![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit daar ook alcohol in.
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() Niet drinken.Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Mannen die slim zijn en de ene diploma na de andere halen,zijn gewoon potentiële kandidaten om ooit in de misdaad te gaan eens ze ooit de top behalen. Geld speelt geen rol,vrouwen wel Laatst gewijzigd door fabianen : 25 februari 2009 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerst alle dagen zat geweest van men 12 tot men 27, dan tien jaar niets gedronken. Dan een periode waarin ik dacht dat ik er wel tegen kon, een paar Carlsbergen. Uiteraard liep dat nogal snel uit de hand maar, ik herkende de situatie. Dan ben ik weer gestopt voor een aantal jaar. Nu is het zo dat als het feest is, dan drink ik, anders niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Normaal zou je toch zat moeten zijn na een bak jup, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Dat zal dan van de drugs afhangen die je gepakt hebt zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laat leven en leef zou ik zo zeggen... Ge kunt pas leven als ge laat leven Ik zuip ik 's avonds mijn fleskes wijn... so what? DAt is nog geen anderhalve liter... Sommige kappen wel liters bier per avond binnen, laat ze toch? Ieder zijn meuze zeker?
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben uit nieuwsgierigheid eens naar de site van de AA gaan kijken. Er zijn immers vele mensen mee geholpen en soms nog niet van de minste (Stephen King, bv). Maar had ik vroeger reeds het gevoel dat het net als de Weight Watchers een beetje een organisatie is die sekte-achtige trekjes heeft, dan ben ik daar nu nog meer van overtuigd. Maar goed... van de andere kant blijkt de AA wel mooie resultaten te kunnen voorleggen. Misschien kan je maar beetje meer sektelid zijn dan iemand die zichzelf in de goot werkt.
Lees even mee: Citaat:
Mja. Misschien doet de AA goede dingen, maar als ik dit lees op de site van de AA Vlaanderen dan krijg ik toch een beetje dat Jehovah getuige gevoel. Misschien is in het in praktijk zo erg niet, maar als ik dit lees dan denk ik "sekte". Of op z'n minst een te op de Amerikaanse Bible Belt gestoeld. Heeft u dat gevoel ook? En als u dat gevoel niet hebt of wel hebt, dan hoor ik graag uw mening over die organisatie die toch kwam overwaaien uit het ultragelovige America.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 februari 2009 om 21:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet oké hé!
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bwaaaaa kvind dat dat nog meevalt... als wij uitgaan zuipek minstens vijf liter bier... dus wa is een anderhalf literke wijn nu waard?
Edit: vijf liter zal wel overdreven zijn ![]()
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 februari 2009 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met den tijd zal de dokter dat wel doen.
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaat hem dan ook zoiet zeggen gelijk in da katastroof lieke?
"En na ist gin geheim nimeer meneer, al bleffet onder ons, a maag da is gin maag meer da is bijgod een spons, A keelgat is gin keelgat al denkte gij van wel, ask zo effe vergelijk is me da wel den kennedy tunnel" http://www.youtube.com/watch?v=_U8ebf3kCBk Ej mak is van a glas drinken manneke? ![]() ZUIPE ZUIPE DA KAN IK GOE DA KANNE KIK BLINDELINGS MET M'N OGEN TOE HEY ZUIPE ZUIPE TEGEN MIJN HAAR OMHOOG MIJNE MOND IS NOG NI LEEG OF MIJN KEEL IS WEERAL DROEG Voor de vrouwkes, zuigen zuigenv http://www.youtube.com/watch?v=w-ZJZ...eature=related
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 februari 2009 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Gouverneur
|
![]() yeahbaby, ik begrijp je redelijk goed, denk ik, maar erg veel verlichting en inzicht hebben al die middelen je nog niet gebracht precies
anderhalve liter wijn per dag is voor een doorsneemens fysisch problematisch, dat kun je nu wel weglachen, maar dat weet je nu ja, zonder drugs en drank zou je er misschien nog veel erger aan toe zijn, dan dacht je nu misschien wel zoals de schoofzak. met dergelijk gefantaseer troost ik in elk geval mijzelf gelezen en goedgekeurd na één joint en vijf duvels (gelukkig heb ik er nog 1 in voorraad. if man is five, then the devil is six) Laatst gewijzigd door Dope : 25 februari 2009 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nu ben ik zo'n gelukkig mens dat niets mijn geluk nog kan verdelgen. Ik zoek gewoon mijn toevlucht niet meer in drank, ik geniet er nu gewoon van. Da is het verschil tussen nu en vroeger. En khem da allemaal aan mijn meiske te danken, beide meiskes... Maar vooral mijn meiske da het bed met mij deelt, dank u sjoeke ![]()
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 februari 2009 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |