![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, de Britten hebben steeds ten voordele van de arabische elite gehandeld en zich gekeerd tegen elk zionistisch initiatief. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 24 januari 2009 om 01:11. |
||
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nazi-Duitsland was gewoon een ander imperialisme. Hitler veroorzaakte opschudding omdat hij op Europeanen dezelfde methoden toepaste die Frankrijk, Nederland & Engeland op andere continenten toepasten. Citaat:
Als je me niet gelooft, dan moet je "Der Judenstaat" van Theodor Herzl maar eens lezen. Zeer verhelderend! Hier heb je een Engelse vertaling: http://www.jewishvirtuallibrary.org/...m/herzl2e.html |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze zijn aangevallen. In 1920, in 1921, in 1929, in 1936. Ze begonnen zich pas te bewapenen na 1929. In 1947 en 1948 zijn ze wederom aangevallen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus dat de Israelische joden maar deftig hun mond houden over Palestijns terrorisme. Zijn zijn meesters in terroristische aanslagen. Dat leert ons de geschiedenis. Laatst gewijzigd door system : 24 januari 2009 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
grootmacht organiseert/financiert beweging en beweging keert zich tegen de grootmacht taliban, bin laden, Saddam, Hamas zullen de bekendsten zijn. toen ze luisterden naar hun baasje mochten ze doen wat ze wilden. niemand hier veroordeelt hamasaanslagen op PLO gefinancierd door Tel aviv. toen bewegingen/dictators niet meer wilden luisteren werden/worden ze gestraft door het baasje. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien blijken de Vlamingen daar nog trots op te zijn ook. Elk jaar herdenken ze de gebeurtenis. Ze hebben er zelfs een feestdag van gemaakt. ![]() ![]() ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 januari 2009 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
wat een geweldig verhaal Francien. ik heb hem gekopieerd naar stand.nl . ik hoop dat je dat niet erg vindt. ![]()
O crassum ingenium! Suspicor fuisse Batavum "Wat een plompe geest! Ik vermoed dat het een Nederlander was" (Erasmus 1466-1536) ceterum censeo Belgicam delendam esse Laatst gewijzigd door eric v68 : 24 januari 2009 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat uw humor is, veel plezier ermee...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 24 januari 2009 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog spijtiger dat je daarvan niks aantoont. Gewoon zeggen dat iets niet waar is, telt niet als argument. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 januari 2009 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Dankje. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Goed, ik heb er nog een andere, veel oudere in voorraad die iedereen groen doet lachen.
Een vos en een skorpioen staan op de oever van de Jordaan. De vos wil de Jordaan zwemmend oversteken. de schorpioen ook alleen kan hij niet zwemmen. Dus fleemt hij tegen de vos: toe nou, laat me die rivier oversteken op je rug. Ik zal het je aan de overkant rijkelijk belonen.' De vos: 'Ja, ik zou al goed gek zijn als ik dat deed. Jij steekt met vanaf het ogenblik dat ik jou op mijn rug laat zitten.' De schorpioen: 'Zeker niet. Ik wil niet verdrinken en dat doe ik al in een centimeter water. Alsjeblieft, lieve vos?' De vos stemt toe , stapt het water in en begint met zwemmen. Halverwege doet de schorpioen wat hij niet laten gaan en steekt de vos. Net voordat hij sterft aan die steek vraagt de vos: "Waarom? Ik ga sterven maar ik neem je mee in de dood. Jij kunt immers niet zwemmen? Waarom deed je dat nou?' De schorpioen: 'Ja, kijk, je weet toch dat je hier in het middenoosten zit?' |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De resultaten in een notendop van het conflict in het getto van Gaza is, dat nu blijkt dat de meeste tunnels niet eens beschadigd zijn door de bombardementen. Zo zeggen Palestijnse bronnen weliswaar. Veel tunnels liggen 20 meter onder de grond en werden niet geraakt door de Israelische bommen. Bovendien werd bewezen (de laatste dag van de oorlog) dat Hamas om het even waar en wanneer raketten kan afvuren op Israel.
Heel de massale slachting en de gigantische vernielingen door de Israeli's zijn in feite tevergeefs geweest. Alleen menselijke miserie bracht het voort en veel kinderlijkjes. Laatst gewijzigd door system : 24 januari 2009 om 19:51. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het moet natuurlijk zijn dat ze schrik gekregen hebben van de knieënschieters. |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voorlopig althans. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tegen zoveel hypocrisie kan niemand op, maar overdaad schaadt en met zo'n discours is het geen toeval dat het antisemitisme terug toeneemt. Citaat:
Hetzelfde geldt trouwens voor de Ieren, zoals ik al meermaals heb gezegd. Geconfronteerd met een bloeddorstig Brits imperialisme, kan men moeilijk anders dan een bondgenootschap sluiten met de vijanden van dit Britse imperialisme, ook al gaat het hierbij om een Duits imperialisme. Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 januari 2009 om 20:46. |
||||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ander voorbeeld: de Franse verovering van Algerije in 1830 leidde tot één miljoen doden, op een bevolking van drie miljoen. Dat is quasi dezelfde proportie als de Holocaust van Hitler. Hier echter geen musea, geen herdenkingen, geen wet op het negationisme, ... Blijkbaar mocht dit dus omdat het niet op het Europese vasteland was. Hitler heeft gezondigd omdat hij minder racistisch bleek als de andere imperialismen en op het Europese vasteland even erg huishield als op andere continenten. |
||
![]() |