![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals, hoe gij bezig zit over de "Hollanders" van "een mand is goedkoper" en "arrogant" bewijst duidelijk dat ge geen uitstaans met Nederlanders hebt. 15000 posts op een forum, jawadde, nu krijgde van mij een speekselmedaille! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Nieuwsblad 'De Belg is geen kankeraar. Ook al zien we het vaak anders.'' Marc Frederix kan het weten. Hij heeft de cijfers van een onderzoek dat de Nationale Loterij liet uitvoeren naar de Belg en zijn geluksgevoel. Wat blijkt? ,,Maar liefst 94 procent van de Belgen is gelukkig.' We moeten die cijfers relativeren natuurlijk, maar uit deze bevraging lijken de Belgen in ieder geval toch niet heel ongelukkig of ontevreden te zijn. Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2009 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Reken maar van yes!
Ook maar een flauw antwoordje hé... niveau derde kleuterklas: "alles wat ge zegt zijt ge zellef" Komaan, ik laat nooit iemand onvoldaan vertrekken! Give me your best shot baby! You can do it! Laatst gewijzigd door Whatever.It.Takes818 : 19 januari 2009 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik bedoelde natuurlijk: goed leven
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 januari 2009 om 21:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heerlijk proza. Vooral uw uitgelezen woordenschat en uw polyglotte tendensen spreken tot de verbeelding. Hebt u nooit gedacht aan een stationromannetje? Niet dat het succes zou hebben, maar men weet toch maar nooit. Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2009 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(P.S: waarschijnlijk nooit Communicatie Vaardigheden aangeleerd gekregen op't schooltje zeker? Want het eerste wat men daar probeert aan te leren is dat "emfatische" woordenschat heel storend en arrogant overkomt... En dat voor iemand die Hollanders arrogant noemt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2009 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo geldt dat voor heel veel Vlaamse belgicisten, denk ik. België blijft toch een soort moeder voor ze. Met zo'n groot moedersinstinct van de Belgische verzorgingsstaat is dat ook niet zo verwonderlijk. Alleen het geadopteerde Waaltje krijgt wel de meeste aandacht in plaats van Vlaampie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet niet: het zijn juist de partijen die het Vlaams-nationalisme niet op een schreeuwerige manier verhieven tot het eerste gebod, die aan Vlaanderen meer armslag hebben gegeven en het federalisme hebben geconcretiseerd. De rabiate onverzoenlijke flammiganten hadden niets bekomen. Maar maak u geen illusies. Ik sta evenzeer op de rechten van de nederlandssprekenden als om het even wie. En als mijn franstalige landgenoten niet willen inzien dat de Nederlandstaligen de meerderheid vormen in dit land, dan dragen ze een grote verantwoordelijkheid. Ik denk dat ze dat nu begrepen hebben. En het werd tijd ook. Wij hebben Nederland op geen enkel vlak nodig. We moeten onze eigen boontjes doppen en niet altijd om hulp gaan aankloppen bij de buren. En zeker niet bij de Nederlanders. Want die domineren ons binnen de korste keren. Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2009 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeh... dat heb ik niet gezegd. Je kan ook simpel Vlaams-nationalist te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
stel die vraag dan is aan Friesland: die hebben hun eigen cultuur, taal, onderwijs, ... en het is een provincie van Nederland. Vlaanderen kan op zich niet op haar eigen benen staan, geloof me: - de verfransing stopt niet - Brussel wordt economisch dood (dus veel jobverlies) - hoe gaan we 70 % van de Belgische staatsschuld betalen? nog hogere belastingen! we hebben juist Nederland nodig om de Vlaamse economie draaiende te houden, om de belastingen te verlagen, de prijzen van producten te verlagen, ... kom eens uit je bekrompen schelp en kijk eens verder dan je neus lang is! Laatst gewijzigd door Shadowke : 19 januari 2009 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2009 om 22:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet elke Nederlander is als Spinoza, hè? Hij als Brabander heeft de mond van een Antwerpenaer.
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 19 januari 2009 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik herhaal. U bent wel zeer naïef. Het is -bijvoorbeeld-pas sinds de jaren '50 dat het Fries gebruikt mag worden voor de rechtbank. De Friese taal werd heel lang gediscrimineerd. Nu nog zijn er meldpunten om deze discriminatie aan te klagen.
Laatst gewijzigd door system : 19 januari 2009 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit van gehoord. Je mag in heel Nederland als scholier zelfs in het Fries examen afleggen.
|
![]() |
![]() |