![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#782 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het aantal dodelijke slachtoffers zou nauwelijks op 500 a 600 neerkomen, onze media hebben het naar hun vaste gewoonte weer eens mooi opgeblazen. Soit, daar gaat het in deze thread niet om. |
|
|
|
|
|
|
#784 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik betaal serieus veel geld aan de SZ terwijl ik er amper iets voor terug krijg omdat ik nooit zo ziek ben dat de ziekenkas mij moet betalen. Voor 1 medicamentje krijg ik terugbetaald en eventueel eens een huisarts. Niet dat ik daar problemen mee heb hoewel de boel een beetje meer efficiënt kan gebeuren, maar ik heb geen rancunes. |
|
|
|
|
|
|
#785 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een baby was volgens jou toch wat vlees en knoken? Het was wat prut van de baarmoeder?
Klik op de link in mijn onderschrift. Het staat er letterlijk. |
|
|
|
|
|
#786 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#787 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#788 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#789 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel dan... dan ben jij een voorbeeld dat toont waarom mensen zo ver van de werkelijkheid raken dat ze geen hand meer uitsteken aan mensen in nood. Feliciteer jezelf daarvoor maar. |
|
|
|
|
|
|
#790 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wel zou ik de overheid willen vragen om een goede opvang voor onze kinderen Geen opvoeders die gaan lopen als het brand,ect...
|
|
|
|
#791 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik haat je. Ik ga er verder niet meer op in en blijf maar je Joker praatjes verkopen zoveel je wil. Binnen een week waarschijnlijk weer een draadje waarom het zo belangrijk is om werkloos te blijven. En de echte wereld gaat door. |
|
|
|
|
|
|
#792 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#793 |
|
Banneling
|
Voor de goede orde, DDD heeft geinsinueerd dat hij zijn leven niet zou wagen voor dat van een baby te redden. Klein verschil.
|
|
|
|
|
|
#794 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ga gerust de held(in) uithangen. Ik wil het nog wel eens zien. Er sterven dagelijks duzenden kindjes van de honger. Bied jezelf te eten aan, als je er zo het hart van in bent... |
||
|
|
|
|
|
#795 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Man toch, die kinderverzorgster offerde haar leven, wat wil je méér?? Laatst gewijzigd door filosoof : 25 januari 2009 om 17:54. |
|
|
|
|
|
|
#796 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#797 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#798 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Over 1 ding heb je trouwens wel gelijk, het gaat in deze thread daar niet over. |
|
|
|
|
|
|
#799 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Moordenaars en hun motieven" (2004) "Hoe meer we onze maatschappij toelaten te veramerikaniseren, hoe meer van dit soort voorvallen." (Jef Vermassen) http://nl.wikipedia.org/wiki/Jef_Vermassen
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 januari 2009 om 17:57. |
|
|
|
|
|
|
#800 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Even opzoeken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|