![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7461 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat te zeggen van de War Games die op dit moment plaatsvonden? Dit werpt ook wel een heel ander licht op de intercepties en reactietijden. Op zich zijn die war games ook al heel bizar, juist op de dag van 9/11. En wat is hun uitleg dan? "We konden er beter door reageren." Yeah right, dat is er aan te zien. Tuurlijk gaan ze nooit zeggen dat het een nadelige rol zou kunnen gespeeld hebben.
Maar het is toch heel verdacht want er waren minstens vier war games die plaatsvonden op de dag van 9/11. Remeber de NORAD operateur die vraagt "is this real world or excercies?". Zegt al genoeg. Filmpje met de bevestiging van Chairman Joint Chiefs of Staff Richard Myers dat de war games plaatsvonden. http://www.youtube.com/watch?v=lE3iCmjuP2Y
![]() |
![]() |
#7463 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Buzz : 15 januari 2009 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mensen gaan vooral geloven dat ze met de liften bezig zijn ja ![]() Enfin, wacht, ongetwijfeld hebben ze deze keer alles wel degelijk mooi ingebouwd en weggestoken, niet? Vertel eens, als grote conspirator: hoe hebben ze op voorhand de impact van die vliegtuigen ingecalculeerd? Ga jij er wel een antwoord op hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7465 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vergeet niet dat er verschillende mensen rare dingen hebben gemerkt voor 9/11 en op de dag zelf. Dus een slechte piloot die er in slaagt het pentagon te raken is volgens u helemaal geen probleem, maar een militair industrieel complex met triljoenen dollars voor wapens en onderzoek dat 2 vliegtuigen in een toren vliegt is onmogelijk? Laatst gewijzigd door Akufen : 15 januari 2009 om 16:37. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7466 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het instorten van een gewoon flatgebouw is al minitieus werk, het instorten van zo'n kolos als één van de twin towers is helemaal een huzarenstukje. Daar heb je domweg de luxe niet om te gaan stoeien met mooi weggemoffelde draden (die op zich ook de ontstekingssnelheid beïnvloeden). Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7467 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1 Een 'Controlled Demolition', uitgevoerd door een officieël bedrijf, met als doel een gebouw te laten verdwijnen met conventionele procedures en met zo weinig mogelijk schade aan omliggende gebouwen. 2 Een 'Controlled Destruction', uitgevoerd door anderen, met als doel een gebouw te laten verdwijnen met conventionele procedures of misschien andere onbekende methodes en ongeacht de schade aan omliggende gebouwen. Ik zou bij een 'false flag' operatie, toch eerder kiezen voor een methode van destructie die niet alle caracteristieken heeft van een conventionele 'Controlled Demolition'. Een politie-agent die iemand wil liquideren gaat toch ook niet zijn eigen dienstwapen gebruiken hiervoor, nee? Laatst gewijzigd door eti1777 : 15 januari 2009 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7468 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Het belangrijkste punt bij het plannen van zo'n operatie, de schade beperken aan de omgeving, was niet van toepassing op 9/11. Citaat:
Niet, maar u werkt met 2 maten en gewichten. Je gaat er van uit dat men moest weten welke verdieping er zou geraakt worden. Maar dat is uw veronderstelling, meer niet. Laatst gewijzigd door Akufen : 15 januari 2009 om 19:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7469 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En de enige vertraging opgelopen door de oefeningen is de ene keer toen "is this exercise or real life?" gezegt werd, en dat pakte wat, 30 seconden in? En dan Vigilant Guardian: "The VIGILANT GUARDIAN (VG) is a VIGILANT OVERVIEW (VO) Command Post Exercise (CPX) conducted in conjunction with USCINCSTRAT-sponsored GLOBAL GUARDIAN and USCINCSPACE-sponsored APOLLO GUARDIAN exercises. The exercise involves all HQ NORAD levels of command and is designed to exercise most aspects of the NORAD mission. One VG is scheduled each year and the length will vary depending on the exercise scenario and objectives." Bron Enkel een klein deel van deze oefening ging over een kaping, een "traditionele" kaping welteverstaan, niet het soort waar je vliegtuigen in gebouwen vliegt. En het is een jaarlijkse oefening (loopt altijd gelijk met het jaarlijkse Global Guardian), dus niet specifiek gepland voor op 9/11. De oefening van 12 september, Operatie Tripod, was een oefening met geen enkele betrokkenheid van NORAD, de USAF of de FAA. En de National Reconnaissance Office oefening was simpelweg een evacuatie van het gebouw nadat een vliegtuig erin gecrashed had (als in per ONGELUK), en had, weer, niks te maken met NORAD of de USAF. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7470 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nu we met gezond boerenverstand aantonen dat een Cd onmogelijk is zijn de kapotte ruiten een bewijs dat het een ander soort CD is? een gebouw van die omvang in die buurt veroorzaakt altijd omgevingsschade soit, you lost me en ik stap eruit. wel fascinerend dat dit topic richting 400 pagina's gaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7471 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De gelijkenis van de instorting van WTC 7 en een conventionele CD vind ik idd frappant. U niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan je nu toch zelf niet als argument beschouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7473 | ||||
Banneling
|
![]() Dat is de indruk die hier gewekt wordt ja. Je zal ongetwijfeld al wel eens het resultaat van die voorbereiding gezien hebben, en dat doet je denken dat je Cd kan herkennen, quod non...
Citaat:
Citaat:
Maar geen paniek, ik kan je discussiestrategie evenzeer omdraaien hoor; als het dan toch zo simpel is (jouw logica), dan kan de eerste de beste terrorist die torens naar beneden halen en heb je zelfs geen inside job nodig. Fijn toch, nietwaar, zo'n redeneringsvermogen. Wil je dus serieus verder doen, of wil je het standaard welles-nietes spelletje beginnen spelen? Citaat:
![]() Citaat:
Je kan rond de pot blijven draaien, or you can proove me wrong; maar dat ga je niet doen door geen antwoord te geven op een vraag. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7474 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het was een retorische vraag, ik wou er gewoon op duiden dat de instorting van WTC 7 op een CD leek (visueel ten minste), en dat dat niet uitmaakt omdat een instorting die recht naar beneden gaat niet automatisch wil zeggen dat het een CD was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7475 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zo lang je zo weinig weet over iemands persoon als jij over mij, kan je misschien best zulke beledigingen achterwege laten, arme sukkelaar Ik heb terloops gelezen dat u werkt voor een firma (lees:baas) U bent dus niet eens zelfstandig. En dat voor een zelfverklaard genie, die zowat ALLES beter weet dan de rest hier. Waarom werk jij dan om een ander rijk te maken? Ik speel dus elke avond wel een paar potjes voor meer geld dan jij op een maand verdient, ik hoef niet te werken en heb dus ook geen baas. Dus wie is hier de simpele? Btw, heeft u misschien ook argumenten waarom volgens u dit plan 0% kans op slagen heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7476 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Trouwens, �*ls er al een "impact op de structuureigenschappen" was, dan hadden we dat wel gemerkt. Maar de gebouwen zijn gewoon blijven staan. Om pas respectievelijk 1 uur en anderhalf uur later ineens te begeven. Btw, ook de officiele rapporten wijten de instortingen quasi volledig aan de brand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7477 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Acht al u bv. de US-Army technologisch, met al hun geheime onderzoeken en arsenaal, in staat om een gebouw als de Twin Towers neer te halen zonder zichtbare explosies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7478 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die instorting lijkt visueel enorm op een CD. Waarom is er nooit een echt serieus onderzoek geweest naar de CD-mogelijkheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7479 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7480 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ken de officiele versie niet eens. ik ken alleen dozijnen complottheoriën van vroeger maar die falen allemaal op dezelfde punten motief, uitvoering, deelnemers, geheimhouding en een totaal gebrek aan een beetje zelfkritiek. Laatst gewijzigd door 1207 : 16 januari 2009 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |