![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan stonden er weeral honderden auto's in brand, op zijn minst. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 januari 2009 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Meerdere bronnen zeggen dat het een ongeluk was. Dat jij er weeral een poco aangelegenheid van wil maken zegt natuurlijk veel over uw persoon.
Zometeen komt u nog af met een hele complottheorie ![]() Ik weet niet of ik het bij het juiste eind heb, maar uw manier van discussieren lijkt zeer veel op die van bepaalde stormfronters... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weibe Rose, barbaar heeft het mis en gelukkig maar; uw toon is echter ook nogal vreemd, wie wat zegt is prompt een stormfronter?
Het zou u sieren dit soort onzin wat steeds een discussie bevuilt achterwege te laten Laatst gewijzigd door alice : 3 januari 2009 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zeg niet dat hij een stormfrontganger is, dat maakt u ervan. Het valt mij enkel op dat zijn manier van discussieren vrij herkenbaar is voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit onderzoek blijkt dat de jongeren zich reeds langere tijd op het spoor bevonden.
De echte verklaring is hier een menselijk falen van het spoorwegpersoneel. Deze hadden of de sporen moeten vrijmaken, of de verwachtte trein moeten tegen houden. De dood van deze jonge man had vermeden kunnen worden door een betere opleiding van het spoorwegpersoneel en een juiste handelswijze tegenover de waarde van een mensenleven invergelijking met het verlies van de NS door de trein te doen stoppen. Het spoorwegpersoneel had ook moeten inzien dat de trein tegenhouden de NS minder geld zou gekost hebben, dan nu het geval is met de vertragingen en kosten veroorzaakt door het ongeluk. De NS zal dus onderzoeken wie er verantwoordelijk is voor de veroorzaakte kosten en vertragingen die nu niet verhaalt kunnen worden op derde, door het onachtzame falende gedrag van zijn personeel. De verantwoordelijke zullen zwaar gestraft worden en er zullen nieuwe opleidingen gegeven worden om dergelijke dure voorvallen te vermijden. MVG van Jantje |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Wat ik mij wel afvraag, is dat er zoveel geweld was op oudejaar. Is dat normaal?
Al die vechtpartijen, brandstichtingen,... ![]() Is dat de nieuwe manier om iets te vieren? Niet dat deze vraag thuishoort in dit subforum, maar het sluit aan bij het onderwerp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens de officiële berichten was het dit jaar veel minder gewelddadig dan het vorig jaar.
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik snap het zelf ook niet, het is een tijd om blij te zijn, niet om de vandalist uit te hangen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Getuigen waarvan het verhaal op diverse blogs is verschenen, zijn irrelevant. Maar zouden die getuigen een ander verhaal aan de politie verteld hebben dan aan de buitenwereld? Getuigenissen zijn dus leugens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik acht toch de kans dat het politieonderzoek, op basis van verklaringen van verschillende mensen waarvan de politie de identiteit kent, juist is toch groter dan de kans dat anonieme posts op internet juist zijn.
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 januari 2009 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Start een draad over bijvoorbeeld de zaak Bouazza en kijk wat de reacties zijn. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...vervolgd.dhtml Je zet in de titel iets van "Racistische bende jaagt Marokkaanse jongen de dood in" Je kan tussendoor vragen of men de daders zal straffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat zijn ook allemaal kenmerken die van oudsher aan een bepaalde groep worden toegekend. En in Antwerpen was er op oudjaar (na de AEL-rellen) ook nog erg veel geweld. OP de F. Rooseveltplaats waren er vele groepen allochtone jongeren die luidkeels feestgangers stonden te provoceren en er met knalvuurwerk heen smeten (en het was nog helemaal geen 12u 's nachts) Op het feest waar ik was waren er wel 3 gevechten waar toch elke keer meerdere allochtonen bij betrokken waren (nee filosoff, ik heb inderdaad geen bronvermelding omdat er toevallig geen journalist rondliep). Toch vreemd dat ik dit gedrag steeds van minderheden moet zien en nooit eens van een groep autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Tòch houd ik nog mijn twijfels, zoals ook in het andere verhaal over een doodgeschoten Grieks jochie van 15, waar maar steeds nieuwe berichten over uitblijven. De post op Internet waarnaar ik verwees is niet echt anoniem en de jongedame in kwestie lijkt mij nogal een bekende in studentenkringen. Overigens maakt deze waarschijnlijke ooggetuigenverklaring de zaak niet minder tot EEN ONGELUK, wettigt echter het vermoeden dat er opzettelijk "inleidende" omstandigheden zouden kunnen zijn weggepoetst uit de verslaggeving. http://www.campus.tv/?p=8789 http://www.metaseek.nl/search/nl/1/%22roos+floris%22
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Niemand bij zijn verstand rent een spoor op, tenzij ge u leven moe zijt, of in paniek zoals deze jonge wel geweest zal zijn.
![]() |
![]() |
#60 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik merk dat je voor de zaak Bouazza vraagt of er bewijzen gevonden zijn dat dit moord is, voor deze zaak vraag je dit niet. Mag ik nu denken dat je reactie anders is afhankelijk van wie het slachtoffer is? Laatst gewijzigd door artisjok : 4 januari 2009 om 15:10. |
|||
![]() |
![]() |