Walenkop natuurlijk, die zijn altijd bereid een salle Flamand ne kloot af te draaien. Ik weigerde pertinent om dat varken in het Frans te antwoorden, hoewel ik tweetalig opgevoed ben, en dat zinde hem natuurlijk niet. Ik dan mooi mee naar de flikkenbureau aan de Grote Markt, waar geen enkele nederlandstalige flik was om mijn pv af te nemen. Nu komt de beste: IK HEB HEM ZELF MOETEN TYPEN OP HUNNE COMPUTER IN'T NEDERLANDS!!!

Ik ben mijn vertrouwen in de mensheid kwijt, alles draait omgekeerd en vierkant. Je wordt niet meer verondersteld om op te komen voor rechtvaardigheid. Zum kotzen...
Tsja, vrouwen slaan doe je nu eenmaal niet. Ik keur zeker het gedrag van die moslimvrouwen niet goed. Ik verafschuw zulke dingen zelfs. Doch is het gebruik van geweld niet de beste oplossing. Dat is hiermee nogmaals bewezen.

Ik vind het dan ook volledig correct dat u daarvoor een pv kreeg! Die agent deed trouwens gewoon zijn job.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be