![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten eerste is zowat elk gebouw verschillend van aard en structuur. Ten tweede kan je nooit met zekerheid de aard van de instorting bepalen behalve als je de beproefde controlled demolition technieken gebruikt. Ten derde : ga jij de verzekering dragen van jouw nieuwe en prachtige techniek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8183 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Straf, en de verklaring is? Ook hier gaat u verder op de conclusies van NIST ipv op de bewijzen, die haaks op mekaar staan, u doet maar. Maar probeer anderen er niet mee te overtuigen. Laatst gewijzigd door Akufen : 12 februari 2009 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8184 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8185 |
Burger
|
![]() Gemakkelijk om dit voor lol te laten doorgaan uw commentaar erop is echter vrij poverkens he, ge staat hier duidelijk met uwen mond vol tanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8186 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Een paard zetten ze ook ooglappen op om een tunnelvisie te creëren, ik veronderstel dat jullie toch allemaal geen paarden zijn. [/quote] Citaat:
[/quote] Citaat:
http://www.waarheid911.nl/twintowers.html#columns Hier kun je alles terugvinden, voor en tegen Ik heb trouwens op een vorige vraag van mij nooit antwoord van iemand van jullie gekregen. Voor al diegenen die beweren dat deze gebouwen zomaar naar beneden gekomen zijn, doe eens een eenvoudige en goedkope test. Neem 16 lege cola blikjes en 2 betonplexplaten of iets stevigs Plaats 8 colablikjes op een vlakke ondergrond in deze positie ...... ![]() ![]() ................ ![]() ![]() ................ ![]() ![]() ..... ![]() ![]() de eerste plaat erop dan terug de tweede rij colablikjes en terug een plaat erop Op de bovenste plaat leg je nu gewicht vb. cementzakken of uw eigen lomp gewicht en dan de test; Laat iemand nu eens de middense colablikjes wegnemen op de een of de andere manier. Laat hier eens weten wat er gebeurt. Allee, slimmerikken allemaal laat me het antwoord eens weten Pannekoeken theorie larie en apekool, pannekoeken liggen op elkaar als die gebakken worden dus zonder ruimte tussen, maar ze zijn wel lekker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Owee als dit wederom uit zijn context is getrokken e kerel! Ga je dan toegeven dat het wederom gelogen is?
![]() |
![]() |
![]() |
#8188 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je wel, maar natuurlijk durf je niet te antwoorden op de vraag. NIets nieuws, daarom maar wat ontwijken e.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef de bewijzen hiervoor dan eens...
![]() |
![]() |
![]() |
#8192 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Vooruit jongens blijven op doorrammen, ik zou later geen verwijten naar het hoofd geslingerd willen krijgen dat de believers er niet op aangedrongen hebben om hen te overtuigen. ![]() Kijk eens, als er werkelijk geen worldconspiricy is hebben wij believers niets te vrezen en lullen we maar wat uit onzen nek, logisch nietwaar maar indien wij, wij die geloven in massamanipulatie, het opgegeven non-believers trachten te overtuigen van hun ongelijk dan weet ik dat wij allen, believers, ons schuldig zullen voelen niet beter en meer ons best gedaan te hebben jullie non believers te overtuigen. Wie gaat deze historische woorden dan terug uitspreken? Wir haben es nicht gewuscht Laatst gewijzigd door nerovinger : 12 februari 2009 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8193 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik wéét dat het niet op een typische CD lijkt, in de zin van knallen en lichtflitsen. Dat is eigenlijk het enige waarover we het nog niet eens zijn. Maar wat de officiële (NIST) theorie betreft, ik heb het hele rapport (min of meer diagonaal, maar toch zeker de