![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8201 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zeveraars en verspreiders van desinformatie zitten er -zoals met alles- aan beide kanten. Dat zal nooit anders zijn. De waarheid wordt altijd gemanipuleerd, en we weten uit geschiedenis maar al te goed (was het goebels?) dat controle over de massamedia het beste middel is om een massa te indoctrineren. Waarom zou je er aan twijfelen dat dat nu niet zo zou zijn? Ik zou zeggen, het is nog meer dan vroeger het geval was. Nu heeft het grote geld de mainstream media in handen. Dezelfde kliek die in de wapenhandel, politiek, militair industrieel apparaat etc de touwtjes in handen heeft. Je moet zelfs niet eens zo extreem denken. Het is gewoon een feit dat mainstream media gebruikt worden door manipulateurs, al was het enkel maar om commerciele redenen. Zoek zelf maar uit welke.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 12 februari 2009 om 20:29. |
|
|
|
|
|
|
#8202 |
|
Europees Commissaris
|
Apropos, wie zou het meeste kwaad kunnen aanrichten met verspreiden van desinfo???
Een eenzaat idealist vanop zijn PCtje of een feilloos werkend commercieel apparaat waar duizenden voor werken en waar het verspreiden van desinfo / propaganda veel veel subtieler gebeurt....
|
|
|
#8203 | |
|
Burger
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door nerovinger : 12 februari 2009 om 20:43. |
|
|
|
|
|
|
#8204 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of dacht je dat men altijd op elke verdieping explosieven moest monteren ? Laatst gewijzigd door atmosphere : 12 februari 2009 om 21:04. |
|
|
|
|
|
|
#8207 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben geen maatschappij critikus met geitewollen sokken die baalt van het systeem hoor. Maar denk jij nu echt dat elkeen die vragen heeft enkel rommelbronnen raadpleegt?? Ik lees al die websites niet. Gewoon gezond verstand gebruiken is al goed genoeg om te zien hoe de massa speelbal is.
|
|
|
|
#8208 | |
|
Burger
|
Citaat:
Verstaat ge wat ik u hier wil zeggen of moet ik er een tekeningetje bij maken Ben je ook iemand die na verloop van tijd geloofd wat ge zelf beweerd????? en nu heb ikke eens lol Laatst gewijzigd door nerovinger : 12 februari 2009 om 21:10. |
|
|
|
|
|
|
#8209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8211 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Men is het kotsbeu leugens opgelepeld te krijgen in de mainstream. Weet ge Dixie, mijn vrouw is Russische. De verslaggeving over de Irak oorlog is totaal anders in Rusland en russische kranten dan wat wij hier in het westen te horen krijgen. Compleet tegenovergesteld.... Uiteraard gaan wij hier zeggen dat wij de juiste verslaggeving hebben. 't is maar 1 voorbeeld.
|
|
|
|
#8212 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De 'truth movement ' is op sterven na dood Citaat:
Citaat:
En waar wil je heen met die cola blikken ? |
||||
|
|
|
|
|
#8213 |
|
Europees Commissaris
|
En nog iets Dixie: West Ham sucks!!!
|
|
|
#8214 |
|
Europees Commissaris
|
Voor Alex Jones te lezen of te zien moet ge niet betalen op het web.
Voor uwe kabelTV en de Gazet van Antwerpen wel
|
|
|
#8215 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#8216 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8217 | |
|
Burger
|
Citaat:
Kijk als je niet snapt wat ik u vraag om eens experimenteel te doen dan concludeer ik daaruit maar 2 mogelijkheden 1- weet je heel goed waar ik naar toe wil en zul je proberen terug alles op een dwaalspoor te brengen oftewel 2- als je zo iets simpel niet kunt uitvoeren en er besluiten uit trekken tja dan kan ik het ook niet helpen dat ge niet handiger bent" lees slimmer" PS: moet dat er beginnen bijzetten wat ik bedoel want anders verstaan ze me niet zie je ik had dan toch gelijk, ik zal er op den duur nog tekeningetjes moeten bij maken ook hoor, kwestie dat de kinderen het hier ook verstaan |
|
|
|
|
|
|
#8218 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#8219 | |||||
|
Partijlid
|
Citaat:
Citaat:
Nou, ik heb eens een beetje rondgesnuffeld, en het blijkt dat die piraten niet meer of minder zijn dan gewone Soamaliërs, die het beu zijn dat wij (Westerlingen dus) ons afval dumpen in hun zee en voor hun kusten aan overbevissing doen. Die 'piraten' waren er enkel op uit om ons daar weg te krijgen, waar ik zeker in kan komen. Hoe zou jij je voelen als er iemand voor onze kust aan overbevissing zou doen, en - nog erger - er zijn afval zou dumpen? En wij maar denken 'ooh wat een slechte mensen dat ze die schepen kapen'. Lap mijne voeten zulle. Citaat:
En de vijfde? Die is in handen van GazProm, de Russische energieleverancier die, raad eens, voor het grootste deel in handen van de Russische overheid is. Dus met andere woorden; in Rusland wordt alle media door de overheid gecontroleerd. En de overheid bepaalt wat mag en niet mag uitgezonden worden, en ze bepalen wat mag en niet mag geschreven worden in kranten, of uitgezonden op de radio. Ge moet er maar eens enkele documentaires (van BBC of iets dergelijks) op naslaan. Je kunt er niet naast kijken. En waarom zou de media in het Westen dan n�*et op een dergelijke manier gemanipuleerd worden? Vergeet niet dat er vele zenders (TV en radio) rechtstreeks door de overheid bestuurd worden (hier in België is dat minder het geval dan in de USA), en de meeste overige worden door zeer grote bedrijven gerund (en die hebben er natuurlijk wel belang bij als er bepaalde dingen wel of niet uitgezonden worden): CNN: Citaat:
Citaat:
Veel grote zenders maken dan nog eens deel uit van de 'News Corporation', de grootste mediacorporatie ter wereld. Dus als je dacht dat de zenders door en voor het volk waren...think again. Laatst gewijzigd door Insdeath : 12 februari 2009 om 22:54. |
|||||
|
|
|
|
|
#8220 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar wanneer het niet gaat om het verdwijnen van de eerste 2 verdiepingen, maar om een paar verdiepingen rond 2/3 hoogte, waarbij de 2/3, onderstaande gedeelte, intact is? |
|
|
|
|