![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je iemand van Monsanto (Tom Vilsack ) opneemt als secretaris van landbouw dan heb ik er wel veel ?????? bij.
Maar goed, bij verkiezingen is het altijd en overal kiezen tussen aids en kanker. Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 13 februari 2009 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister
|
![]() Barack Hussein Obama was bij Caterpillar, een heel groot bedrijf (o.a. van rupsband voertuigen en graafmachines) dat veel geld van de overheid (=belastingbetaler) gaat krijgen.
Daar hield die een toespraak waarin die verandering beschrijft: http://www.youtube.com/watch?v=burpVx7o1C8 “Today, the chairman and CEO of Caterpillar said that if the American Recovery and Reinvestment Plan passes, his company would be able to rehire some of those employees.” En wat zegt de CEO in dit filmpje er vlak na opgenomen? "we will have more layoffs before we start hiring again" Ondanks de grote zak met geld gaan er toch 20.000 arbeiders ontslagen worden. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 13 februari 2009 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stel me toch vragen met Obama ja.
Onze Anti Christ LOL Maar dat hij onderdeel van de NWO, daar is geen twijfel over. En hoe hij de eed aflegde, ik vond dat hij het niet zo serieux nam. Achja, we shall see he. Tzal in ieder geval beter varen dan Bush. En den eerste zwarte president, dat is op zich ook al wel wat. Maar iets in me zegt me dat het allemaal opgezet spel is, om Amerika na Bush terug in een goed daglicht te stellen. Zodat Obama met zijn charmes Europa kan inpalmen mee te vechten voor een nieuwe wereld orde. Amerika maakt oorlog en de rest mag mee gaan helpen met het schoon te maken, wreed. Let the bodies hit the floor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#288 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#289 |
Europees Commissaris
|
![]() De 17.000 man die Obama naar Afghanistan stuurt is in ieder geval een slechte zaak. Ik had het niet verwacht. Hij heeft nu smoezen te over om zoiets niet te doen: er is een hevige economische crisis die ietwat belangrijker is dan Afghanistan; de Europese partners willen niet meewerken, zodat wij alleen voor de kosten moeten opdraaien; Karzai blijkt te corrupt om een solide regering op te bouwen.
Wij, alle vredelievende en progressieve krachten, zullen toch wat druk op Obama moeten uitoefenen om hem zijn belofte van 'change' gestand te doen houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Naief. Obama zal nooit change brengen, dit is slecht een reclameslogan. Hij is een puppet van de heersende elite zoals alle presidenten.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 februari 2009 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En België en Frankrijk hebben onlangs nog extra troepen gestuurd, dus er is ook wel inzet van Europese kant. Crisis of niet, je kan niet een oorlog starten en dan gewoon terugtrekken omdat het geld op is, ze hebben een verantwoordelijkheid tegenover die mensen, en veel (rechtse) Amerikanen zouden het ook niet pikken als Obama terugtrekt, dan heb je misschien volgende verkiezing weer een rechtse wacko aan de macht. Trouwens, Irak is alsmaar beter, wanneer hij daar terugtrekt zal dat ook al een fortuin minder verloren zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag mij eigenlijk af of men wel echt oorlog in naam van democratie voert te Afghanistan.
Kijk, ze hebben ze gebruikt, bewapend, om de Russen daar te verjagen. Toen was men zich ook al ten volle bewust van de Taliban haar methodes, toch heeft Amerika hen bewapent. En nu zijn ze in conflict? Ja als ze ze kunnen gebruiken zien ze alles door de vingers, maar als het nut verloren is dan willen ze het land naar hun hand zetten?
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Afghanen horen in Amerika en Amerikanen in Afghanistan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De reden voor invasie was 9/11 (ja als u gelooft dat dat gebeurt is met hologrammen en sci-fi explosieven door de NWO maakt dat niet veel uit, maar om te argumenteren nu even). De Taliban was niet herkend door de VS, en ze kwamen totaal niet overeen! (de Taliban was slechts een deel van de anti-Soviet mujahideen, en werd nooit direct door de VS bewapend, later in de Afghaanse burgeroorlog versloegen ze de andere facties en werden zo heersende macht in A-stan). Tijdens Bush wou hij ze zelf nog 1 kans geven (ook al hadden ze meerdere keren geweigerd Bin Laden over te geven), voor een pijpleiding waarschijnlijk, er werd dan ook onderhandeld, en sommigen zeggen dat het zou gelukt zijn met de pijpleiding in ruil voor officiële erkenning (waar ik tegen zou zijn aangezien de Taliban serieus de mensenrechten schendde). Maar dan gebeurt 9/11, weer een aanslag door Al-Qaeda georganiseerd of ten minste bijgestaan door Bin Laden, dus de VS valt binnen. Laatst gewijzigd door Buzz : 18 februari 2009 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar 9/11 is een inside job geweest?
![]() |
#297 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja dat gelooft u en de andere conspiracy theoristen, hier zitten we in de echte wereld, dit soort discussie hoort in de 9/11 topic.
Het maar blijven zeggen zonder enig bewijs aat het niet magisch de waarheid maken. Laatst gewijzigd door Buzz : 18 februari 2009 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Dan nog liever onder Osama dan onder Bush. De wereld had Osama nooit gekend zonder Bush. En neen, ik ben niet pro terrorisme, daarom ben ik net anti Amerika
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 februari 2009 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar anti-Amerikaans zijn vind ik gewoon naïef, het is de gewone Amerikaan zijn schuld niet dat Bush een vuile profiteur was, ze zijn er domweg ingetrapt. En als u onder een even moordzuchtige moslimextremist wil leven, dan is dat u goed recht, ik stel voor dat u eens de prachtige Swat-vallei bezoekt, ze hebben daar onlangs ook Sharia moeten invoeren, dat zal je wel een mooi beeld geven van wat Osama gerechtigheid noemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bush niet alleen. Geheel de Amerikaanse overheid zijn terroristen.
En dan houd ik mij nog in. Het is het enige land dat CONSTANT in oorlog gaat. Het enige land dat kernbommen (denk ik) gebruikte op een LAND DAT ZICH OVERGAF. Als de Taliban achter 9/11 huist, is het hun verdiend loon. Alleen jammer voor de onschuldige burgers, men had enkel overheidsgebouwen moeten aanvallen. Maar Osama eist de aanslag helemaal niet op, zo'n juweel van een aanslag en de Taliban eist ze niet eens op? Ik denk dat als het werkelijk de Taliban was, ze die aanslag wel hadden opgeeist, wat niet gebeurd is. Maarja dat hoort dan weer bij het 9/11 topic. En tgrave van al is, ze vallen enkel landen aan waar de bevolking zo arm als de straat is. Tegen de grote durven ze niet op he. En fuck Osama, ik zeg alleen maar, liever osama dan bush. Van osama emmek gene last. Bush legt druk op Europa om zijn oorlog mee te voeren. En Obama en Bush zijn van hetzelfde hout gesneden, alleen in een ander jasje