![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8481 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://oldmanjoe.tripod.com/9-11_probabilities.htm |
|
|
|
|
|
|
#8482 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Meteen wat leesvoer voor de komende uren. (ben een nachtmens en als ik niet aan't pokeren ben verveel ik wel eens. dus interessante leeswaar is altijd welkom. |
|
|
|
|
|
|
#8483 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Hier zijn er nog met beter informatie: http://killtown.911review.org/oddities/911.html Deze pagina is enkel van de dag zelf, via de jaartallen bovenaan krijg je er nog meer te zien. |
|
|
|
|
|
|
#8484 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Hij zei op het nieuws achteraf dat hij het eerste vliegtuig in het gebouw zag vliegen. Kan niet want hij zit in een klaslokaal van een kleuterschool, daar kreeg hij het nieuws. Ik vind dat je jezelf er hier nogal makkelijk vanaf maakt. Laat ons toch eens even over deze hoogst opmerkelijke uitspraak van Bush doorbomen. Als jij stelt dat, omdat het nu eenmaal een dommerik is, hij zich "verspreekt", w�*t bedoelde hij dan volgens u? Wat wou hij dan wèl zeggen? Laatst gewijzigd door Big Slick : 19 februari 2009 om 03:59. |
|
|
|
|
|
|
#8485 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gokken is de hobby en het kenmerk van believers. Ik doe daar niet aan mee. Ik stel gewoon vast dat Bush naar alle waarschijnlijkheid zich missproken heeft. Ëen van de honderden, misschien duizenden keren dat hij dat deed. Als jij daar meer wil achter zoeken, be my guest. |
|
|
|
|
|
|
#8486 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
We zullen er inderdaad "meer achter zoeken" ipv net zoals alle andere feiten die vragen doen rijzen te negeren en onszelf vanalles wijs te maken dat nergens op slaat. Kritisch en sceptisch zijn, heet dat. Ipv goedgelovig en apologetisch. Laatst gewijzigd door Akufen : 19 februari 2009 om 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#8487 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8488 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Veel dingen die conspiracy believers vertellen, zijn onzin. Maar veel dingen die de overheid vertelt, zijn het eveneens. Het is op aan de mensen van goede wil om die dingen deftig te onderzoeken, en niet zomaar te zeggen 'dit is onzin'. Ik ga niet zeggen dat alles rond 9/11 gelogen is, ik ga ook niet zeggen dat het allemaal waar is. Maar de feiten blijven er toch...en het belangrijkste feit is dat de banken en groot industriëlen zich er geweldig aan verrijkt hebben... En het tweede belangrijkste feit is dat Bush door net d�*e personen gesteund werd in zijn campagne. Dat roept toch echt wel om vragen... Als in Rusland een moord gebeurt op een journalist(e), en een geheim agent, dan gaat iedereen met beschuldigende vinger naar Putin wijzen. Maar als er in Amerika vier vliegtuigen gekaapt worden, twee zich in de WTC-torens boren, en 1 in het Pentagon, oh, maar dan gaat iedereen plots medelijden hebben met Amerika. Dan gaan ze allemaal naar het Midden-Oosten om in het belang van Amerika en de Westerse wereld terroristen te gaan opzoeken, die zich in grotten verschuilen (en niet alleen in het Midden-Oosten, maar hier ook, want hier zitten ook veel 'sleeper cells'). Waarom geloven de mensen de Russische overheid niet, maar de Amerikaanse overheid wél? Is er enig verschil dan tussen die twee? Of is het gewoon omdat we hier graag opkijken naar het 'o zo grote, machtige land der vrijheid'? |
|
|
|
|
|
|
#8489 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=42112 |
||
|
|
|
|
|
#8490 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
How en u bent daar zo zeker van? Dat meetapparaat stond niet net naast de crash site he, en hoe betrouwbaar zijn die dingen? De opname stopt om 10:03:10 met de kapers die net ervoor zelf zeggen dat ze het vliegtuig gaan doen neerstorten, hoe zou er nog iets anders kunnen gebeurt zijn? De eerste persoon ter plaatse was daar al om 10:06, dus moest die dan niet het vliegtuig zien crashen dan? En uw link werkt niet.
Laatst gewijzigd door Buzz : 19 februari 2009 om 17:51. |
|
|
|
|
|
#8491 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enerzijds is er de CVR, die stopt om 10.03, anderzijds de seismiek die aangeeft dat het later is. Het is onmogelijk vanuit dit standpunt te oordelen wat juist is en wat niet. Natuurlijk gaat svennies vanuit zijn standpunt redeneren : 10.06 IS juist en dus is er geknoeid met de CVR. Zie je wel dat er een cover-up is. terwijl dat er helemaal niet logischerwijze uit volgt. Wat zou er dan wel die laatste 3 minuten op die CVR moeten gestaan hebben dat niet mocht gehoord worden? Een of andere regisseur die zegt 'ok guys, it's a wrap! Well done, especially you geoffrey. You sound like a real angry arabic hijacker. Allah Akhbar!" |
|
|
|
|
|
|
#8492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En overigens zulke meetapperatuur is vooral bijzonder gevoelig mijn beste,en de metingen worden door méér dan één station opgetekend daar waar de rechte lijnen elkaar kruisen is de plaats van het epicentrum van die beving ,net mooi op de plaats van de crash in shranksville.... En dan verkrijgen ze zowieso de juiste afstand van het epicentrum tot aan elk station dat seze beving heeft geregistreerd en kunnen ze gaan omrekenen op welk tijdstip die inslag juist plaatsvond aangezien het impact van die schok zich gelijkmatig voortplaatst ..... Die eerste persoon zegt dat hij daar om 10u06 was mijn beste, hij ging er immers van uit dat volgens de regering het vliegtuig om 10u03 gecrasht was en hij enkele minuten na de inslag daar arriveerde.... Ik geloof nooit dat U of ik als wij een vliegtuig zouden zien neerstorten eerst op onze horloge gaan kijken om het preciese tijdstip van impact tot op de seconde te gaan vaststellen voor zover onze horloge al dan niet perfect de werkelijke tijd aangeeft.... Voor mij is de op wetenschappelijke basis vastgestelde uur van impact véél geloofwaardiger dan een getuige die een vliegtuig ziet neerstorten ,zich op dat moment rot schrikt en die zich naar de plaats van het impact spoedt en die op dat moment zéér zeker niet begaan is met het vasstellen van het preciese tijdstip van impact... |
|
|
|
|
|
|
#8493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aangezien die trillingen door meerdere stations zijn opgevangen kan men een driehoeksmeting uitvoeren om de plaats van impact én de afstand naar elk station te bepalen,dé basis waarop men kan berekenen wanneer precies het impact plaatsvond vanuit élk station mijn beste .... En op basis van de berekeningen van deze stations kwam men dus op 10u06 uit mijn beste... En natuurlijk gaat Parcifal vanuit zijn standpunt redeneren en zeggen 10u03 is juist omdat de regering het zo gezegd heeft.... Hebt U dan een reden om de berekeningen van deze wetenschappers in twijfel te trekken of gooit U ze maar mee op de hoop van de believers voor de gemakkelijkheid .... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 februari 2009 om 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#8494 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En doet U zelf wat U namelijk ons altijd verwijt.... Het is namelijk makkelijker om een stuk van de band van die voicerecorder te laten verdwijnen dan te gaan knoeien met de opgenomen seismologische resultaten... En wéés maar zeker dan deze berekeningen méér dan eenmaal zijn gemaakt om te zien of ze wel kloppen... Hoe zou U zelf zijn als Uw uitkomst verschilt met hetgeen men officieel verklaart, dan ga je toch immers de resultaten van jouw eigen gegevens er nog een keer extra op narekenen of ze wel juist zijn alvoren ze wereldkundig te maken... |
|
|
|
|
|
|
#8495 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Hier is ook wat wetenschap: de Flight Data Recorder, Cocpit Voice Recorder, Air Traffic Control, impact data sets en radar; deze zeggen allemaal 10:03 en kunnen dit tot op 1 second bepalen. De seismische gegevens in tegenstelling, hadden een zeer klein S/N ratio, en vele bronnen vermelden zelf dat er onzekerheid bestaat rond die gegevens.
|
|
|
|
|
|
#8496 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8497 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#8498 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#8499 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8500 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De 9/11 blackboxes door het NTSB : http://64.233.183.104/search?q=cache...lnk&cd=4&gl=nl Citaat:
Wanneer de verkregen informatie onvolledig of onjuist is krijg je inderdaad enorm vreemde toevalligheden en/of tegenstrijdigheden en lijkt alles verdacht . Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 februari 2009 om 21:17. |
||
|
|
|