![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft daarover nog veel meer gezegd hoor , hij verklaart ook die snelheid. Ook duurde het nog altijd een paar seconde langer als vrije val Tussen de centrale kolommen en de buitenste kolommen zaten alleen vloeren van 10 cm dikte . Het staal dat van bovenaf kwam vallen hoeft alleen door die vloeren heen te gaan , dat bied nauwelijks weerstand . Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 februari 2009 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8702 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zijn namelijk first responders die geloven in een controlled demolition, en er zijn er die het niet geloven. Daar sta je dan met uw argument. Hun geloof rust op veel meer dan het waarnemen van de feiten. Weten doen ze het niet, dus het enige wat we enigszins objectief kunnen gebruiken van deze personen zijn de omschrijvingen van de feiten, niet de conclusies die zij er uit trekken, die zijn zo verschillend als de bevolking van NY. Dat je daar zelf niet opkomt snap ik niet sé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De conspiracy sites willen je doen geloven dat er ongeveer net zo veel getuigen voor als tegen zijn . Dit zijn regelrechte leugens . Beste voorbeeld hiervan is de Pentagon crash . Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 februari 2009 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8705 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet plots weer waarom ik niet meer antwoordde op u.
Ik wil deze informatie echter niet onthouden van de rest die meeleest en wel interesse heeft in een eerlijke discussie: http://firefightersfor911truth.org/ Voorbeelden van first responders: Craig Bartimer http://www.youtube.com/watch?v=O9bmnIISrvg John Feal: http://www.youtube.com/watch?v=KgDamkuQtU4 David Miller: http://www.youtube.com/watch?v=qC3YlKERdg8 Jim LaPenna: http://www.youtube.com/watch?v=PhRN1nqCUd4 Anthony Cipriani: http://www.youtube.com/watch?v=3GSGBoD2cPw Laatst gewijzigd door Akufen : 24 februari 2009 om 03:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8706 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik verkoop geen propaganda, ik toon simpelweg de bewijzen, in het slechtste geval geef ik verklaringen die een alternatief zijn tegenover uw vaak ongegronde inside job theoriën. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8707 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Witness List Broken Down |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8709 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Leg jij me maar eens uit hoe al die stalen kolommen het in een fractie van een seconde kunnen begeven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8710 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Men zal toch niet zomaar met een paar vrachtwagens rondrijden waarop in het groot en breed staat dat ze de torens willen opblazen? Er zit natuurlijk wel iets achter, maar je moet toch wel ontzettend dom zijn om zoiets te doen? We hebben hier meer informatie nodig over het doel en het motief om zoiets te doen. Ik kan het echt niet vatten. Wie doet nu zoiets, behalve een compleet losgeslagen idioot die niet weet wat hij doet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8711 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8712 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als je letterlijk zou zeggen dat het weeral er op wijst dat de overheid de aanslagen gepleegd heeft, dan zou ik zeggen dat het totale onzin is. Maar wat ik me dan wel afvraag is: wie en waarom? Een paar lolbroeken die wilden interessant doen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8713 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8714 | |||||||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat terwijl Manhattan en omgeving op dat moment zowat de meest intens gefotografeerde en gefilmde locatie ter wereld was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8716 |
Staatssecretaris
|
![]() lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 24 februari 2009 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8718 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vandaar dat de getuigen in de BBC reportage ZELF zeggen dat hun verhalen door de believers uit de context is getrokken. En vandaar dat jullie leugenaars zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#8720 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |