![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 |
Minister
|
![]() Inderdaad, hij werd regelmatig gepest dit is al meerdere malen verklaard geweest door medestudenten op tv.
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 januari 2009 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In DM van gisteren, p. 5, vertelt een medeleerling dat hij niet gepest werd.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | |
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de rest van de technieken om de wil te beinvloeden vereisen electroden op de schedel of in de hersenen, magneetvelden, EM straling, psychoactieve drugs of electroshocks. En het succes van zulke beïnvloeding wordt altijd gemeten in procenten aangezien die technieken nooit voor 100 procent werken. De persoonlijkheid en psyche van iemand telt in grote maten mee of iemand beïnvloedbaar is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 januari 2009 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 januari 2009 om 15:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop niet dat jij een rechter bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar dat hij met een zware depressie toch in staat was zijn studies af te maken.
![]() |
#1149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het geval KDG is hier geen sprake van psychose, maar een langdurig proces van geestelijke degredatie met dit als resultaat. Zijn vrije wil kon hem besluiten om zijn leven te herpakken, maar daar was hij te zwak voor. Het zwakke wordt in onze maatschappij gezien als ets om medelijden mee te hebben, terwijl dit juist het omgekeerde zou moeten zijn.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Minister-President
|
![]() Werd hij op zijn werk ook gepest? Ik denk het niet. Daar zei zijn baas dat hij traag werkte, met andere woorden: lui.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men kiest uit vrije wil om voor het goede of het kwade. Maar deze twee begrippen zijn tegenwoordig uit gebruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ook mensen die kindermoorden niet kunnen veroordelen
![]() |
#1155 |
Gouverneur
|
![]() Vermassen gehoord,meer en meer jongeren,die geen schuldgevoelens meer hebben,bij zulke daden.Het is een maatschappelijk fenomeen aan het worden.Hoe komt dat?
Je eigen ik mag je niet meer zijn,presteren,en presteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Banneling
|
![]() Zo erg zal KDG niet onder prestatiedruk geleden hebben. Hij nam zelf ontslag. Dat lijkt me een comfortabele stressloze positie. Niet iedereen kan zich dat permitteren.
Laatst gewijzigd door Gilette : 27 januari 2009 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik denk dat het verkeerd verwoord. je eigen ik MOET JE ZIJN en je moet niet presteren je word verleid om te presteren. maar nu komt het wat is die eigen ik? is het beter om een ik te worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |