![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als we nu eens iedereen afschaffen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Allemaal zo verontwaardigt dat die 'domme' Uyterhoeven durft zeggen dat hij het aantal vlaggen overdreven vond....Hoe kon je ook al weer zo'n vlag [size=6]GRATIS[/size] krijgen....Juist!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() het gaat erom dat markske zei dat hij zich schaamt voor die vlaggen,verdorie onze voorvaderen hebben steeds gestreden tegen de overheersing door de franstaligen,en dan komt daar een omhoog gevallen tv reportertje,het ook eens uitleggen in het frans,nee ik ben beschaamt voor u mr uytterhoeven dat ge zoiets durft zeggen.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Geachte, gelieve daar steeds de URL bij te zetten, en indien nodig ook welke hypoerlinks of meny-keuzen men moet volgen om de juiste info te kunnen terugvinden.
Hartelijk dank bij voorbaat, Rudi Dierick Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() De Standaard, bijgenaamd 'Claironnier Belge' en ook 'Bijhuis van het Vlaams Marxistisch Tijdschrift!
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik zou me over zo een onnozelaar niet te druk maken,Napoleon himself en bij registratie van de naam zag reeds meer dan klaar=Uit De Hoeven.
Hier is het dus duidelijk dat het om paardehoeven gaat.Nog een geluk dat hij niet Uitdevijg heet,dat zou wel anders stinken 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.politiek.net/cgi-bin/herm...mp;wachtwoord=
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leve Marc Uytterhoeven!!!!
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was zeer blij om zoveel Vlaamse Leeuwen te zien hangen.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
petit bourgeois... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() MOSKOU VLAAMS !
EREMBODEGEM CHINEES ! de lul ![]()
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
een ander deel zijn helaas puur uit een radicaal vlaams nationalisme, en zijn blok geïnspireerd (cf. de actiegroep Vlaanderen vlagt, dat dit helemaal niet doet uit oprecht en vreedzaam eergevoel). En hoe ge het ook draait of keert, heeeeeel veel Vlamingen zijn fier vlaming te zijn, maar de Vlaamse Leeuwenvlag heeft gewoon een slechte connotatie gekregen door het gebruik van het vlaams blok. En dat is geen reden om boos te zijn op de vlaming, of dat belachelijk te vinden: dat is een gevoel en een connotatie die gewoon geleidelijk aan gegroeid is in het hart van de mensen... dank u vlaams blok voor het verpesten van ons vlaamse symbool ![]() Oh ja, om nog even moeilijk te doen niet iedere nederlandstalige belg mag zich in feite vlaming noemen. Limburgers zijn limburgers. Antwerpenaren en Brabanders zijn Brabanders. West-Vlamingen, Oost-Vlamingen, Zeeuws-Vlamingen en Frans-Vlamingen zijn Vlamingen. ![]() en zie ook : http://noosphere.cc/groot-nederland.gif de rest moet van onze vlag blijven ![]() Oja, de Vlaamse Leeuw is NIET een zwarte leeuw op een gele achtergrond => dat is de vlaams blok leeuw ![]() D�*t is de Vlaamse Leeuw: ![]() In goud, een klimmende leeuw van sabel, getongd en genageld van keel. (keel = rood) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() *mod*
|
![]() |
![]() |