belangrijkste stukken) gelezen... En ze leggen nergens uit hoe alle kolommen het tegelijk kunnen begeven om op een dergelijke manier in te storten. De manier waarop de instorting geïnitialiseerd werd, daar kan ik in een zin wel inkomen. Ik ben het eigenlijk zelfs op de meeste punten met NIST eens. Maar ze hebben dan ook 1 (zéér belangrijk punt) vergeten te vermelden: hóe het juist komt dat het gebouw zó in elkaar gestort is. Zal waarschijnlijk wel zijn omdat hun theorie anders niet meer helemaal klopte... Ik heb zo de indruk dat ze al die jaren alleen maar bezig geweest zijn met de gaten in het FEMA-rapport in te vullen (veel mensen die bij NIST werkten kwamen van FEMA, en NIST werd ook door FEMA - dus onrechtstreeks door de US govt. - gesponsord). Dan krijgen ze een rapport waarvan iedereen kan zeggen; ok, dit lijkt me allemaal heel mooi, en het legt uit wat vuur kan doen met staan etc. etc. Maar ze leggen nog altijd niet uit hoe een gebouw zó kan instorten. het enige dat ze zeggen, is dat eens dit proces geïnitialiseerd werd, de "totale vernietiging van het gebouw onvermijdelijk was". Amai. Ze doen jaren onderzoek en komen dan met een dergelijke flauwekul af. Met alle Chinezen, maar niet met den dezen zulle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8194 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik wacht nog altijd op het (concreet) staven van jouw zogenaamde 'twee zware fouten' in de Bazantdebunking ...(buiten de gewoonlijke hij-kent-er-niets-van/'t is-maar-een-amateur argument). Jouw laatste reactie erop was bijzonder zwak hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8195 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het eigenlijk niet zo op die (figuurlijk) religieuze oorlogen tussen believers en non-believers. Ik ben geen echte believer meer in een NWO. Ik tracht - net als Buzz - de dingen meer vanuit een neutraal en objectief standpunt te bekijken, en ik trek daar mijn conclusies uit. En mijn conclusies zijn dat: - Terrorisme niet hetgeen is wat de overheid ons tracht te wijsmaken. - WTC7 niet door brand werd neergebracht (iets als CD lijkt me het meest waarschijnlijke, het kan natuurlijk ook iets anders zijn, maar die bullshit van NIST slik ik in elk geval niet). - Er geen NWO is, die ons allen tot (letterlijke) slaven wil maken - Er wel een 'soort van' NWO is, in de zin van globalisering (banken, multinationals en groot-industriëlen die - rechtstreeks of onrechtstreeks - alle macht in handen hebben), en dit wel een soort van 'psychische' slavernij teweegbrengt (maar niet de soort die NWO-believers ons doen geloven). Nerovinger (en al de anderen - behalve Buzz - ook), ik vind het niet juist om het vanuit een dergelijk standpunt te bekijken. Het is een van de slechtste dingen die je kunt doen: twee kampen scheppen. De mensen moeten het niet vanuit het oogpunt van het ene of het andere kamp bekijken, de mensen moeten het uit hun éigen oogpunt bekijken. Men mag nooit iets zomaar aannemen. Ik durf wedden dat alle (toch de 'zeer gelovige') believers hier behoorlijk naïef geweest zijn in het geloven en (toch in het begin) zonder meer aannemen van hetgeen Conspiracy Theoristen hen zegden. Later ontdekken ze dat er soms een paar dingen geen waar zijn, maar ze blijven het wel vanuit het oogpunt van Conspiracy Theorists bekijken. En ik durf ook wedden dat alle non-believers een behoorlijk conservatief beeld hebben van de wereld, en ze ook behoorlijk naïef waren in het geloven van wat de overheid en massamedia hen gezegd heeft. Later ontdekken ze dat er soms dingen zijn die in de massamedia verteld worden, en die geen waar zijn, maar blijven het toch vanuit dat oogpunt bekijken. Wanneer leren mensen het eens neutraal te bekijken? Zonder zich bij een kamp te willen aansluiten? Zonder altijd de stellingen van dat éne kamp te willen blijven verdedigen, ook al is het (over)duidelijk dat ze geen waar zijn? ![]() Laatst gewijzigd door Insdeath : 12 februari 2009 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8196 |
