![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1362 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Man sorry, maar dat is wel heeeeeeeeeel bekrompen gedacht he. Een baby is niet zomaar een baby. Dat is leven, een bewustzijn. Een klein universum is dat. Zo praat je daar toch niet over?
![]() |
![]() |
#1363 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook ja
![]() Een baby is een baby, en een baby is wat het is gewoon; De rest wordt haar/hem gewoon aangeleerd. Net daarom moeten we kinderen niet vanuit ONZE overtuiging benaderen, maar ook leren van hen in hun opgroeien. Hierin gaan velen ouders de fout in, ze dringen hun wil op. Natuurlijk stuur je hen bij in het best mogelijke, maar een baby blijft een baby he. Dat verlangt naar absolute/onvoorwaardelijke liefde, daar kan je zo toch niet over praten als den deutsen duikbwoat?
![]() |
#1365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb van de meest intelligente en rationele mensen beledigingen gehoord toen ik begon over kinderen. Het is nog erger dan seks, verdomme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, pas als je zelf kids hebt, weet je wat dat is.
En dan spreek ik niet over de eerste weken, maar echt als je uw ritme met hen gevonden hebt. Man, als ik mijn standpunten over kids met goei paar jaar en nu vergelijk... Dat is 180° gekeerd. Kinderen zijn de toekomst, we kunnen (MOETE) hen dus enkel en alleen maar vanuit het zuiverste standpunt begeleiden. Ik snap echter niet waarom mensen zo tegen kinderen zijn? Een kind is heilig man, daar kunnen veel mensen wat van leren, maar ze denken "aaah ik ben ouder, meer ervaring, ik zal het wel beter weten" Wrong thought.
![]() |
#1367 |
Banneling
|
![]() Ik wil geen kinderen, en zal ze ook ooit nemen.
Als ik een kinderdrang krijg, onderdruk ik deze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1369 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het kind geboren is, maken de ouders een stof aan (ik ken de naam niet meer) waardoor zij hun kinderen onvoorwaardelijk liefhebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 |
Minister-President
|
![]() Ik ben dan ook maar een hoopje biomassa hé.
![]() |
#1372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals AdrianHealey doet met de overheid, maar dan met ouders. Ik vroeg mij af waar ouders hun recht putten om kinderen op te voeden (hoe ze willen). En ik vroeg mij af waarom iemand kinderen zou willen. Objectieve redenen. Wat ik zag was te vergelijken met een deftige man die een varken wordt bij het zien van een blote dame. Rationele mensen die gewoon overstapten tot beledigingen. En inderdaad, ze hadden kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 |
Staatssecretaris
|
![]() We zijn allemaal slaven van onze genen.
![]() |
#1374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn man en ik waren overtuigd om nooit kinderen te willen. Tot we op ons 30ste veranderden van idee. We hebben 2 kinderen, maar ik besef dat ik daarvoor koos uit "egoïsme". Omdat mijn man en ik dit wilden, om ergens een "behoefte" te bevredigen. Waarschijnlijk ergens een onuitroeibaar oerinstinct. Ik ben vré content met mijn kinderen, maar begrijp zeer goed mensen die geen kinderen willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EDIT: ik dacht trouwens dat je veel jonger was. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 1 maart 2009 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1377 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach wat, dat is toch maar provocatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 |
Banneling
|
![]() Dit bedoel ik dus. Intelligente mensen die beginnen te spartelen als ze zoiets lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zo hoort het. Er is niets mis met kinderen te willen en van deze te houden, hoe weinig cool het misschien mag klinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 |
Burger
|
![]() children are the most holy creatures on earth
in the name of love den duisteren duikboot je dagen zijn getelt peacepolice zit op je hielen weldra zal je het licht zien in the name of love children are secret i die for them i protect them with all my heart children the future of planet earth den duisteren duikboot weldra zit je in mijn vaarwater |
![]() |
![]() |