![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opvoeden, dat begint van dag 1
![]() Eigenlijk praat ge al tegen die buik van uw vrouwke voor het er is haha Maar pampers verversen en noem maar op is ook opvoeden he En 't is niet dat ge nog is op uw gemakske kunt gaan kakken als ge alleen op de kleine moet letten zenne. Alles verandert compleet, maar wat je terugkrijgt is prijsloos.
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dit model is, mits een beetje omtunen, perfect voor de condition... euh opvoeding
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een mooie Pinksterdag
Als het even kon Liep ik met mijn dochter aan het handje in het parrekie te kuieren in de zon Gingen madeliefjes plukken Eendjes voeren Eindeloos Kijk nou toch, je jurk wordt nat Je handjes vuil En papa boos Vader was een mooie held Vader was de baas Vader was een duidelijke mengeling van Onze Lieve Heer en Sinterklaas Ben je bang voor 't hondje Hondje bijt niet Papa zegt dat ie niet bijt Op een mooie Pinksterdag Met de kleine meid 13 jaar later: Als het kindje groter wordt Roossie in de knop Zou je tegen alle jongens willen zeggen: "Handen thuis en lazer op" Hebbu dat nou ook meneer? Jawel, meneer Precies als iedereen Op een mooie Pinksterdag Laat ze je alleen Morgen kan ze zwanger zijn 't Kan ook nog vandaag 't Kan van de behanger zijn of van een Franse zanger zijn Of iemand uit Den Haag Vader kan gaan smeken En gaan preken Tot hij purper ziet Vader zegt: "Pas op, m'n kind Dat hondje bijt" Ze luistert niet Vader is een hypocriet Vader is een lul Vader is er enkel en alleen maar voor de centen en de rest is flauwekul Ik wou dat ik nog één keer Met mijn dochter Aan het handje lopen kon Op een mooie Pinksterdag Samen in de zon
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals onze buur, het schoolmeesterke, de trotse vader van een tweeling:
Niet met zand in uw zus haar ogen gooien. na 30" NIET met zand in uw zus haar ogen gooien na15" NIET MET ZAND in uw zus haar ogen gooien zeg ik u na 10" GODVERDOMME NI ME ZAND IN A ZISTER EER OEIGE SMOITEN ZEGGEK A !!GODVERDOMSE JONGEREN !!! Klets ! en hopla, wenen voor 10 minuten..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plaats een baby van bij de geboorte bij een vreemde man/vrouw, en de baby zal hen aanzien als mama/papa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik heel deze draad doorlees: Hond, bespaar me van kinderen!
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Behalve als dat regelmatig en net naast het groententuintje, waar je in alle rust het onkruid met wortel en al probeert uit te roeien, voorvalt....Maar niet getreurd, ook zijn vrouw krijgt het nogal eens naar haar hoofd gesmeten...'t zijn niet enkel de kinderen die het slachtoffer zijn.
Een voorbeeldje : KENDJE GOI NA NIKS STOMME TRIT !! toen ze zijn gsm naar hem moest werpen en er wat naast zat....dat zou ik tegen de onze maar 1 keer kunnen doen..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zalig zo'n gebuur te hebben
![]() Kzou mijn camera bovenhalen en dat op youtube smijten man ![]()
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Goed liedje van Annie M.G. Schmidt:
http://www.youtube.com/watch?v=TWs3wmYwxEA :d |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn naam is niet Socrates maar soms maak ik wel dankbaar gebruik van zijn woordspelletjes.
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Love conquers all
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duitse psycholoog. En idd die kinderen hebben in de eerste plaats hechting, en vertouwen nodig. Vandaar de kiekeboe game Zo weet de kleine dat als ge weg bent, je terug komt.
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah goe om te weten...
Ik speel namelijk veel "kiekeboe" met mijn meiske. Ze vindt da ook kei grappig he... Amai, echt, ik ga het eens opnemen hoe mooi ze kan lachen. Kga da echt eens doen en op youtube zetten en de link hier zetten. Ik overdrijf echt ni ask zeg, dak een mega cute dochter heb en da zij echt kei gelukkig is en veel kan lachen. Maarja, wij hebben die ook een beetje verwend opgevoed. Sommige ouders zeggen "laat die nu is schreeuwen". MAar wij doen da niet, wij zijn van mening dat een baby niet kan vertellen wat er scheelt. Dus als ze huilt staan we direct paraat... Ik ga het echt eens filmen jongens, je zal zien dat ik niet overdrijf. 't Is echt een schattig kinneke, zeker als ze lacht, amai... ge zou ze kunnen opeten van schattigheid, meen ik oprecht. God is mijn getuige
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een keer of 5 dat ge uit u nest moet. Mij hebben ze eens op de hof gezwiert om dat ik te lank bleite. Alez ge kent dat kleine buiten deur op slot en aan de deur blijven wachten.
![]() |