Burger
|
![]() Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Terug even naar de "big picture". - En terugkoppelend naar de "herd instinct", en naar het "winnen" van discussies. Voor mij bestaat er al veel langer dan vandaag geen enkele, maar dan ook geen enkele twijfel meer dat het systeem - het mantra van het globalisme zeg maar -stoelt op en werkt middels een monumentale leugen. En de leugen deint gewoon verder uit. Elke dag. Je kan er gewoon niet meer naast zien. Een monumentale leugen, gepromoot door een zeer kleine maar niets ontziende elite. Top-down promotie zoals men zegt. Omwille van macht, geld en controle. Genoeg is nooit genoeg. Ten koste van alles. De massa - de herd - werkt heel gewillig mee om de leugen in stand te houden. In denial dat ze constant gerold, belogen en bedrogen wordt. De wortel die hen voorgehouden wordt is immers te verleidelijk. De wortel (schijn) van vrijheid, vooruitgang, van materialisme en hedonisme. Brood en spelen nietwaar. Of is het omdat de massa niet anders kan dan mee te draaien in de rotzooi? Vandaar de denial misschien. De herd die hier met hand en tand blijft beweren dat er geen conspiracy bestaat en neerkijkt op al wie vragen stelt bij het gebeuren maakt zichzelf grandioos belachelijk. What's in a name? waarom toch steeds maar weer kibbelen over de term conspiracy? Kijk gewoon wat er gebeurt en wees consequent. Kijk wie baat heeft bij alle opgeklopte rampen - doodgeverfde vijanden etc... het spoor leidt altijd terug naar dezelfden. Dezelfde herd staat anderzijds constant te roepen dat de neocons het te bont gemaakt hebben, dat Bush er een puinhoop van gemaakt heeft (ten voordele van wie denkt u? de gemiddelde amerikaan? de wereldvrede? dat gelooft het kleinste kind toch niet meer). De kredietcrisis, de ongebreidelde hebzucht van de bankiers (!!!) , Madoff, Enron, Worldcom, de Irak oorlogen, 9-11, de "war on terrorism", de slechte islam, de boeman Osama, die men eerst eens goed gebruikt heeft. De elite waarvan sprake heeft er altijd voordeel bij gehad de wereld verdeeld te maken en te houden. Heel de meest recente geschiedenis was het al zo. Daar valt immers grof geld mee te verdienen. Potlach weliswaar: de boel opblazen (zoals nu) schept nieuwe mogelijkheden om weeral eens de zakken te vullen, meer dan voordien. De massa zal wel betalen voor de "blunders" van de lords of finance and free market. Het is intellectueel in feite super eenvoudig om dat in te zien. Mentaal is het des te moeilijker om het te aanvaarden. Denial rules. En zo blijft de vicieuze circel bestaan. Geplaatst door Straddle, topic ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8197 |
Burger
|
![]() dubbele post
Laatst gewijzigd door nerovinger : 12 februari 2009 om 18:51. Reden: dubbel gepost blijkbaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8198 | |
Burger
|
![]() Citaat:
welke is nu de beste kant de believers of de non be- believers maar zoals ik hierboven reeds aangehaald heb. INDIEN WIJ BEDLIEVERS VERKEERD ZIJN IS ER GEEN VUILTJE AAN DE LUCHT. Omgekeerd ?????????? Is het dus niet beter van het standpunt uit te gaan dat er wel iets loos is???? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8199 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je wordt inderdaad beschoten van beide kanten (jammer genoeg, dat hoort er nu eenmaal bij), maar voor mij is het wel de makkelijkste en beste manier om een objectief standpunt te vormen. En je kunt ook van beide kampen een deel van de stellingen verdedigen, zonder daarom partijdig te zijn. Citaat:
Eendracht maakt macht. Niet? Citaat:
Laatst gewijzigd door Insdeath : 12 februari 2009 om 19:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8200 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|