![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rond zwevende 20 meter boven de begane grond. Wanneer ik zeg dat universitair zijn geen garantie is voor het bezit van een gezond verstandelijk vermogen, krijg ik vrijwel onmiddellijk het verwijt niet te mogen veralgemenen. Wanneer jullie het tegendeel beweren is er geen spraken van veralgemenen. Ik blijf bij mijn standpunt dat het behalen van een universitair diploma veelal het resultaat is van papegaaienwerk. Natuurlijk is dat niet voor iedereen en in alles zo het geval. 't Zou maar erg zijn. Ik toon enkel aan dat er totaal geen rede is om zo vanuit de hoogte te doen. De wereld draait al veel langer rond dan dat er universiteiten bestaan en zonder al die opgeblazen hoogzwevers, die de pretentie hebben te denken dat het zonder hen niet kan, zal de wereld evenzeer blijven ronddraaien, maar zonder de mannen van de vuilkar zitten we binnen de kortste tijd met een of andere epidemie, als je begrijpt wat ik bedoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wederom proletenlogica. Weet je wel wat een universitaire richting inhoudt, of weet je het van horen zeggen? Jij begon met uitspraken over papegaaienwerk. Ik heb de arbeider niet zitten beledigen. Maar proletenlogica is proletenlogica, en die herken ik van ver. Niet meer willen weten dan noodzakelijk is om te overleven. Kan je mij vertellen wat men precies doet op een universiteit? Pak een exactwetenschappelijke richting. En beschrijf. Zonder een kennissysteem kan de mens overleven, ja. En in wat voor omstandigheden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al op gelet hoe ijdel de meesten daar voor de camera's staan te leuteren ? Ze moesten rood worden tot achter hun oren ! Wat hebben ze ervan terecht gebracht ? Het resultaat is beschamend ! We zitten met een staatsschuld die nog altijd meer dan 90 % v.h. "Binnenlands Produkt" is. Het land is onbestuurbaar geworden en zal waarschijnlijk eindigen zoals Tsjechoslovakije. (Voor mij niet gelaten). ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flanelcondoom, jouw logica is jezuïetenlogica. De logica van Garry heeft een niet-logische naam: gezond boerenverstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het eerste kind de hoogste toelage, Voor het tweede wat minder, aangezien het eerste de hoogste kost met zich meebrengt. Het derde nog wat minder, en het vierde het minst. Wie de pretentie wil hebben van telkens voor ieder kind op nieuw alles nieuw te kopen moet dan maar zien dat hij dat kan opbrengen ook. De kindervergoeding werd in het leven geroepen ten tijden van dat, wanneer vader thuis kwam en zijn broek aan de hoek van het bed hing, het wederom prijs was. Dit is heden ten dagen niet meer nodig. Er bestaan voldoende anticonceptiemiddelen om dat soort toestanden te voorkomen. Wie nu nog van oordeel is van " poept er maar op los" en hoe meer zielen hoe meer vreugde, moet maar zien dat hij het hebben van zo veel jong kan betalen. Hierdoor zullen er geen gezinnen meer zijn die meer dan 100000 Bfr kindervergoeding trekken, die door het hebben van soms 12 en meer kinderen, vrij gesteld zijn van belasting zoals bij een hele boel allochtonen gezinnen hier het geval is waardoor deze hier maar al te graag hun intrek nemen en een riant leventje leiden zonder zelf een cent op te brengen. Hierdoor zullen er dan terug overschotten ontstaan bij de kindervergoedingskas waarmee men weer zoals voorheen de tekorten bij de pensioenkas kan aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn juristen die dit land besturen. Nuanceer toch eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals in god geloven enzo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn inderdaad juristen die grotendeels het land "bestieren". Wat hebben ze ervan terecht gebracht ? That's the question ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mensen zoals U is er slechts één spijtige zaak aan deze tijd en dat is dat we niet meer leven in een zoals weleer in de periode van " meneer pastoor, hou jij ze dom we zullen wij ze arm houden". Dat was de periode waarin de Franstalige zich in een gelijkaardige zwevende toestand bevonden als de meeste universitaire dit nu doen. Het misprijzend zich opstellen tenaanzien van de mens, die ze al even misprijzend de naam "de mensen van de werkvloer", toebedelen. Daarmee wordt duidelijk de vloer, lager dan, bedoeld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Als een volk in een land ALLEEN wil verdergaan, is het verkeerd om die mensen tégen hun zin te bevelen dat ze moeten blijven in één land. Da's heel onproduktief. Het levert alleeen ruzies op en het verlamt de samenleving". Vaclav Klaus in 1992 ! Laatst gewijzigd door Boduo : 21 februari 2009 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen zoals mij, he? Alles wat ik heb gedaan is gezegd dat zulke verwijten tegen de universitairen ongegrond zijn. Je hebt duidelijk een diepgewortelde haat tegenover de academicus. Het zogenaamd elitarisme van de academici kan op eenvoudige wijze worden verklaard: iemand die niks weet over een onderwerp moet daarover ook niet meebeslissen. Logisch toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Ah Gary, je hebt het niet over bedienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |