![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Banneling
|
![]() Ik vind Duits een mooie taal. En van een verduitsing is niet bepaald sprake in ons land, en het Nederlands - Diets - Vlaamse dialecten en het Duits zijn aan elkaar verwant dus ik zie het probleem niet. Maar je hebt gelijk dat he eens moet vervangen worden door iets nieuws, als ik eens er tijd voor maak...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappige houding. Jij verklaart dat jullie de waarheid weten, niet naar iemand hoeven te luisteren en iedereen vroeger of later de waarheid zullen doen beseffen. Als je de mensen wilt overtuigen, moet je ermee in dialoog gaan. Luisteren naar wat ze te zeggen hebben, wat ze vinden van jouw standpunten. En vooral naar de kritiek luisteren. Als je het volk wil meekrijgen is dit essentieel. Doe je dit niet? Nuja, mooi dat jij je niet neerlegt bij de wil van de meerderheid, maar dan zal niemand iets van je mening aantrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vond gewoon opmerkelijk dat een volksnationalist een verwijzing maakt naar zoiets supremacistisch als een kolonie. Een Belgische dan nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat mij betreft kan ik enkel maar het oordeel van Pierre Drieu la Rochelle volgen, in zijn 'Révolution nationale': "Je n'écris pas pour n'importe qui, j'écris ça pour quelques-uns." |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Enig völkisch gedachtegoed ja, maar een volksnationalist daarom... Dan toch in elk geval geen die meent dat elk volk een onafhankelijke staat verdient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Banneling
|
![]() Hmm. Klein vraagje:
Hoe willen jullie een revolutie zonder de steun van de brede bevolking? Men krijgt afrikaanse toestanden als men dat niet probeert, en zelfs dat niet, omdat wij hier niet in een tribalistisch systeem zitten. Hoe willen jullie de macht krijgen? Want om iets te kunnen doorvoeren, moeten jullie de macht hebben. N-SA heeft een nogal sloganeske manier van spreken, en jij hebt het ook wel te pakken. (voorlopig wel slechts een uitroepteken in dit bericht, niet slecht) Als jij liberalen wilt bestrijden met geweld: jouw zaak, jouw keuze. Maar er zijn gevolgen (en ik heb het hier niet over de juridische gevolgen, die kunnen mij weinig schelen). Mensen zullen snel hun hoofd wegdraaien van een gewelddadige bende. Als je van het laatste een voorbeeld wil: kijk naar de Russische bewegingen. Limonov heeft het iets te bont gemaakt, en nu heeft de bevolking een grote afkeer van hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de N-SA volksnationalistisch was, en dat jij daar redelijk hard achter stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Banneling
|
![]() Hier gaan we weer
![]() "tegen de huidige politieke en socio-economische malaise" --> lees: afschaffing van alle sociale voorzieningen,uitkeringen,sociale zekerheid.Wie niet werkt,krijgt geen geld! "behoud van onze etnoculturele Vlaamse identiteit" --> lees: fobie voor alle volkeren die anders eruit zien: geen gekleurde buitenlanders gewenst"! "hertekenen van de grenzen" --> lees: Vlaanderen moet een eilandje worden in Europa,met een duidelijke extreem-rechtse rasistische visie!" "NSV! kiest voor een solidaristisch antwoord, waarbij de staat ingrijpt in het economisch gebeuren maar waar elk persoon ook zijn eigen morele grenzen kent" --> lees: Solidair enkel met diegenen die leven volgens het boekje van extreem-rechts.Enkel solidair met grote gezinnen van 100% vlaamse afkomst.Grote sociale controle op het doen en laten van de burgers.Uiteindelijk een politiestaat oprichten waar privaat-gelegenheden definitef tot het verleden horen. Open je ogen,voor vlaams belang ze sluit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#671 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
|
![]() Vikingenfetisj?
![]() |
#674 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Minister
|
![]() ...en ook wat mensen met een nazifetisj?
![]() |
#676 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
|
![]() De enigen met een nazifetisj zijn de antifascisten die overal nazi's en fascisten zien.
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe krijg je het uit je strot... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
|
![]() Europa waar verspreid over het hele grondgebied Vlamingen, Franstaligen, Duitsers,... enz. wonen met het Engels of voor mijn part Esperanto als lingua Franca?
Volkeren laten zich nooit op 1 grondgebied vastpinnen. Je hebt wel concentraties van bep. volkeren maar je hebt ook altijd een (groot) deel dat woont/verblijft waar een ander volk meer voorkomt. Door 1 ruimte Europa te maken waar 1 gemeenschappelijke voertaal wordt gebruikt, is dat probleem opgelost en vormen verschuivingen zoals de Franstaligen die in VL rond Brussel gaan wonen of Nederlanders die de Ardennen koloniseren geen probleem meer. |
![]() |
![]() |