![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Brussel is dat al helemaal niet geroepen en in Antwerpen werd het zeer zeker niet geroepen door dé AEL. Wel door zeer jonge mannekes die van het conflict niet veel begrijpen maar alleen in staat zijn hun woede uit te schreeuwen.
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter is snel af te rekenen met Hamas en het kabinet van Mahmoud Abas herstellen in Gaza. Die wil wèl met Israël praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die honderd amokmakers in Antwerpen vertegenwoordigen ook niet het half miljoen moslims van België. Ik richt me tot de gematigde clan enerzijds en met de linkse moskee anderzijds doe ik niet eens de moeite meer. Salut, victorie voor het IDF ! Tot later weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als U dit niet begrijpt, denk er dan maar eens aan dat men belgië al een van de dichtsbevolkte landen in de wereld beschouwd met een bevolkingsdichtheid van 350 mensen per vierkante kilometer.... Daarom alleen al zijn Uw joodjes immoreel om eerst bombardementen en nu artilleriebeschietingen te houden op zo een dichtbevolkt gebied... Uw joodjes zijn nog grotere lafaards mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik onderstel dat ge daarbij niet de kinderen rekent die volgepropt worden met zionistische ouwe koek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan de Israelische kant zijn er door de jarenlange aanslagen en raketbeschietingen ook dode kindjes te betreuren. Dode kindjes zijn erg. Als Hamas nu eens zou *STOPPEN* met de raketbeschietingen, zou eindelijk een dialoog kunnen beginnen die tot een oplossing leidt. Maar dat zal nietgeberuen, vermits Hamas onrealistisch is, en buitensporige eisen stelt om tot een wapenstilstand over te gaan. Als alle joden het hier aftrappen en zichzelf braafjes gaan verdrinken in de Middellandse Zee, zullen wij stoppen met de terreur. Tja, zo geraken we nergens natuurlijk. Vroeg of laat bergijpen de Palestijnen dat, alleen spijtig dat daarvoor eerst zoveel doden nodig zijn, voor ze de haatzaaiers van Hamas als de kanker die ze zijn laten vallen. ![]()
![]() |
![]() |
#108 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit te denken aan Vietnam, een land dat ook veel te maken heeft gehad met oorlogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=65 Citaat:
http://muslimtv.magnify.net/video/IS...VILIANS-CHILDR Steun jij deze massamoord of veroordeel jij ze, zoals ieder fatsoenlijk mens? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En waarom scheert U alle joden over 1 kam? Hebt u aangename emoties als U intijpt: "Uw joodjes zijn nog grotere lafaards mijn beste...." ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nou blijken ze véél erger te zijn dan hun beulen van destijds,maar toch hebben alléén de palestijnen er schuld aan volgens het joods gejengel te horen... Een palestijnse qassam raket die een gat slaat in het dak van een joodse woning is volgens hun véél gevaarlijker dan een israelische bom die een hele palestijnse woning vernietigd,inwoners inbegrepen...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 3 januari 2009 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De lafaards die vanuit hun veilige moskee al theedrinkend jonge goedgelovigen indoctrineren en brainwashen om met enkele kilo's C-4 om hun lijf een bus vol joodse vrouwen en kinderen op te stappen en op het knopje te drukken.
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Programma van vanavond: Pink Floyd - wie is Pink? Pink Floyd-bandleden David Gilmour, Roger Waters, Richard Wright en Nick Mason spreken openhartig over hun successen, hun crisis en over de beladen relatie met hun eerste frontman Syd Barrett. Ik ga me nu een flinke Duvel van 't schab uitschenken en anderhalf uur genieten van de muziek van de beste band van de wereld en omstreken OOIT! Lijkt me vast boeiender dan mijn tijd hier te verslijten tussen een stel klein mannen. ![]() Schol en tot later! Laatst gewijzigd door roskam : 3 januari 2009 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pink_Anderson |
|
![]() |
![]() |