Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2009, 19:57   #8421
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Ja hier in hebt ge gelijk, maar...

Citaat:
http://www.globalresearch.ca/articles/BUN410B.html

And officials for the FBI - which oversaw the cleanup at Ground Zero - and the New York City Fire Department repeated this week that the devices were never recovered.

The “black boxes” - actually orange - could have provided valuable new information about the worst terror attack to ever take place on American soil.

The cockpit voice recorder uses two microphones to capture the sounds of the cockpit for the last 30 minutes of a doomed flight on a tape loop. In the case of the hijacked 9/11 jetliners, the devices should have captured any conversations or actions involving the hijackers, as well as radio transmissions.

The flight data recorder records things like airspeed, heading, and altitude. Both devices - located in the tail of the airplane - emit loud “pings” so they can be located even in ocean jetliner crashes, like the 1996 explosion of TWA Flight 800 off Long Island.

They are built to survive an impact of enormous force - 3400 Gs - and a fire of 1100 degrees Celsius for one hour, somewhat higher than official estimates of the World Trade Center blaze.

It's extremely rare that we don't get the recorders back. I can't recall another domestic case in which we did not recover the recorders,” Ted Lopatkiewicz, spokesman for the National Transportation Safety Board, told CBS News in 2002. However, officials said little of the jets was recovered.
Citaat:
http://911review.org/Wiki/Flight77BlackBoxes.shtml

Secretary of Defense Rumsfeld said the data on the cockpit voice data recorder was unrecoverable.

If the cockpit voice data recorder was unrecoverable, it would be the first time in aviation history a solid-state data recorder (the type used on Flight 77) was unrecoverable after a crash. From a Scientific American feature article lauding the "Better Black Box" in their september 11 Wiki September 2000 issue:

Nearly 100,000 flight recorders have been installed in commercial aircraft over the past four decades. The prices of the latest models generally range from $10,000 to $20,000. Their survival rate has greatly improved in recent years as the FAA has raised the certification requirements. Although older recorders using magnetic tape were susceptible to fire damage, no solid-state device has been destroyed in an accident to date.
[quote]
http://www.americanfreepress.net/html/black_box.html

Citaat:
http://www.counterpunch.org/lindorff12202005.html

National Transportation Safety Agency which has the job of analyzing the boxes' data, says, "It's very unusual not to find a recorder after a crash, although it's also very unusual to have jets flying into buildings."
Oud 16 februari 2009, 19:57   #8422
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En men was Irak niet zo gemakkelijk kunnen binnedringen zonder 9/11.
Laat staat guantanamo opzetten dat tegen alle weten van geneve ingaat.
Wie is er dan terrorist??? Eerlijk? Amerika!
Hierover ben ik het wel met u eens
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 20:06   #8423
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Da is toch reden tot vragen? waarom het witte huis niet ? Waarom was enkel daar verzet mogelijk? Waarom was er enkel een krater te zien?
Al die 'vragen' zijn allang beantwoord.
Je moet de antwoorden wel willen lezen natuurlijk.

Enfin :
http://nl.wikipedia.org/wiki/United_Airlines-vlucht_93

Citaat:
En laat logica nu eens heersen jongens: WAAR ZIJN DE ZWARTE DOZEN?????
En waarom vinden ze een paspoortje van een arabier wel terug op brandend puin?
Er zijn 4 'black boxes' teruggevonden.
Citaat:
According to the 9/11 Commission Report, both black boxes from Flight 77 and both black boxes from Flight 93 were recovered. However, the CVR from Flight 77 was said to be too damaged to yield any data. On April 18, 2002, the FBI allowed the families of victims from Flight 93 to listen to the voice recordings.[140] In April 2006, a transcript of the CVR was released as part of the Zacarias Moussaoui trial.
En er zijn verschillende paspoorten van kapers teruggevonden, alleen niet op brandend puin, je slaat dus alweer de bal grandioos mis.
Citaat:
The passport of Satam al Suqami was recovered near the World Trade Center site, reportedly a few blocks from where the World Trade Center's twin towers once stood. [17][18]; a passerby picked it up and gave it to a NYPD detective shortly before the World Trade Center towers collapsed. The passports of two other suspected hijackers, Ziad Jarrah and Saeed al Ghamdi, were recovered from the crash site of United Airlines flight 93 in Pennsylvania, and a fourth passport, that of Abdul Aziz al Omari was recovered from luggage that did not make it onto American Airlines Flight 11[19].

Citaat:
En men was Irak niet zo gemakkelijk kunnen binnedringen zonder 9/11.
Laat staat guantanamo opzetten dat tegen alle weten van geneve ingaat.
Wie is er dan terrorist??? Eerlijk? Amerika!
Wat bewijst dat?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 20:19   #8424
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Waar zijn die paspoorten dan gevonden?
Kunt gij een vliegtuig op zonder paspoort?

Na mijn laatste google research zijn er drie teruggevonden, met géén enkele voicerecording.
Mobiele telefoontjes bewijzen niets, en als ze echt zijn: ocharme de privacy daar.

En Irak? ja, ik denk niet dat de Amerikaan het zo gemakkelijk had gehad zonder 9/11. De VALSE bewijzen (gij de bewijzen man he ) gaven wel een duwtje in de rug Maar nog steeds GEEN wapens van massa destructie gevonden.

In Iran zijn ze echt bezig ja, maar daar doen ze niets tegen? Toch verdacht he
Oud 16 februari 2009, 20:24   #8425
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En men was Irak niet zo gemakkelijk kunnen binnedringen zonder 9/11. Laat staat guantanamo opzetten dat tegen alle weten van geneve ingaat. Wie is er dan terrorist??? Eerlijk? Amerika!
Niet zo makkelijk misschien, maar het is hen voordien gelukt dus waarom zou het niet daarna gelukt zijn. Ook vreemd dat het geen Irakezen waren hé, die terroristen. Moest ik Bush zijn, die tenslotte al lang Irak wou binnenvallen, zou ik in geval van een inside job de kapers toch laten komen uit Irak, en zeker niet vanuit een bondgenoot van de VS. En niet veralgemenen he, ze hebben juist een president verkozen die duidelijk gezegt heeft dat hij tegen Guantanamo is. Amerika is niet een terrorist, Bush was een terrorist, Amerika dat zijn vriendelijke alledaagse mensen net zoals ons.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 20:36   #8426
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar zijn die paspoorten dan gevonden?
Het staat er nochtans duidelijk, kan je lezen?

Citaat:
Kunt gij een vliegtuig op zonder paspoort?
Nee, de meeste zijn dan ook teruggevonden na de crash van het vliegtuig.
En dat van Abdulzaziz Al-Omari werd teruggevonden omdat hij dat blijkbaar in zijn bagage had gestopt na de check.
Hij had een commuter flight genomen, remember?

Citaat:
Na mijn laatste google research zijn er drie teruggevonden, met géén enkele voicerecording.
Ah, nu geef je toe dat er 3 zijn teruggevonden.
Fout. het zijn er 4 en er zijn WEL CVR's gevonden en zelfs openbaar gemaakt.
Hier vind je een transcript van de cvr van united 93 : http://www.foxnews.com/story/0,2933,191520,00.html

Citaat:
Mobiele telefoontjes bewijzen niets, en als ze echt zijn: ocharme de privacy daar.
Waarover heb je het, verduidelijk.

Citaat:
En Irak? ja, ik denk niet dat de Amerikaan het zo gemakkelijk had gehad zonder 9/11. De VALSE bewijzen (gij de bewijzen man he ) gaven wel een duwtje in de rug Maar nog steeds GEEN wapens van massa destructie gevonden.
Ja, en ik eet graag ijscreem, wat heeft dat er mee te maken?
Dit is de 911 topic, van Irak en de WMD's zijn hier al tientallen andere draden gepasseerd.

Citaat:
In Iran zijn ze echt bezig ja, maar daar doen ze niets tegen? Toch verdacht he
Wat weet jij daarvan?
En wat bewijst het feit dat men een andere politiek voert vis a vis Iran ivm de 911 conspiracy theorien?
Wees eens een beetje consistent hé man.
Oud 16 februari 2009, 20:40   #8427
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ja, voordien was het wel om andere reden he.
Dat was omdat Irak Koeweit was binnengedrongen, en uiteraard had Amerika haar reden om binnen te vallen. Toen was het Senior Bush aan de macht
Deze oorlog is gebasseerd op leugens, leugens naar het volk geduwd via de media.
Waarom zou het met 9/11 anders zijn?

Ze zitten in Afghanistan en in Irak, daartussen ligt Iran.
Mss was Irak overwinnen een strategische zet? Een strategie die kost wat kost moest lukken. al was het hun eigen volk bombarderen, liegen tegen de wereld, ...
Maar hoe dan ook, het is hun gelukt. En dan steken ze het achteraf op de informatiediensten? "oh we were bad informed, that's not our fault".

Ik blijf erbij, Amerika stinkt. En het moet eens gedaan zijn dat Europa naar haar pijpen danst en troepen stuurt wanneer ze die vragen.
Het is Amerika die de oorlog begon, niet andersom!
Oud 16 februari 2009, 20:45   #8428
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wees eens een beetje consistent hé man.
U doet me dan ook dwalen, en paar biertjes verder zakt mijn niveau daarbij. Ik begrijp u plots ook een stuk beter.

Ik gaf al eerder toe aan atmosphere dat ie gelijk had.
Kan U lezen verwijtte de pot de ketel dan.

En hoe ik dat weet van Iran? Ik denk dat iedereen daar wel weet van heeft? Hoe kan het ook anders als het regime luidop zegt Israël van de kaart te vegen, waarop een kerncentrale volgt?

Citaat:
The passport of Satam al Suqami was recovered near the World Trade Center site, reportedly a few blocks from where the World Trade Center's twin towers once stood. [17][18]; a passerby picked it up and gave it to a NYPD detective shortly before the World Trade Center towers collapsed. The passports of two other suspected hijackers, Ziad Jarrah and Saeed al Ghamdi, were recovered from the crash site of United Airlines flight 93 in Pennsylvania, and a fourth passport, that of Abdul Aziz al Omari was recovered from luggage that did not make it onto American Airlines Flight 11[19].
Toch toevallig hej???????? Zijn er niet iets teveel "toevallekes" ?

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 februari 2009 om 20:53.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 20:57   #8429
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Rrond die black boxes bestaat er veel twijfel en zijn er dubieuze verhalen. Als parcifal claimt dat het "al lang beantwoord is" moet je dat altijd met een korrel zout nemen

http://911research.wtc7.net/planes/e...lackboxes.html
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 20:59   #8430
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
En hoe ik dat weet van Iran? Ik denk dat iedereen daar wel weet van heeft? Hoe kan het ook anders als het regime luidop zegt Israël van de kaart te vegen, waarop een kerncentrale volgt?
Wie of wat volgt een kerncentrale?
Je begint aardig te lallen.
Trouwens je weet toch wel na 2004 er een democratische meerderheid zat in het congress?
En je weet toch ook wel wat de Iraq Study Group in 2006 juist had gerapporteerd?
Wel dan?

Citaat:
Toch toevallig hej???????? Zijn er niet iets teveel "toevallekes" ?
Nee.
Oud 16 februari 2009, 21:00   #8431
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Als op een conspiracy website staat daarentegen, dan is dat een heilige graal van waarheid.
Oud 16 februari 2009, 21:24   #8432
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Iran beste parcifal

We drijven wel fel off topic, maar dat zal wel niet de eerste keer zijn zeker?

Amerika valt Irak binnen, reden massa vernietigingswapen
Iran beweert dat ze Israël van de kaart wil vegen, begint kort daarop met de aanmaak van kernreactors en wat doet Amerika?
Toekijken, kijken en nog eens kijken, jaren gepasseerd... nog niets gebeurd.
En waarom gebeurd er niets? Ze hebben er schrik van.

Citaat:
En je weet toch ook wel wat de Iraq Study Group in 2006 juist had gerapporteerd?
En wat heeft dat te maken met de leugens van zo'n 5 bijna 6 jaar geleden?

Uiteraard beste Akufen, de zwarte dozen zijn evenveel waard als dat paspoort daar.
Oud 16 februari 2009, 21:37   #8433
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Als op een conspiracy website staat daarentegen, dan is dat een heilige graal van waarheid.
Een conspiracy website? Dat ken ik niet.

Ik weet alleen dat er op die website een massa informatie staat omtrent 9/11 met tal van bronnen. Voor de pagina die ik u gaf, met hoop en al 6 paragrafen, zijn dit de bronnen:

1. Flight Data and Voice Recorders Found at Pentagon, PBS, 9/14/01 [cached]
2. Feds Would Have Shot Down Pa. Jet, CBSNEWS.com, 9/16/01
3. Flight Recorders Found in Pentagon Rubble, cnn.com, 9/14/01 [cached]
4. Speed Likely Factor In WTC Collapse, CBSNEWS.com, 2/23/02 [cached]
5. 9/11 'black box' cover-up at Ground Zero?, Philadelphia Daily News, 10/26/04
6. Did the Bush Administration Lie to Congress and the 9/11 Commission?, 12/20/05
7. Speed Likely Factor In WTC Collapse, CBSnews.com, 2/23/02
8. And I alone survived, MeMagazine.org, [cached]
Oud 16 februari 2009, 21:50   #8434
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Feit is wel dat er 3 minuten ontbreken mijn beste.....

3 héél belangrijke minuten zelfs.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 21:52   #8435
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Een conspiracy website? Dat ken ik niet.

Ik weet alleen dat er op die website een massa informatie staat omtrent 9/11 met tal van bronnen.
Als ik op wikipedia zoek naar '911 conspiracy theories' krijg ik dit : http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories

En wat staat daar tussen de lijst met voorbeeldwebsites?
Goh, wat raar, nietwaar?

Citaat:
Websites

* "911truth.org: The 9/11 Truth Movement". http://www.911truth.org. Retrieved on 2007-10-09.
* "9-11 Research: An Attempt to Uncover the Truth About September 11th, 2001 (WTC 7)". http://www.911research.wtc7.net/index.html. Retrieved on 2006-07-30.
* "Architects and Engineers for 9/11 Truth!". http://www.ae911truth.org/. Retrieved on 2007-07-30.
* "Pilots for 9/11 Truth". http://www.pilotsfor911truth.org/. Retrieved on 2007-10-24.
* "Scholars for 9/11 Truth". http://911scholars.org/. Retrieved on 2007-10-09.
* "OpEdNews.Com - Progressive News Portal that contains pro 9/11 truth movement articles and columns". http://www.opednews.com/. Retrieved on 2008-07-15.
* debunking 9/11 conspiracy theories
* "Telegraph UK - 30 Greatest Conspiracy Theories". http://www.telegraph.co.uk/news/news...es-part-1.html.
* "Eyewitness Accounts". http://www.geocities.com/someguyyoud.../witnesses.htm.
* "What Really Happened". http://whatreallyhappened.com/WRHART...witnesses.html.
* "Shermer Responds to 9/11 Truthers". http://www.huffingtonpost.com/michae...f_b_84154.html.
Oud 16 februari 2009, 22:00   #8436
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Als ik op wikipedia zoek naar '911 conspiracy theories' krijg ik dit : http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories

En wat staat daar tussen de lijst met voorbeeldwebsites?
Goh, wat raar, nietwaar?
Dat jij uit zo'n dingen conclusies trekt, daar kan mijn verstand echt niet bij.
Oud 16 februari 2009, 22:04   #8437
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat jij uit zo'n dingen conclusies trekt, daar kan mijn verstand echt niet bij.
Conclusies?, ik help een zoekende die na jaren in deze draad nog verklaart :
Citaat:
"Een conspiracy website? Dat ken ik niet."
Ik kan de pap maar maar in de mond geven hé. Slikken moet je zelf doen.
Of vind je zo'n maagsonde wel een fijn idee?
Oud 16 februari 2009, 22:09   #8438
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Zalig zijn de simpelen der geest.
Oud 16 februari 2009, 22:11   #8439
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jazeker, atmosphere, parcifal en illwill: non-believers. Ontkennen alle betrokkenheid van de Amerikaanse overheid in 9/11 en geloven totaal niet in een NWO. Zijn niet altijd even makkelijk om mee te praten; als je afkomt met niet te weerleggen bewijs, zullen ze er toch steeds een speld trachten tussen steken (Vaak ten onrechte IMO, maar dat is hun vrij recht natuurlijk).
Dit is te kort door de bocht , het wekt mogelijk de indruk dat ik de voorkennis ontken .
Toen de eerste theoriën de kop opstaken was meer een believer dan een onbeliever en werd beschouwd als conspiracy theorist door sommigen , vooral toen het ging over de massavernietigings wapens en de martelpraktijken.
de waarheid ligt ergens in het midden , maar ik vind controlled demolitions en raketten in het Pentagon wel heel ver van het midden vandaan liggen.

Het gaat om waarheidsvinding en niet om het zo nodig consistent willen zijn in een mening.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 22:23   #8440
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amerika valt Irak binnen, reden massa vernietigingswapen
Iran beweert dat ze Israël van de kaart wil vegen, begint kort daarop met de aanmaak van kernreactors en wat doet Amerika?
Toekijken, kijken en nog eens kijken, jaren gepasseerd... nog niets gebeurd.
En waarom gebeurd er niets? Ze hebben er schrik van.
Het is enkel omdat ze vastzitten in Irak & A-stan dat Bush niet Iran binnengevallen is (en Soedan, Somalië en Syrië mogelijk ook als het van Bush afhing), dat en de vrees van de alsmaar grotere anti-oorlogsbeweging in de VS. Je ziet wel wat van Vietnam kwam: mensen worden oorlog beu, zeker als het om een illigale oorlog gaat. Trouwens, Iran is nog steeds een eindje verwijderd van Nucleare wapens, er is best nog tijd voor diplomatie.

Maarja off-topic srry...
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be