Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2009, 20:23   #101
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Waarom riepen de AEL manifestanten op de manifestaties in Brussel en Antwerpen dan 'Joden buiten! Joden buiten!' als het over Gaza ging?
In Brussel is dat al helemaal niet geroepen en in Antwerpen werd het zeer zeker niet geroepen door dé AEL. Wel door zeer jonge mannekes die van het conflict niet veel begrijpen maar alleen in staat zijn hun woede uit te schreeuwen.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:24   #102
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Wie weet er een redelijke oplossing voor dit drama ?
Een oplossing waarin beide partijen zich kunnen vinden, hoewel er altijd extremisten overblijven die iets anders willen. Ook in Israel.
Moeilijk. Ik vrees alleen met wapengekletter. Het fanatisme zit zo diep ingebakken, al vanop het lager onderwijs worden die kinderen volgepropt met anitsemitische ouwe koek.... hopeloze zaak vrees ik.

Beter is snel af te rekenen met Hamas en het kabinet van Mahmoud Abas herstellen in Gaza. Die wil wèl met Israël praten.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:27   #103
Romeo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Moeilijk. Ik vrees alleen met wapengekletter. Het fanatisme zit zo diep ingebakken, al vanop het lager onderwijs worden die kinderen volgepropt met anitsemitische ouwe koek.... hopeloze zaak vrees ik.

Beter is snel af te rekenen met Hamas en het kabinet van Mahmoud Abas herstellen in Gaza. Die wil wèl met Israël praten.
Praten of zich onderwerpen aan de Israëlische meesters ???
Romeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:28   #104
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
In Brussel is dat al helemaal niet geroepen en in Antwerpen werd het zeer zeker niet geroepen door dé AEL. Wel door zeer jonge mannekes die van het conflict niet veel begrijpen maar alleen in staat zijn hun woede uit te schreeuwen.
Ah wat, waar maak ik me druk om. Het zijn hier altijd dezelfde vijf of tien Hamaspamperaars op dit forum waar ik mee bezig ben. Waarschijnlijk zullen ze denken dat zij de ganse wereldbol vertegenwoordigen.

Die honderd amokmakers in Antwerpen vertegenwoordigen ook niet het half miljoen moslims van België. Ik richt me tot de gematigde clan enerzijds en met de linkse moskee anderzijds doe ik niet eens de moeite meer. Salut, victorie voor het IDF ! Tot later weer.
Oud 3 januari 2009, 20:28   #105
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
En dat de Hamas niet zoals gewoonlijk veilig gaat wegvluchten en de burgerbevolking laat creperen en als schild/martelaars in de vuurlinie propt.
De teringlijers. Het zijn me smiechten.
Tja met een bevolkingsdichtheid van méér dan 3400 mensen per vierkante kilometer kan dit niet anders .....

Als U dit niet begrijpt, denk er dan maar eens aan dat men belgië al een van de dichtsbevolkte landen in de wereld beschouwd met een bevolkingsdichtheid van 350 mensen per vierkante kilometer....

Daarom alleen al zijn Uw joodjes immoreel om eerst bombardementen en nu artilleriebeschietingen te houden op zo een dichtbevolkt gebied...

Uw joodjes zijn nog grotere lafaards mijn beste....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:30   #106
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik onderstel dat ge daarbij niet de kinderen rekent die volgepropt worden met zionistische ouwe koek!
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:31   #107
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Israël wil vrede met kolonies, vrede met bezetting en vrede met dit:
http://muslimtv.magnify.net/video/IS...VILIANS-CHILDR
Hoeveel keer ga je die video nu nog posten ? Dode kindjes. Erg. We get it.

Aan de Israelische kant zijn er door de jarenlange aanslagen en raketbeschietingen ook dode kindjes te betreuren.

Dode kindjes zijn erg.

Als Hamas nu eens zou *STOPPEN* met de raketbeschietingen, zou eindelijk een dialoog kunnen beginnen die tot een oplossing leidt.

Maar dat zal nietgeberuen, vermits Hamas onrealistisch is, en buitensporige eisen stelt om tot een wapenstilstand over te gaan.

Als alle joden het hier aftrappen en zichzelf braafjes gaan verdrinken in de Middellandse Zee, zullen wij stoppen met de terreur.

Tja, zo geraken we nergens natuurlijk.

Vroeg of laat bergijpen de Palestijnen dat, alleen spijtig dat daarvoor eerst zoveel doden nodig zijn, voor ze de haatzaaiers van Hamas als de kanker die ze zijn laten vallen.
Oud 3 januari 2009, 20:32   #108
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ah wat, waar maak ik me druk om. Het zijn hier altijd dezelfde vijf of tien Hamaspamperaars op dit forum waar ik mee bezig ben. Waarschijnlijk zullen ze denken dat zij de ganse wereldbol vertegenwoordigen.
Nog eens diezelfde leugen... Hoop je nog steeds dat die ooit waarheid zal worden?

