![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Zou zich misschien moeten bezighouden met een lijstje van welke joden allemaal bij de Loge zijn. Dat lijkt me een geknipt werkje voor hem.
Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2009 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() mag ik hopen op een lijst van joodse belgische burgers in dit gezelschap ?
katsa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() 1. Omdat in een democratie er in het parlement aan politiek moet worden gedaan, en niet in een loge.
2. Omdat de volksvertegenwoordigers in dat parlement op democratische wijze zijn verkozen. 3. Omdat in de Belgische loges aan politiek wordt gedaan, en de beslissingen van die loge door de logobroeders in hun professioneel leven moeten worden doorgedrukt en nageleefd. (In buitenlandse loges wordt politiek bewust buiten de loge gehouden...) 4. Omdat ik mijn logebroeders niet heb kunnen kiezen tijdens democratische verkiezingen. 5. Reeds in juli 2007 had de loge beslist dat er geen staatshervorming mocht komen... "Ze zullen verdomme nog gelijk krijgen zeker? Toeval?" ![]() Kan men de loge beschouwen als een niet-democratisch verkozen "schaduwparlement"? Elke rechtgeaarde democraat zou in dat geval hevig anti-maçoniek moeten zijn... Tja, ik was vergeten dat het begrip 'democratie' in dit land een vreemde betekenis heeft, en haar inhoud van situatie tot situatie wel eens kan wijzigen... Laatst gewijzigd door willysproject : 8 februari 2009 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij gelooft dit? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |