![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Want God heeft dat beslist. Hij zei NVA = Goed en VB = slecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat maak jij ervan. Jij denkt altijd dat anderen zwart spreken over het VB. Mens kom toch eens uit je underdogpositie. Als dit dezelfde haat is die BDW heeft tov FDW, dan begrijp ik je volkomen.
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
Ook, ik ben geen blokker. Het VB zit in een door de staat opgelegde underdog positie. Sommigen onder ons werken daar aan mee, sommigen ook niet. En dan tenslotte, de haat van BDW tov De Winter, jammer dat iemand die zo doorwrongen is van haat tegen Vlaams zijn de baas is in de NVA. Ziet er dat dan niemand in de NVA, dat BDW neurotisch gedrag vertoond? Als hij uitgruwelde in de zevende dag dat hij geen separatist was... Bourgois die uitgruwelde dat ze geen separatisten zijn... En er is niemand in de NVA die zoiets gezien heeft? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag de eerste Propaganda Folder van Bart De Wever in de bus.
Regelrechte prietpraat en onzin. Bij "de slimste mens" scoorde hij beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets kan eigenlijk alleen maar bedacht worden door slavenmentaliteit-Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
|
![]() Met de pet in de hand , aan de Frankofonen vragen of we ff onafhankelijk mogen worden.
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken een hele hoop mensen die erin zitten, dat wel. Sommigen goed anderen minder goed, niettemin, het VB is voor mij onafhankelijkheid, dat is alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u voor onafhankelijkheid bent, is er voor de verkiezingen weinig keuze. Zelfs de nva wil met de walen blijven praten. Uiteraard leidt dat tot niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat jij alleen leest wat je wil lezen, maw wat jij denkt dat een ander wil zeggen met hetgeen hij schrijft.
![]() |
![]() |
#352 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Allee zeg. Het zijn toch de Vlamingen die de dialoog opgeblazen hebben. De franstaligen wilden wel blijven praten hoor .... tot het jaar 3.000 of zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je werkelijk wil dat Vlaanderen een staat wordt in Europa is N-CVA nogthans je beste keuze. We hebben voorbeelden genoeg waar het vreedzaam kan. Wil je voor de wreedzame manier kiezen, kies je best voor het VB.
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er klopt iets niet in de zin die u hier neerschrijft vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Citaat:
Kan gebeuren.
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Duym : 17 februari 2009 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is bewust. De verkeerde naamsspelling van N-Va is gekomen door mijn dikke vinger. Vreedzaam van vrede Wreedzaam van wreed, afschuwlijk, ......
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar heb je hem weer, jij kan niet lezen wat iemand bedoelt. Klein, zeer klein.
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al dit niet duidelijk is voor iedereen dat ik DUIDELIJK een onderscheid maak tussen het N-VA met de vreedzame oplossing en het VB met de Wreedzame oplossing, dan weet ik het ook niet meer.. PS: ik heb de naam van de N-VA gecorrigeerd.
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De walen willen niet praten en ze zullen niet praten. Wat gaat de NVA in een dergelijk geval doen ? De onafhankelijkheidsgedachte aan de kant zetten ?
|
![]() |
![]() |