![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In mijn contacten met Marokkaanse jongeren merk ik dat zij zichzelf niet direct zien als slachtoffer van een dreigend extreem rechts of Vlaams blok. Zouden zij kunnen, dan zouden voor deze partij of een andere oppositiepartij stemmen.
Veel van die Marokkaanse gasten delen immers dezelfde visie op vlak van nationalisme, gezinswaarden en familiale waarden, harde aanpak, autoritarisme, anti-homo, anti-anders... en vreemd genoeg: anti-multi-cultureel. Daarentegen wel vechtend om de eigen nationale, religieuze en culturele waarden mee op de voorgrond te plaatsen. Veel Marokaanse migranten distantieren zich bv. openlijk van nieuwkomers, zigeuners, Congolezen, homo's en ander minderheidsgroepen in onze samenleving. De linkse verdedigers van de multi-cultuur botsen ook hier vaak op onbegrip.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och... bij Thomas begint het licht ook al te dagen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Omdat ik consequent links en multi-cultureel blijf...
Maw omdat ik een fervent voorstander wil blijven van linkse waarden en de multi-culturele visie. Ik geloof dat binnen elke gemeenschap Vlaamsblokachtigen rondlopen. En mochten de Marokanen, die ik heb aangesproken, gewoon een blanke huid hebben gehand en Vlaams hebben gesproken, zouden zij extreem-rechts of cd en v gestemd hebben. Tegen mijn winkel dus.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu maar wachten tot de logische bom in Thomas' hoofd tot ontploffing komt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Och die linkse rakkers willen alleen hùn kleine visietje erdoor duwen en willen gewoon niet weten dat het nooit maar dan ook nooit zal werken.
Kijk naar het voormalige joegoslavië, kijk naar israel en palestina, kijk naar de VS... overal waar er moslims zijn is het oorlog, terreur, zelfs in Turkije (die het dan nog in hun hoofd krijgen zich te wille naansluite nbij de EU) respecteren ze de mensenrechten niet en onderdrukken ze een minderheidsbevolking. Dat die linkse rakkers dat willen realiseren, dat ze dat dan doen op een onbewoond eiland, maar stort niet een gans land mee in ongeluk. Waar de Vlaming zo hard voor heeft gewerkt maakt links totaal stuk. Doe zo verder jongens, maar wees niet te fier over blindelings een ideaal najagen, want dat is niets om fier over te zijn. Dat is gewoon dom egoïstisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik had het hier enkel over sommige Marokkaanse jongeren die ik bevraagd heb. Als je daaruit afleidt dat iets over zijn totaliteit mislukt is, geef je de hoop snel op. Dat zegt wel veel over hoe je in het dagelijks leven omgaat met dingen. Je geeft veel te snel op.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hoop doet leven! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men hoeft geen Marrokaan te zijn om die multi-culturele samenleving van Belgen te willen uitkotsen.
Als er twee bevolkingsgroepen zijn die elkaar goed begrijpen dan zijn het net ...... ja ja, rechtste extremisten en allochtonen. Heb ik gemerkt in de dagen dat het AEL nog een forum had. Linkse PVDA'ers werden letterlijk weggepest op alle mogelijke manieren als ze met die multiculgedachtes afkwamen, en toen hadden die twee groepen een zogezegde "alliantie". Je noemt de verbanden zelf op. Harde repressie op criminaliteit, respect voor nationaliteit en cultuur, enz. En multi-cultuur? Als "vriend" bij marrokanen zou je moeten weten dat bij die mensen familiebanen en hun afkomst net zeer belangrijk zijn. Jij hoeft in mijn wijk niet te komen preken over multi-culturele samenleving ![]() ![]() En nog iets, opnieuw als "vriend" bij marrokanen (die je dan toch niet goed kent), zou je ook moeten weten dat er een groot verschil is tussen Marrokanen en Berbers. (Als je dat niet wist, misschien een simpeler voorbeeld, tussen Marrokanen en Turken). Vergeet het maar dat die volkeren zichzelf als 1 geheel beschouwen. Liever een bom in Brussel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |