![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat maakt nu effe niets uit. Gisteren hebben we met z'n allen 50.000 pralines verdeelt aan de stations. Fijne reacties gekregen van de mensen. Ik zou zeggen stel je vraag aan Bart, ik twijfel wel of ze voldoende goed zal zijn om uitgenodigd te worden op een etentje. We hadden deze morgen al meer dan 100 reacties binnen, de teller begint te lopen, zeker nadat de mensen de krant gelezen hebben.
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het de N-VA niet om de postjes te doen is hebben we al voldoende bewezen denk ik zo.
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel ligt aan de weken voor de verkiezingen, herinner u de dioxinekiekens die JL de das omgedaan hebben.
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Geert Bourgeois:nooit stappen we in een Vlaamse regering als BHV niet is gesplitst. Na vier jaar je conclusie trekken is wel wat laat, niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk niet de schuld van de huidige regeringen. Maar......... Terwijl andere landen een spaarpotje hebben (Nederlands pensioenfonds is 10.000.000.000.000 euro, een cijfer om u tegen te zeggen) heeft België een schuld van het kan niet meer op. Op het einde van Verhofstadt 2 bedroeg het tekort ongeveer 65% van het BNP, momenteel is dit 95%. Enige nuancering is natuurlijk dat de inkomsten onder Verhofstadt groter waren dan de inkomsten nu. Procentueel lijkt het tekort dus groter, maar toch.
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet wel mijn hele tekst bekijken. Ik zal het anders zeggen, als Leterme (als hij lijsttrekker is), twee weken voor de verkiezingen een zwaar ongeval krijgt, waarbij hij bv één been verliest, wint hij op één been de verkiezingen. Let op dit is dubbelspraak.
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt, Geert had ook al eerder zijn conclussies getrokken. Wij hebben hem toen op de partijraad moeten overtuigen om toch minister te worden. We hebben wel BHV niet gesplitst (wat een federale bevoegdheid is) maar we hebben wel veel kunnen doen voor Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JM is een uitstekende strateeg die zegt wat de mensen denken. Net zoals het Vb al jaren doet. De mensen stemden op het VB ondanks hun afkeer van de partij zelf. Nu ze een alternatief hebben, stemmen ze op het alternatief.
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() ja, want van het VB gaat veel revolutionaire kracht uit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister
|
![]() En waarom zouden ze die niet hebben? Ik heb niet gezegd dat het de schuld is van onze regering, maar wel dat ze bewezen hebben heel slechte brandblussers te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ze dat soort economische experten in huis heeft, is het alleszins DE moment om ermee uit te pakken.
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neem van mij aan: zodra JM een postje krijgt is het gedaan met LDD, met JM zelf kan het dan waarschijnlijk nog even verder. Minister worden, opdracht volbracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister
|
![]() Als je denkt dat het Vlaams Belang geen economische visie heeft, vergis je je. Ik durf zelf te zeggen dat ze van alle partijen de meest veelzeggende en radicale visie heeft waarbij een onafhankelijk Vlaanderen de hoeksteen is. Zo lang België bestaat zal het kloten blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans hebben verschillende forumgangers van bij het onstaan van het kartel al gezegd dat op het moment dat de CD&V de N.VA niet meer nodig hadden dat ze die zouden laten vallen als een baksteen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Peumans dossierkennis heeft zal ik zeker niet betwisten. Zijn rechtlijnigheid daarentegen........... Laatst gewijzigd door daiwa : 14 februari 2009 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() Ik bekijk het zo: de NVA heeft de Cd&V gebruikt terwijl de CD&V de Nva heeft misbruikt.
|
![]() |
![]() |