Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

Discussietools
Oud 5 januari 2009, 15:40   #461
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
U gaat mij niet vertellen dat iemand die 11 keer een auto steelt (= gelijk aan 11 misdrijven) dezelfde straf verdient als iemand die 1 auto steelt (= 1 misdrijf).
Van het Belgische gerecht kent u precies niet veel he?

Laat het me zo zeggen, een inbreker die ik ken werd opgepakt, samen met zijn spitsbroeder. Die spitsbroeder vondt niet beter dan te bekennen, niet allen die ene inbraak, neen, hij nam de mannen mee en wees aan waar ze allemaal hadden ingebroken.

Meer dan 200 inbraken bekende de man.

Toen de inbreker die ik kende moest voorkomen zat hij reeds vier maand in voorarrest. Hij kwam terug van de rechtbank en ik vroeg en?

Een jaar effectief antwoordde hij, dat doe ik op èèn been. Diezelfde dag ging hij naar huis.

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 5 januari 2009, 16:04   #462
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... maar zo bekijken we het niet, omdat het onrespectvol zou zijn tegenover de miljoenen slachtoffers die hun leven hebben gelaten!
Daar zit nu juist de fout. Is het leven van het schaap minder belangrijk dan dat van de Moslim? Met andere woorden, is het leven van eender wat minder belangrijk dan dat van de mens ? Waarom vindt de mens zich zelf steeds zoveel belangrijker terwijl hij geen enkele bijdrage levert hier op aarde. In werkelijkheid zijn wij als mens hier op aarde niet meer dan een vlooi in de pels van een hond. Geen hond die er beter van wordt om met vlooien opgeschept te zitten.

Wij stellen een hoge, veel te hoge, waarde aan ons leven. In wezen is het leven het aller goedkoopste wat er is op aarde. Wij vertegenwoordigen een waarde voor ons zelf, onze onmiddellijke omgeving, familie, ouders enz. maar verder niet. Niemand zal treuren wanneer hij een overlijdensbericht in de bus krijgt van Meneer of Mevrouw X ergens woonachtig in het dorp, nooit gezien, nooit van gehoord.

Dus, zouden we het eigenlijk wel zo moeten bekijken, ook al willen we niet onrespectvol zijn ten overstaan van de slachtoffers en hun nabestaande.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 januari 2009 om 16:06.
Garry is offline  
Oud 5 januari 2009, 16:16   #463
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U gaat mij niet vertellen dat iemand die 11 keer een auto steelt (= gelijk aan 11 misdrijven) dezelfde straf verdient als iemand die 1 auto steelt (= 1 misdrijf).
Ja, zo denkU er over maar zo is het niet. Wanneer ik een moord pleeg en op een ander tijdstip een overval, dan zijn dat inderdaad twee verschillende misdrijven. Maar wanneer ik 10 moorden pleeg en U pleegt er 100, wordt U gegarandeerd niet zwaarder gestraft dan ik.

Ik zeg het nog een keer, van wanneer ben je een massamoordenaar? 10, 50, 100, 1000,..... moorden? En in welke hoedanigheid werden ze gepleegd ?
Ik kan alleen zeggen dat iemand als Hitler een massamoordenaar was die verfoeit wordt teerwijl er nog zoveel andere massamoordenaren rond lopen die geprezen worden.
Garry is offline  
Oud 5 januari 2009, 16:44   #464
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Mogelijk heb je gelijk, maar die van het Belang schijten dan toch op hun eigen dorpel en niet op die van een ander.
Pardon, ze doen het op mijn dorpel en als ik reclameer zeggen ze dat 't hun dorpel is omdat die in Vlaanderen zou liggen en zij Vlaanderen-zélf zijn.
filosoof is offline  
Oud 5 januari 2009, 16:48   #465
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zit nu juist de fout. Is het leven van het schaap minder belangrijk dan dat van de Moslim? Met andere woorden, is het leven van eender wat minder belangrijk dan dat van de mens ? Waarom vindt de mens zich zelf steeds zoveel belangrijker terwijl hij geen enkele bijdrage levert hier op aarde. In werkelijkheid zijn wij als mens hier op aarde niet meer dan een vlooi in de pels van een hond. Geen hond die er beter van wordt om met vlooien opgeschept te zitten.

Wij stellen een hoge, veel te hoge, waarde aan ons leven. In wezen is het leven het aller goedkoopste wat er is op aarde. Wij vertegenwoordigen een waarde voor ons zelf, onze onmiddellijke omgeving, familie, ouders enz. maar verder niet. Niemand zal treuren wanneer hij een overlijdensbericht in de bus krijgt van Meneer of Mevrouw X ergens woonachtig in het dorp, nooit gezien, nooit van gehoord.

Dus, zouden we het eigenlijk wel zo moeten bekijken, ook al willen we niet onrespectvol zijn ten overstaan van de slachtoffers en hun nabestaande.
Citaat:
Daar zit nu juist de fout. Is het leven van het schaap minder belangrijk dan dat van de Moslim?
Walgelijke drogrede!!

PS, is het leven van een mestkever dan wel iets waard?

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 januari 2009 om 16:49.
filosoof is offline  
Oud 5 januari 2009, 16:49   #466
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Beetje hypocriet niet (ookal bedoelt u het sarcastisch)? Zowel Mao als Stalin als Hitler waren massamoordenaars. Daar bestaat geen twijfel over!
Nochtans hebben miljoenen mensen getreurd. Wat bewijst dat een goede propaganda van de ergste moordenaars heiligen kan maken.
Oud 5 januari 2009, 17:01   #467
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Walgelijke drogrede!!

Mestkevers komen alleen voor waar mest is.
Oud 5 januari 2009, 17:02   #468
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik breng meer begrip op voor zo iemand als voor iemand zoals U.
Ik verbloem niet wat de betreffende persoon deed, ik stel alleen in het licht dat anderen die wel gewaardeerd worden aandelen hadden in wat hij deed.

(Ik weet niet of de Amerikanen daar iets van wisten. En als het al zo was, wat moesten ze dan doen? Of beter, wat konden ze doen? Zowat heel Europa was bezet!)

Ze weten bij wijze van zeggen haast welke kleur van onderbroek hij aan had, dus wisten ze heel zeker wat er allemaal hier aan de hand was. Bovendien, aan het einde van de oorlog was evenzeer heel europa bezet hoor. Dus, wat ze toen gedaan hebben had ook veel eerder gekund.

(D-Day was een geallieerde aangelegenheid, geen Amerikaanse. Dat wil zeggen dat ook Britten, Canadezen, Belgen, Nederlanders enz... deelnamen aan deze operatie.)

Ze weten bij wijze van zeggen haast welke kleur van onderbroek hij aan had, dus wisten ze heel zeker wat er allemaal hier aan de hand was. Bovendien, aan het einde van de oorlog was evenzeer heel europa bezet hoor. Dus, wat ze toen gedaan hebben had ook veel eerder gekund.

(U stelt het nogal simplistisch voor. Ik denk dat u niet beseft hoeveel tijd, organisatie en materieel het vraagt om zo'n aanval als D-Day te plannen.
Uw historische kennis is duidelijk miniem.)

Heeft niets te maken met historische kennis maar met strategische.

(U vergeet blijkbaar dat het Japan was die de VS betrokken heeft bij WOII door de aanval op Pearl Harbor.)

Dat is juist weer zo een anekdote uit de geschiedenisboekjes zoals zo vele andere die de nodige oogverblinding aan de dag moeten leggen. Die zelfde anekdote werd ook gebruikt om aan te tonen dat ze juist NIET eerder konden ingrijpen om dat ze niet over de nodige schepen beschikte. In werkelijkheid lagen beide zaken wel anders natuurlijk. Dat weet intussen iedereen wel.

Eigenlijk moet ik stellen dat U zich meer gekrenkt voelt in de term " kortzichtigheid" die ik U toebedeelde dan in het werkelijk geven van antwoorden op tal van de vragen die ik gesteld heb waardoor U voorbij gaat aan de essentie van de zaak.

Natuurlijk is of was Hitler een massamoordenaar, dat ontken ik ook niet, maar niet meer misdadiger dan nog zo vele andere die in de geschiedenisboekjes als weldoeners beschreven staan en door mensen zoals U opgehemeld worden op een kortzichtige wijze.

"Ik breng meer begrip op voor zo iemand als voor iemand zoals U."
U hebt dus begrip voor iemand die 11miljoen vrouwen, kinderen en bejaarden systematisch heeft laten afslachten? Waarom beschouwd u een massamoordenaar 'beter' als mij?

"Ik verbloem niet wat de betreffende persoon deed, ik stel alleen in het licht dat anderen die wel gewaardeerd worden aandelen hadden in wat hij deed."
Hij, en hij alleen is verantwoordelijk voor de door hem gepleegde misdaden!
Of gaat u zometeen nog zeggen dat de ouders van de door Dutroux vermoorde kinderen medeverantwoordelijk waren voor die afschuwelijke moorden?

"Ze weten bij wijze van zeggen haast welke kleur van onderbroek hij aan had, dus wisten ze heel zeker wat er allemaal hier aan de hand was. Bovendien, aan het einde van de oorlog was evenzeer heel europa bezet hoor. Dus, wat ze toen gedaan hebben had ook veel eerder gekund."
Het kan goed zijn dat de Amerikanen wisten van de concentratiekampen, maar wisten ze ook dat er mensen systematisch werden gedood? Ik denk van niet.
Maar stel, de Amerikanen wisten van de concentratiekampen. Wat hadden ze moeten doen? Wat konden ze doen?

"Heeft niets te maken met historische kennis maar met strategische."
Uw strategische kennis is ook miniem in dat geval. Denkt u nu werkelijk dat en invasie zoals D-Day op een paar dagen/weken/maanden georganiseerd kan worden?

"Dat is juist weer zo een anekdote uit de geschiedenisboekjes zoals zo vele andere die de nodige oogverblinding aan de dag moeten leggen. Die zelfde anekdote werd ook gebruikt om aan te tonen dat ze juist NIET eerder konden ingrijpen om dat ze niet over de nodige schepen beschikte. In werkelijkheid lagen beide zaken wel anders natuurlijk. Dat weet intussen iedereen wel."
Leg uit.

"Eigenlijk moet ik stellen dat U zich meer gekrenkt voelt in de term " kortzichtigheid" die ik U toebedeelde dan in het werkelijk geven van antwoorden op tal van de vragen die ik gesteld heb waardoor U voorbij gaat aan de essentie van de zaak."
Wat is de essentie volgens u?

"Natuurlijk is of was Hitler een massamoordenaar, dat ontken ik ook niet, maar niet meer misdadiger dan nog zo vele andere die in de geschiedenisboekjes als weldoeners beschreven staan en door mensen zoals U opgehemeld worden op een kortzichtige wijze."
Ik heb nog nooit een massamoordenaar opgehemeld. Als u ook maar 1 tekstje van mij kan vinden waarin ik een massamoordenaar ophemel, mag u mij hiervan beschuldigen. Nu bent u iemand die mensen valselijk beschuldigt!
Weiße Rose is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:02   #469
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Walgelijke drogrede!!

