![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door barbaar : 7 januari 2009 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlaamse of Nederlandse media pro-Palestijns noemen, lijkt me nogal overdreven. Wél is het zo dat zich een verschuiving heeft voorgedaan van uitdrukkelijk pro-Israël naar een meer genuanceerd standpunt. In Vlaanderen heeft zich die verschuiving ook voorgedaan maar reeds enkele jaren terug (rond het begin van de tweede Intifada). De reden voor die verschuiving lijkt me nogal eenvoudig: op een bepaald moment komt ook de media tot de conclusie dat het overdreven positieve beeld dat over Israël bestaat niet overeenkomt met de realiteit. Verder kan je met honderden doden op zulke korte tijdspanne, beschieten van scholen, ziekenhuizen en het uithongeren van anderhalf miljoen mensen moeilijk verwachten dat Israël hier nog positief uit komt. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Wilde gok: multiekuul & de islamisering van Europa(/het westen) wordt gestimuleerd door (vriendjes van) de Illuminati (net zoals de uitbreiding van de EU - Turkije is voorlopg nog niet gelukt - de import & verspreiding van bepaalde stimulantia en het op gang brengen van de economische crisis). De (overwegend linkse) media zitten veilig opgeborgen in de achterzak.
En schiet mij nu maar lek of verklaar mij toch voor gek! Laatst gewijzigd door Felix (be) : 11 januari 2009 om 23:55. |
![]() |