Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2009, 20:28   #8201
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Blind de overheid geloven is niet slim uiteraard, zeker niet, maar waarom zou ik het wél moeten doen bij enkele amateur-researchers die op het internet allerhande zever (en in sommige gevallen zelfs leugens!) zitten te verkopen? Want u weet, "The internet is serious business" e .

Zeveraars en verspreiders van desinformatie zitten er -zoals met alles- aan beide kanten. Dat zal nooit anders zijn.

De waarheid wordt altijd gemanipuleerd, en we weten uit geschiedenis maar al te goed (was het goebels?) dat controle over de massamedia het beste middel is om een massa te indoctrineren.

Waarom zou je er aan twijfelen dat dat nu niet zo zou zijn? Ik zou zeggen, het is nog meer dan vroeger het geval was. Nu heeft het grote geld de mainstream media in handen. Dezelfde kliek die in de wapenhandel, politiek, militair industrieel apparaat etc de touwtjes in handen heeft.

Je moet zelfs niet eens zo extreem denken. Het is gewoon een feit dat mainstream media gebruikt worden door manipulateurs, al was het enkel maar om commerciele redenen. Zoek zelf maar uit welke.

Laatst gewijzigd door straddle : 12 februari 2009 om 20:29.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 20:32   #8202
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Apropos, wie zou het meeste kwaad kunnen aanrichten met verspreiden van desinfo???

Een eenzaat idealist vanop zijn PCtje of een feilloos werkend commercieel apparaat waar duizenden voor werken en waar het verspreiden van desinfo / propaganda veel veel subtieler gebeurt....
Oud 12 februari 2009, 20:39   #8203
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Apropos, wie zou het meeste kwaad kunnen aanrichten met verspreiden van desinfo???

Een eenzaat idealist vanop zijn PCtje of een feilloos werkend commercieel apparaat waar duizenden voor werken en waar het verspreiden van desinfo / propaganda veel veel subtieler gebeurt....
yes die zit, steek daar maar eens een speld tussen.

Laatst gewijzigd door nerovinger : 12 februari 2009 om 20:43.
nerovinger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 20:40   #8204
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:

yes die zit, steek daar maar eens een speld tussen.
Oud 12 februari 2009, 20:46   #8205
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

mocht je het nog niet weten de conspiracy-sites en filmpjes zijn big business sla het geld uit de zakken van deze troebele zielen!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 20:55   #8206
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus kan eender welke CD bedrijf nu, dankzij uw 'peer reviewed' paper, enorme kosten besparen. Ze hoeven namelijk slechts een paar verdiepingen op 2/3de hoogte te laden met explosieven, en gravitatie zorgt ervoor dat het bovenste gedeelte het volledige onderstructuur vernietigd?
Zo doet men dat al lang al ,wanneer de omstandigheden dat toelaten . Je ziet vaak alleen op de eerste 2 verdiepingen explosieven , de rest doet de zwaartekracht .

Of dacht je dat men altijd op elke verdieping explosieven moest monteren ?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 12 februari 2009 om 21:04.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 21:08   #8207
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
mocht je het nog niet weten de conspiracy-sites en filmpjes zijn big business sla het geld uit de zakken van deze troebele zielen!
Je moet idd niet slim zijn om dat te weten. Normale gang van zaken in deze maatschappij. Uit alles wordt geld geklopt.

Ik ben geen maatschappij critikus met geitewollen sokken die baalt van het systeem hoor. Maar denk jij nu echt dat elkeen die vragen heeft enkel rommelbronnen raadpleegt?? Ik lees al die websites niet. Gewoon gezond verstand gebruiken is al goed genoeg om te zien hoe de massa speelbal is.
Oud 12 februari 2009, 21:10   #8208
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:
Potverhier en ginder dat wist ik nog niet, moet ik nu een donatie doen of wordt het via mijn belastingen voldaan??
Verstaat ge wat ik u hier wil zeggen of moet ik er een tekeningetje bij maken

Ben je ook iemand die na verloop van tijd geloofd wat ge zelf beweerd?????

en nu heb ikke eens lol:l ol:

Laatst gewijzigd door nerovinger : 12 februari 2009 om 21:10.
Oud 12 februari 2009, 21:12   #8209
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
10%? Welke temperatuur had dit staal dan? En over welke oppervlakte spreken we?

Je weet niet waar het over gaat maar ze zijn wel verklaard?

Straf, en de verklaring is?

Ook hier gaat u verder op de conclusies van NIST ipv op de bewijzen, die haaks op mekaar staan, u doet maar. Maar probeer anderen er niet mee te overtuigen.
Vergeet NIST eens gewoon en kijk naar alle andere onderzoeken !!
Oud 12 februari 2009, 21:13   #8210
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nerovinger Bekijk bericht
Potverhier en ginder dat wist ik nog niet, moet ik nu een donatie doen of wordt het via mijn belastingen voldaan??
Verstaat ge wat ik u hier wil zeggen of moet ik er een tekeningetje bij maken

Ben je ook iemand die na verloop van tijd geloofd wat ge zelf beweerd?????

en nu heb ikke eens lol:l ol:
alex jones en anderen aanvaarden gaarne UW centjes
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 21:16   #8211
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je moet idd niet slim zijn om dat te weten. Normale gang van zaken in deze maatschappij. Uit alles wordt geld geklopt.

Ik ben geen maatschappij critikus met geitewollen sokken die baalt van het systeem hoor. Maar denk jij nu echt dat elkeen die vragen heeft enkel rommelbronnen raadpleegt?? Ik lees al die websites niet. Gewoon gezond verstand gebruiken is al goed genoeg om te zien hoe de massa speelbal is.
En ik wil er nog aan toevoegen dat het heel normaal is dat er kleine initiatieven ontstaan van andersdenkenden om informatie te verspreiden.

Men is het kotsbeu leugens opgelepeld te krijgen in de mainstream.

Weet ge Dixie, mijn vrouw is Russische. De verslaggeving over de Irak oorlog is totaal anders in Rusland en russische kranten dan wat wij hier in het westen te horen krijgen. Compleet tegenovergesteld.... Uiteraard gaan wij hier zeggen dat wij de juiste verslaggeving hebben. 't is maar 1 voorbeeld.
Oud 12 februari 2009, 21:20   #8212
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
NIST hebben ze zich niet een letterken vergist NEST
Ik heb het over alle andere onderzoeken , niet NIST

Citaat:
En meer en meer zijn deze ervan overtuigd dat het een inside job is.
Nee dus , dit zijn de leugens van Gage en aanhang . Er bstaat nergens ter wereld wetenschappelijk verantwootrd werk dat de controlled demolition theorie ondersteund .

De 'truth movement ' is op sterven na dood

Citaat:
http://www.waarheid911.nl/twintowers.html#columns
Hier kun je alles terugvinden, voor en tegen
ik ken ze zon beetje allemaal , ook deze site
Citaat:
Ik heb trouwens op een vorige vraag van mij nooit antwoord van iemand van jullie gekregen.

Voor al diegenen die beweren dat deze gebouwen zomaar naar beneden gekomen zijn, doe eens een eenvoudige en goedkope test.
Neem 16 lege cola blikjes en 2 betonplexplaten of iets stevigs
Plaats 8 colablikjes op een vlakke ondergrond
in deze positie

.................................

................

................

................................

de eerste plaat erop dan terug de tweede rij colablikjes en terug een plaat erop

Op de bovenste plaat leg je nu gewicht vb. cementzakken of uw eigen lomp gewicht en dan de test;

Laat iemand nu eens de middense colablikjes wegnemen op de een of de andere manier.

Laat hier eens weten wat er gebeurt.

Allee, slimmerikken allemaal laat me het antwoord eens weten

Pannekoeken theorie larie en apekool, pannekoeken liggen op elkaar als die gebakken worden dus zonder ruimte tussen, maar ze zijn wel lekker.
De pannekoeke theorie is ook al lang weerlegd zelfs door NIST

En waar wil je heen met die cola blikken ?
Oud 12 februari 2009, 21:22   #8213
straddle
Europees Commissaris

Standaard

En nog iets Dixie: West Ham sucks!!!
Oud 12 februari 2009, 21:26   #8214
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Voor Alex Jones te lezen of te zien moet ge niet betalen op het web.

Voor uwe kabelTV en de Gazet van Antwerpen wel
Oud 12 februari 2009, 21:28   #8215
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:
inderdaad aanvaarden tegenovergestelde is dwang en sch... is afgang
Oud 12 februari 2009, 21:33   #8216
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik wil er nog aan toevoegen dat het heel normaal is dat er kleine initiatieven ontstaan van andersdenkenden om informatie te verspreiden.

Men is het kotsbeu leugens opgelepeld te krijgen in de mainstream.

Weet ge Dixie, mijn vrouw is Russische. De verslaggeving over de Irak oorlog is totaal anders in Rusland en russische kranten dan wat wij hier in het westen te horen krijgen. Compleet tegenovergesteld.... Uiteraard gaan wij hier zeggen dat wij de juiste verslaggeving hebben. 't is maar 1 voorbeeld.
Serieus, is de mainstream media echt beïnvloed? NO WAI!
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 21:37   #8217
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
NIST = NEST

En waar wil je heen met die cola blikken ?
Ik heb aan jullie gevraagd om den test te doen en dan kom je me vragen waar ik er mee naar toe wil?

