![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat je zijn post niet goed begrepen hebt ... het was ironisch of niet?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij baserend op zijn eerdere posten, niet.
![]() |
#1124 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar. In HLN las ik zojiust dat hij niet in beschuldiging werd gesteld van de moord op die bejaarde maar toen ik de pagina vernieuwde was het artikel verdwenen.
![]() |
#1127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Europees Commissaris
|
![]() ...of niet sentationeel genoeg.
![]() |
#1129 |
Minister
|
![]() Tja denk jij het uwe ervan hé, maar ik denk het mijne ervan!
![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 januari 2009 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Shame on me ![]() En niet alleen losers. Ook psychoten. Lijkt me wel de geschikte topic om me es duidelijk te outen als Loser en Psychoot. ![]() Zou daar ooit wel es wat confessies over willen doen, zelfs met een voor mijn doen meer dan gebruikelijke inspanning om het allemaal goed te articuleren ![]() Maar -echt waar- baby's smoren in de kiem lijkt me minder vermoeiend dan m'n ziel hier uit de doeken doen. De gulden middenweg dan maar ? Beetje staren naar de grijze lucht. Laatst gewijzigd door Knipp : 27 januari 2009 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Knipp : 27 januari 2009 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op biologisch vlak bestaat 'vrije wil' niet. Op filosofisch vlak bestaat 'vrije wil' wel. Maar dit is maar een kanttekeningetje.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Minister
|
![]() Tuurlijk, zou best kunnen dat het jarenlange pesten gecombineerd met nog enkele andere oorzaken de druppel was die de emmer deed overlopen. Hij zal deze gemengde emoties allemaal niet verwerkt kunnen hebben en deze zullen zich waarschijnlijk door de jaren heen hebben opgestapeld, tot de tijdbom ontploft is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Twee verschillende mensen die identiek hetzelfde (negatieve) levensverhaal doorlopen kunnen dit op totaal verschillende manieren verwerken. Het zijn dus niet de omgevingsfactoren die iemand dwingen om bepaalde acties te ondernemen. Het is altijd de persoon zelf die onder invloed van omgevingsfactoren tot een slechte daad overgaat terwijl een andere persoon met dezelfde omgevingsfactoren dit niet zou doen. Je kan nooit alle negatieve omgevingsfactoren uitschakelen. Dat is nu eenmaal het leven. Sommigen kunnen daar niet mee omgaan. Anderen kunnen dit wel en kunnen dit soms ombuigen in iets positief. Het is zo dat pesten soms tot gevolg heeft dat dit bij mensen creativiteit, fantasie en intelligentie aanwakkert om te reageren op of zich te verdedigen tegen dit pesten (wegvluchten in fantasie of reageren met humor). Dit is een ZEER gevaarlijke uitspraak en mij zal je hier NERGENS pesten zien verdedigen. Doch is een grotere fantasie dikwijls een effect van pesten. Veel mensen in de creatieve sector (architectuur, kunst, muziek, schrijvers, acteurs) zijn vroeger gepest geweest. Er zijn ook mensen die anders reageren op dit pesten. Zij reageren eerder negatief met diepe opgekropt haatgevoelens. En deze gevoelens kunnen eindigen in een misantropische houding en zelfs in moord of massamoord.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 januari 2009 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees in alle getuigenissen en artikels dat hij niet gepest werd. Dus graag uw bron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat werd op tv verklaard door een vroegere leerkracht en medestudenten.
![]() |
#1139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Reclamefirma's zijn daar zeer in geïnteresseerd. U kent waarschijnlijk het controversiële experiment van coca cola waar tijdens een film 1 frame in de film coca cola reclame te zien is. Niemand in de zaal merkt dit beeld bewust op. Doch in hun onderbewustzijn speelt dit mee en onderzoek toonde aan dat meer mensen coca cola dronken na de film. Dit soort reclame is trouwens verboden als ik me niet vergis. Men is trouwens de laatste tijd zeer geintresseerd in dit effect: http://en.wikipedia.org/wiki/Microwave_auditory_effect Men is bezig om te zien of dat men met dit effect boodschappen of informatie kan overbrengen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 januari 2009 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier een artikel van een ex-klasgenoot die naar mijn mening ook al heel denegerend spreekt over Kim van Gelder. Hij "hoorde bij de sullen" zegt ze!! Dit getuigt al van weinig respect als je het mij vraagt. http://www.telegraaf.nl/buitenland/3...l?pageNumber=2 |
|
![]() |
![]() |