Vast zoveel als het jouwe of zelfs meer bekeken vanuit het diertje zijn standpunt natuurlijk.
Garry is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:08   #470
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U hebt dus begrip voor iemand die 11miljoen vrouwen, kinderen en bejaarden systematisch heeft laten afslachten? Waarom beschouwd u een massamoordenaar 'beter' als mij?
Er waren ook mannen bij die niet bejaard waren. Zelfs de meerderheid geloof ik.
Oud 5 januari 2009, 17:08   #471
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, zo denkU er over maar zo is het niet. Wanneer ik een moord pleeg en op een ander tijdstip een overval, dan zijn dat inderdaad twee verschillende misdrijven. Maar wanneer ik 10 moorden pleeg en U pleegt er 100, wordt U gegarandeerd niet zwaarder gestraft dan ik.

Ik zeg het nog een keer, van wanneer ben je een massamoordenaar? 10, 50, 100, 1000,..... moorden? En in welke hoedanigheid werden ze gepleegd ?
Ik kan alleen zeggen dat iemand als Hitler een massamoordenaar was die verfoeit wordt teerwijl er nog zoveel andere massamoordenaren rond lopen die geprezen worden.
Er is sowieso een verschil (ik zeg niet in strafmaat) tss iemand die 1000 moorden pleegt en iemand die 11 miljoen moorden pleegt. Daarbij komt ook nog eens dat je moet kijken naar de achterliggende gedachten van die (massa)moordenaar!

"Ik kan alleen zeggen dat iemand als Hitler een massamoordenaar was die verfoeit wordt teerwijl er nog zoveel andere massamoordenaren rond lopen die geprezen worden."
Welke massamoordenaars zouden volgens u geprezen worden?
Weiße Rose is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:12   #472
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Nochtans hebben miljoenen mensen getreurd. Wat bewijst dat een goede propaganda van de ergste moordenaars heiligen kan maken.
Tsja, het blijven massamoordenaars voor mij.
Weiße Rose is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:15   #473
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wordt natuurlijk wel leuk als de burgemeester zich meer een reklameman voelt, dan het hoofd van de politie.
In dit geval maakte hij dus slechte reclame voor de politie, anders gezegd laster en eerroof , om zijn eigen fouten en tekortkomingen te maskeren ! Vuile lafaard, leugenaar & volksverrader !
barbaar is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:16   #474
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Er waren ook mannen bij die niet bejaard waren. Zelfs de meerderheid geloof ik.
Idd, ik was iets te snel met typen en heb mijn tekst niet meer nagelezen achteraf. Dan vergeet ik natuurlijk ook nog de homo's, zigeuners, zwarten en gehandicapten. Questie van correct en volledig te zinj natuurlijk .
Weiße Rose is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:16   #475
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
die verliest daar duidelijk de pedalen en heeft de situatie niet meer onder controle.

Ze gaan er daar een paar missen bij de politie...

Misschien aan de waterpijp met jenever gezeten
Dat word nog een nieuwe trend dit jaar ! Wacht maar af !
barbaar is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:24   #476
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Vanaf 14 uur vandaag organiseerde AEL een betoging te Borgerhout tegen de Israelische bombardementen van Gaza (Palestina). Die militaire operatie mag wat mij betreft zolang doorgaan tot de vijand plechtig belooft om geen terroristische aanvallen tegen Israel meer te beramen (wat zij vertikt te doen).

De AEL-demonstranten te Antwerpen denken daar echter anders over en eisen de onmiddellijke stopzetting van de vijandelijkheden. Om hun eisen kracht bij te zetten trokken zij vanmiddag naar de joodse wijk te Antwerpen die evenwel door de politie was afgegrendeld. Uit frustratie begonnen tientallen heethoofden te gooien met verkeersborden, vielen ze trams en stadsbussen aan (waar ze al jarenlang voor oefenen, zie affaire Guido De Moor en lotgenoten) en beukten ze de autoruiten van willekeurige onschuldige slachtoffers in.

Tijd om dit krapuul van de straat te vegen met de grove borstel...!!!
Uw redenering is totaal fout. Ten eerste neem ik ik de huidige situatie geen standpunt in tegen de ene of andere. We leven in de 21ste eeuw, de huidige oorlog in de Gaza en de hevigheid waarmee Israel optreed zal enkel leiden tot meer doden, armoede en miserie, kortom dient dient te worden vermeden. Trouwens net zoals de bombardementen van Hamas op Israël die ook lang genoeg geduurd hebben, ook zij zijn verantwoordelijk voor de huidige situatie.
Wat ook moet vermeden worden is dat dit conflict bij ons op straat moet worden uitgevochten, dat klopt.
Hier ligt volgens mij een belangrijke rol weggelegd voor onze politici, zowel op nationaal vlak als op Europees, maar daar beweegt voor de zoveelste keer niets, da's misschien nog de grootste schande.
Het zijn de inwoners in Antwerpen die de grootste dupe zijn, en morgen wij allemaal misschien als er en of andere nog eens uithaalt met een zware terroristische aanslag die ons allemaal kan treffen, want economisch staan we momenteel zeer kwetsbaar en er is niet veel nodig om ons verder in de afgrond te krijgen. Maar daar zijn onze politici blijkbaar niet meer bezig, een echte schande. Europa bewijst voor de zoveelste keer dat ze onmachtig staat, niet in staat is om een rol van betekenis te spelen op internationaal vlak. Om nog te zwijgen van onze binnenlandse politici die vandaag elke voeling met de mensen van buiten hun parlementaire halfrond verloren hebben.
jbl is offline  
Oud 5 januari 2009, 17:46   #477
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dromen? Ik zou het eerder een nachtmerrie noemen.
Ook dat is dromen
Bob is offline  
Oud 5 januari 2009, 18:01   #478
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Ik verbloem niet wat de betreffende persoon deed, ik stel alleen in het licht dat anderen die wel gewaardeerd worden aandelen hadden in wat hij deed."
Hij, en hij alleen is verantwoordelijk voor de door hem gepleegde misdaden!
Of gaat u zometeen nog zeggen dat de ouders van de door Dutroux vermoorde kinderen medeverantwoordelijk waren voor die afschuwelijke moorden?

"Ze weten bij wijze van zeggen haast welke kleur van onderbroek hij aan had, dus wisten ze heel zeker wat er allemaal hier aan de hand was. Bovendien, aan het einde van de oorlog was evenzeer heel europa bezet hoor. Dus, wat ze toen gedaan hebben had ook veel eerder gekund."
Het kan goed zijn dat de Amerikanen wisten van de concentratiekampen, maar wisten ze ook dat er mensen systematisch werden gedood? Ik denk van niet.
Maar stel, de Amerikanen wisten van de concentratiekampen. Wat hadden ze moeten doen? Wat konden ze doen?

"Heeft niets te maken met historische kennis maar met strategische."
Uw strategische kennis is ook miniem in dat geval. Denkt u nu werkelijk dat en invasie zoals D-Day op een paar dagen/weken/maanden georganiseerd kan worden?

"Dat is juist weer zo een anekdote uit de geschiedenisboekjes zoals zo vele andere die de nodige oogverblinding aan de dag moeten leggen. Die zelfde anekdote werd ook gebruikt om aan te tonen dat ze juist NIET eerder konden ingrijpen om dat ze niet over de nodige schepen beschikte. In werkelijkheid lagen beide zaken wel anders natuurlijk. Dat weet intussen iedereen wel."
Leg uit.

"Eigenlijk moet ik stellen dat U zich meer gekrenkt voelt in de term " kortzichtigheid" die ik U toebedeelde dan in het werkelijk geven van antwoorden op tal van de vragen die ik gesteld heb waardoor U voorbij gaat aan de essentie van de zaak."
Wat is de essentie volgens u?

"Natuurlijk is of was Hitler een massamoordenaar, dat ontken ik ook niet, maar niet meer misdadiger dan nog zo vele andere die in de geschiedenisboekjes als weldoeners beschreven staan en door mensen zoals U opgehemeld worden op een kortzichtige wijze."
Ik heb nog nooit een massamoordenaar opgehemeld. Als u ook maar 1 tekstje van mij kan vinden waarin ik een massamoordenaar ophemel, mag u mij hiervan beschuldigen. Nu bent u iemand die mensen valselijk beschuldigt!
“U hebt dus begrip voor iemand die 11miljoen vrouwen, kinderen en bejaarden systematisch heeft laten afslachten? Waarom beschouwd u een massamoordenaar 'beter' als mij?”

Begrip opbrengen is niet gelijk aan beter vinden dan…. U bent duidelijk iemand die zich eerder laat mee slepen door propaganda dan zelf ter degen na te denken over bepaalde toestanden.

“Hij, en hij alleen is verantwoordelijk voor de door hem gepleegde misdaden!
Of gaat u zometeen nog zeggen dat de ouders van de door Dutroux vermoorde kinderen medeverantwoordelijk waren voor die afschuwelijke moorden?”

Daareven was U anders nog van mening dat alle 3 schuldig waren op de vragen die ik stelde

“Het kan goed zijn dat de Amerikanen wisten van de concentratiekampen, maar wisten ze ook dat er mensen systematisch werden gedood? Ik denk van niet.
Maar stel, de Amerikanen wisten van de concentratiekampen. Wat hadden ze moeten doen? Wat konden ze doen? “

Niet, “ het kan zijn…” maar met zekerheid. Nog nooit over oorlogspionage gehoord ?

“Uw strategische kennis is ook miniem in dat geval. Denkt u nu werkelijk dat en invasie zoals D-Day op een paar dagen/weken/maanden georganiseerd kan worden?”

Volgens U duidelijk niet of beter gezegd, het tegendeel past minder goed in uw plaatje.

“Leg uit .”

Behoeft dat nog woorden? Honderden schepen, zomaar in één vingerknip. Honderden hé, hallo, wakker worden.

“Wat is de essentie volgens u?”

Dat niet altijd alles is zoals het lijkt te zijn en dat personen die aan oorzaak staan van duizenden slachtoffers geen haar beter zijn dan een persoon die aan de oorzaak staat van een miljoen slachtoffers wat er dan ook mag in de boekjes staan. Welke propaganda dat er dan ook mag rond gevoerd worden.

“Ik heb nog nooit een massamoordenaar opgehemeld. Als u ook maar 1 tekstje van mij kan vinden waarin ik een massamoordenaar ophemel, mag u mij hiervan beschuldigen. Nu bent u iemand die mensen valselijk beschuldigt!”

Dat beweer ik ook niet, en als dat zo is over gekomen, mijn verontschuldiging dan daarvoor want dat was niet mijn bedoeling. Ik heb enkel gesteld “ die opgehemeld worden door mensen zoals U”.Daarmee was bedoeld dat velen alle lof hebben over de Amerikanen om hun inzet bij de bevrijding maar blind zijn voor het fijt dat die zelfde Amerikanen niet zo zuiver op de graat zijn. Dat daar waar ze profijt konden halen uit de Duitsers ze er niet te beroerd voor waren om die moordenaren van hun straf te vrijwaren. Dat ze zelf ook niet te beroerd waren om een atoombom te gebruiken op Hiroshima en daar 100.000 doden te veroorzaken.

Mensen die wel hun mond over vol hebben over de wandaden van Hitler maar die de wandaden van Amerika niet willen gezien hebben.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 januari 2009 om 18:22.
Garry is offline  
Oud 5 januari 2009, 18:13   #479
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pardon, ze doen het op mijn dorpel en als ik reclameer zeggen ze dat 't hun dorpel is omdat die in Vlaanderen zou liggen en zij Vlaanderen-zélf zijn.
Plant dan bloemkolen op uwen dorpel he, dat groet alleen op pure stront. Ge moest kontent zijn.
Garry is offline  
Oud 5 januari 2009, 18:20   #480
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Ook dat is dromen
Maar wel "dromen" op een minder prettige manier.
Weiße Rose is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be