Citaat:
Die honderd amokmakers in Antwerpen vertegenwoordigen ook niet het half miljoen moslims van België. Ik richt me tot de gematigde clan enerzijds en met de linkse moskee anderzijds doe ik niet eens de moeite meer. Salut, victorie voor het IDF ! Tot later weer.
Dank voor het nederig toegeven uwer nederlaag.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:32   #109
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Romeo Bekijk bericht
Praten of zich onderwerpen aan de Israëlische meesters ???
Bij deze zaak moet een onafhankelijke derde partij komen bemiddelen, gezien het verleden liever niet de VS, de EU of de VN.
Ik zit te denken aan Vietnam, een land dat ook veel te maken heeft gehad met oorlogen.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:32   #110
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
...ik denk dat ze de Palestijnen nog gaan verwijten dat ze zich niet voor de loop van een kanon gaan plaatsen! Of ligt het aan het feit dat de Palestijnen niet zo kunnen janken als de joden.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:33   #111
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zei ik ook weer over vervolgingswaanzin:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=65

Citaat:
Op die manier dus:

Steun jij deze massamoord of veroordeel jij ze, zoals ieder fatsoenlijk mens?
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:37   #112
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja met een bevolkingsdichtheid van méér dan 3400 mensen per vierkante kilometer kan dit niet anders .....

Als U dit niet begrijpt, denk er dan maar eens aan dat men belgië al een van de dichtsbevolkte landen in de wereld beschouwd met een bevolkingsdichtheid van 350 mensen per vierkante kilometer....

Daarom alleen al zijn Uw joodjes immoreel om eerst bombardementen en nu artilleriebeschietingen te houden op zo een dichtbevolkt gebied...

Dus Hamas stelt zijn materiaal op tussen burgers omdat er geen vrije plekken zijn? Ooit wel eens op Google de luchtfoto's van Gaza bekeken?
En waarom scheert U alle joden over 1 kam?
Hebt u aangename emoties als U intijpt:
"Uw joodjes zijn nog grotere lafaards mijn beste...." ?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:40   #113
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
...ik denk dat ze de Palestijnen nog gaan verwijten dat ze zich niet voor de loop van een kanon gaan plaatsen! Of ligt het aan het feit dat de Palestijnen niet zo kunnen janken als de joden.
Aan dat laatste mijn beste,op tijd en stond herinneren ze de wereld wel wat ze zoal hebben moeten ondergaan tijdens de holocaust.....

En nou blijken ze véél erger te zijn dan hun beulen van destijds,maar toch hebben alléén de palestijnen er schuld aan volgens het joods gejengel te horen...

Een palestijnse qassam raket die een gat slaat in het dak van een joodse woning is volgens hun véél gevaarlijker dan een israelische bom die een hele palestijnse woning vernietigd,inwoners inbegrepen......
Oud 3 januari 2009, 20:41   #114
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Dus Hamas stelt zijn materiaal op tussen burgers omdat er geen vrije plekken zijn? Ooit wel eens op Google de luchtfoto's van Gaza bekeken?
En waarom scheert U alle joden over 1 kam?
Hebt u aangename emoties als U intijpt:
"Uw joodjes zijn nog grotere lafaards mijn beste...." ?
Eerder realistische mijn beste.....grotere lafaards vindt je niet meer.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 3 januari 2009 om 20:42.
Oud 3 januari 2009, 20:52   #115
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Eerder realistische mijn beste.....grotere lafaards vindt je niet meer.....
Toch wel.

De lafaards die vanuit hun veilige moskee al theedrinkend jonge goedgelovigen indoctrineren en brainwashen om met enkele kilo's C-4 om hun lijf een bus vol joodse vrouwen en kinderen op te stappen en op het knopje te drukken.
Oud 3 januari 2009, 20:57   #116
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Toch wel.

De lafaards die vanuit hun veilige moskee al theedrinkend jonge goedgelovigen indoctrineren en brainwashen om met enkele kilo's C-4 om hun lijf een bus vol joodse vrouwen en kinderen op te stappen en op het knopje te drukken.
Binnen tien minuten (21u05) begint op Ned 3 'Het uur van de wolf".

Programma van vanavond:

Pink Floyd - wie is Pink?

Pink Floyd-bandleden David Gilmour, Roger Waters, Richard Wright en Nick Mason spreken openhartig over hun successen, hun crisis en over de beladen relatie met hun eerste frontman Syd Barrett.

Ik ga me nu een flinke Duvel van 't schab uitschenken en anderhalf uur genieten van de muziek van de beste band van de wereld en omstreken OOIT!

Lijkt me vast boeiender dan mijn tijd hier te verslijten tussen een stel klein mannen.

Schol en tot later!

Laatst gewijzigd door roskam : 3 januari 2009 om 20:58.
Oud 3 januari 2009, 21:01   #117
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Programma van vanavond:

Pink Floyd-bandleden David Gilmour, Roger Waters, Richard Wright en Nick Mason spreken openhartig over hun successen, hun crisis en over de beladen relatie met hun eerste frontman Syd Barrett.

Ik ga me nu een flinke Duvel van 't schab uitschenken en anderhalf uur genieten van de muziek van de beste band van de wereld en omstreken OOIT!

Lijkt me vast boeiender dan mijn tijd hier te verslijten tussen een stel klein mannen.

Schol en tot later!
Wie is Pink ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pink_Anderson
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 21:10   #118
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Programma van vanavond:

Schol en tot later!
Veel plezier. Ondertussen gebeurt er dit en jij bejubelt dit:
Oud 3 januari 2009, 21:11   #119
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Hoeveel keer ga je die video nu nog posten ? Dode kindjes. Erg. We get it.
Dit is geen tv-serie, het gaat er om mensen van vlees en bloed. Steun jij deze moord op kinderen, of veroordeel jij deze moord, zoals ieder fatsoenlijk mens?
Oud 3 januari 2009, 21:14   #120
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dit is geen tv-serie, het gaat er om mensen van vlees en bloed. Steun jij deze moord op kinderen, of veroordeel jij deze moord, zoals ieder fatsoenlijk mens?
Erg, maar dat is oorlog altijd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be