Kijk als je niet snapt wat ik u vraag om eens experimenteel te doen dan concludeer ik daaruit maar 2 mogelijkheden

1- weet je heel goed waar ik naar toe wil en zul je proberen terug alles op een dwaalspoor te brengen oftewel

2- als je zo iets simpel niet kunt uitvoeren en er besluiten uit trekken tja dan kan ik het ook niet helpen dat ge niet handiger bent" lees slimmer"

PS: moet dat er beginnen bijzetten wat ik bedoel want anders verstaan ze me niet
zie je ik had dan toch gelijk, ik zal er op den duur nog tekeningetjes moeten bij maken ook hoor, kwestie dat de kinderen het hier ook verstaan
Oud 12 februari 2009, 22:52   #8218
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Vergeet NIST eens gewoon en kijk naar alle andere onderzoeken !!
Waar is dat onderzoek dan dat spreekt over het verwijderen van de brandwerende laag?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 22:53   #8219
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle

Ja, dat is inderdaad zo. Dat zal ik zeker niet ontkennen, het is min of meer een feit...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
Serieus, is de mainstream media echt beïnvloed? NO WAI!
Buzz, herinner je de kapingen van schepen door Somalische 'piraten'? (Een paar maad terug). En dat ze zelfs de steun van de lokale bevolking genoten? Iedereen dacht dat het een georganiseerde misdaadbende was.

Nou, ik heb eens een beetje rondgesnuffeld, en het blijkt dat die piraten niet meer of minder zijn dan gewone Soamaliërs, die het beu zijn dat wij (Westerlingen dus) ons afval dumpen in hun zee en voor hun kusten aan overbevissing doen. Die 'piraten' waren er enkel op uit om ons daar weg te krijgen, waar ik zeker in kan komen.
Hoe zou jij je voelen als er iemand voor onze kust aan overbevissing zou doen, en - nog erger - er zijn afval zou dumpen?

En wij maar denken 'ooh wat een slechte mensen dat ze die schepen kapen'.
Lap mijne voeten zulle.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Inderdaad. In Rusland worden 4 van de 5 grote media (rechtsteeks) door de Russische overheid bestuurd.
En de vijfde? Die is in handen van GazProm, de Russische energieleverancier die, raad eens, voor het grootste deel in handen van de Russische overheid is.
Dus met andere woorden; in Rusland wordt alle media door de overheid gecontroleerd.
En de overheid bepaalt wat mag en niet mag uitgezonden worden, en ze bepalen wat mag en niet mag geschreven worden in kranten, of uitgezonden op de radio.

Ge moet er maar eens enkele documentaires (van BBC of iets dergelijks) op naslaan. Je kunt er niet naast kijken.

En waarom zou de media in het Westen dan n�*et op een dergelijke manier gemanipuleerd worden? Vergeet niet dat er vele zenders (TV en radio) rechtstreeks door de overheid bestuurd worden (hier in België is dat minder het geval dan in de USA), en de meeste overige worden door zeer grote bedrijven gerund (en die hebben er natuurlijk wel belang bij als er bepaalde dingen wel of niet uitgezonden worden):

CNN:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
Cable News Network (CNN) is een kabeltelevisienetwerk opgericht in 1980 door Ted Turner. Het is tegenwoordig eigendom van Time Warner
NBC:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
In 1986, control of NBC passed to General Electric (GE), with GE's $6.4 billion purchase of RCA. After the acquisition, the chief executive of NBC was Bob Wright, until he retired, giving his job to Jeff Zucker. The network is currently part of the media company NBC Universal, a unit of General Electric and Vivendi.
En zo kan ik nog wel even dorogaan (maar het is niet mijn bedoeling om hier een hele opsomming te maken van alle grote media).

Veel grote zenders maken dan nog eens deel uit van de 'News Corporation', de grootste mediacorporatie ter wereld.

Dus als je dacht dat de zenders door en voor het volk waren...think again.

Laatst gewijzigd door Insdeath : 12 februari 2009 om 22:54.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 23:11   #8220
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo doet men dat al lang al ,wanneer de omstandigheden dat toelaten . Je ziet vaak alleen op de eerste 2 verdiepingen explosieven , de rest doet de zwaartekracht .

Of dacht je dat men altijd op elke verdieping explosieven moest monteren ?
Misschien niet altijd, maar dan zorgt men ervoor dat de onderliggende verdiepingen sterk verzwakt worden.
Maar wanneer het niet gaat om het verdwijnen van de eerste 2 verdiepingen, maar om een paar verdiepingen rond 2/3 hoogte, waarbij de 2/3, onderstaande gedeelte, intact is?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be