![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind jij dat maar.
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ik heb alleszins meer plezier aan mijn opinie dan u aan de uwe.
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik heb mij vandaag toch goed geamuseerd met mijn "flauwe" eighties muziek.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Mannen met lange baarden. De nacht van de Talibans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
80€ ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaneigens
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het hopen voor Jazeker.
Een goei beurt kan deugd doen.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Pietje;
Kweetet; enerzijds was ik niet echt kapot van ZZ Top, anderzijds wil ik ze al heel lang eens zien... 't Klinkt een beetje alsof ik aan de verkeerde tabak gezeten zou hebben maar nee hoor. Stel u voor. Groepen die ik echt fantastisch goed vind probeer ik live te ontwijken. Ik ben hele grote Pink Floyd fan maar ben altijd van hun concerten weggebleven. Zelfs nooit een live-DVD ofzo van gezien. Pink Floyd heeft voor mij nu dan ook nog altijd een beetje dat mythische dat ze ook hadden toen ik ze als 10-jarige ofzo voor het eerst hoorde. Zo zal ik ook nooit naar de Kinks of zijn overblijfselen gaan. Lou Reed, nog zo'n held van mij, ben ik ooit wel gaan bekijken en alhoewel dat een prima concert was heb ik er eigenlijk spijt van dat ik geweest ben. Ik stond op 3 meter van Lou Reed en plotseling werd dat een mens! Weg rockheld, welkom mens. Nee, dat nooit meer. Vandaar; ZZ Top zijn niet een van mijn helden en dus uitermate geschikt voor een concertje.
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook niet te versmaden : Op Zes Juni staat Neil Young op het podium vh Sportpaleis. ![]() ![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frank Beard in zijn jonge jaren als banjoman.
http://www.youtube.com/watch?v=Uzae_...eature=related
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Da's ook debiel, zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BigF, wij verwachten wel een uitgebreid verslag over dat concert vd "sharp dressed men", eh
![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk voor BigF spelen ze deze prachtsong
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 juni 2009 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naar ZZ TOP gaan én een hele grote fan zijn van Pink Floyd. Ik kan overmorgen spijtig genoeg niet, maar heb de DVD Live in Texas en veel ander live materiaal (leve het internet) en me dunkt dat het inderdaad gewoon een leuk avondje wordt. Ik hou vooral van de oude ZZ TOP. La Grange, Just Got Paid, Ten Foot Pole, ... Gitarist B.Gibbons is werkelijk top. Ze hebben na hun successen in de jaren 80 (Eliminator, Afterburner) nog heel wat platen gemaakt, hoor, maar geen enkele die wat niveau haalde. Wat betreft concerten van Pink Floyd: heb ze tweemaal in Werchter gezien en dat was inderdaad gewoon de plaat naspelen. Maar in Versailles leek dat echt magie. Misschien de locatie...? Maar de concerten van Roger Waters zijn toch wel prima, hoor. Maar ik ga volledig akkoord dat je PF beter beluisterd zonder naar hun (ondertussen uitgezakte) lijven te moeten kijken. Toch een tip: The Wall Live CD ('Is There Anybody Out There'). Beter dan de studioversie! Have fun morgen, laat ons weten hoe het was.
![]() |