Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2009, 15:38   #41
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

*knip*

Laatst gewijzigd door Starfire : 2 maart 2009 om 12:56.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 15:39   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Allebei even erg, Filo. *knip* Beide voorvallen zijn weer een baas van hoe straffeloos Belgie is en waarom mensen toch voor het VB stemmen?
Ach die pedofiel nemen de Vlamingskes ook zo, nonkel sus is ook a wa zo en de paster op school, en die van de KSA, ja, da weet ge hé, maar nen bruine dat hebben we toch ni in ons familie!!

Laatst gewijzigd door Starfire : 2 maart 2009 om 12:57.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 15:45   #43
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Zeg zo geen domme dingen want je bewijst alleen dat je niets van flikken kent.
Alle motorclubleden zijn harig, dik en homofiel.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 15:53   #44
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
en hebben een klein...
Oud 1 maart 2009, 15:54   #45
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ach die pedofiel nemen de Vlamingskes ook zo, nonkel sus is ook a wa zo en de paster op school, en die van de KSA, ja, da weet ge hé, maar nen bruine dat hebben we toch ni in ons familie!!
Het was te peizen dat Filosoof zijn uiterste best ging doen om allochtoon crapuul uit de bres te helpen. Hij koestert dat soort volk.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 16:14   #46
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
De leukste thuis...

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 17:04   #47
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek

Je moet niet vragen over wie het gaat, hoor. Het feit dat ze er niet bijzetten dat het Jan P. of Tim S. is, zegt al veel. Dan dat zegevierend rondlopen, en die normvervaging bij een kleine groep JONGEREN.

Zeker een geval van verrijking.
Ach, ik maak er mij niet meer druk in: vanaf nu mogen de flaters van justitie elkaar in sneltreintempo opvolgen: de verkiezingen naderen en de mensen moeten de feiten nog vers in het geheugen hebben.
En dan wordt het tijd voor een zwaar-rechts beleid!
Recht zal zegevieren. At last!

Citaat:
Pedofiele verkrachter moet niet naar de cel
HN Brugge 24/02/2009
KNOKKE-HEIST - Een 51-jarige Bruggeling is door de correctionele rechter in Brugge veroordeeld tot vijf jaar cel met uitstel voor aanranding en verkrachting van twee minderjarige broers uit Knokke-Heist. Hij kreeg wel een hele rij voorwaarden opgelegd en werd voor vijf jaar ontzet uit zijn burgerrechten.
De man heeft geen dag in de cel gezeten. De raadkamer liet hem destijds vrij onder voorwaarden. Hij pleegde sinds 1999 geen nieuwe feiten meer. (aft)

Bron
Wééral zo'n "jongere",
Citaat:
Je moet niet vragen over wie het gaat, hoor. Het feit dat ze er niet bijzetten dat het Jan P. of Tim S. is, zegt al veel.
Zeer verrijkend (Vereyckend?) Lijkt meer op Xavier BUissxxxxt. Dat geweld van je berichtje, Dewinter, Verreycken, Buisseret, Goris, Debie, Van Walleghem, Joris, Wissels, Felix, nooit over gelezen? Echt nooit?
Citaat:
die normvervaging
Citaat:
zegevierend rondlopen

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2009 om 17:07.
Oud 1 maart 2009, 17:06   #48
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Dwz dat je lijdt aan twee vormen van verzuring die complementair zijn. De ene vult de andere aan.
In tegenstelling tot de integrale blokverzuring?
Oud 1 maart 2009, 17:11   #49
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot de integrale blokverzuring?
Integrale blokverzuring, dat is eerder iets voor jou. Het woord blok alleen veroorzaakt galoprispingen en schuim op jouw lippen, zo te zien aan je posts.
Oud 1 maart 2009, 17:18   #50
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Wééral zo'n "jongere", Zeer verrijkend (Vereyckend?) Lijkt meer op Xavier BUissxxxxt. Dat geweld van je berichtje, Dewinter, Verreycken, Buisseret, Goris, Debie, Van Walleghem, Joris, Wissels, Felix, nooit over gelezen? Echt nooit?
Je bent echt niet consequent Filosoof. Of all people zou jij de grootste fan van Buisseret, Verreycken, Debie etc moeten zijn, gezien je vergoelijkende fascinatie voor geweld. Komt het omdat ze het juiste bruine kleurtje niet hebben? Of heeft het te maken met Vlamingenhaat?
Oud 1 maart 2009, 17:51   #51
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ok Filo, dus omdat een pedofiel is losgelaten hebben we geen probleem meer met criminele jongeren die agenten in mekaar slaan en even later de held op straat zijn, dat jij nog geen minister van Justitie bent begrijp ik niet!Echt je lost alles in een vingerknip op, nergens nog een probleem rond ingetratie te zien want Filo heeft wel nog ergens een stoute Vlaming liggen en klaar is kees!Alle problemen weer weg want er is nog wel een foute priester of de Amerikanen hebben het gedaan! Doet dat pijn, oogkleppen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 17:59   #52
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ok Filo, dus omdat een pedofiel is losgelaten hebben we geen probleem meer met criminele jongeren die agenten in mekaar slaan en even later de held op straat zijn, dat jij nog geen minister van Justitie bent begrijp ik niet!Echt je lost alles in een vingerknip op, nergens nog een probleem rond ingetratie te zien want Filo heeft wel nog ergens een stoute Vlaming liggen en klaar is kees!Alle problemen weer weg want er is nog wel een foute priester of de Amerikanen hebben het gedaan! Doet dat pijn, oogkleppen?
Je bent de bijbel vergeten Alice ...
Oud 1 maart 2009, 18:55   #53
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pedofiele verkrachter moet niet naar de cel
Brugge 24/02/2009
KNOKKE-HEIST - Een 51-jarige Bruggeling is door de correctionele rechter in Brugge veroordeeld tot vijf jaar cel met uitstel voor aanranding en verkrachting van twee minderjarige broers uit Knokke-Heist. Hij kreeg wel een hele rij voorwaarden opgelegd en werd voor vijf jaar ontzet uit zijn burgerrechten.

...
De man heeft geen dag in de cel gezeten. De raadkamer liet hem destijds vrij onder voorwaarden. Hij pleegde sinds 1999 geen nieuwe feiten meer. (aft)

Ge moogt eens raden wa ras
Kun je het weer niet laten?
Voor elke "misdaad" van een (echte) Belg kun je er wellicht tien in de schoenen schuiven van je allochtone vriendjes die dan nog een kleiner aandeel van de bevolking vormen... Rekening houdende met al de keren waar men er aan toevoegt "... en de daders zijn spoorloos"!
Moeten we hier echt alle dagelijkse feiten bij elkaar rapen ivm onze allochtoonse bevolking om aan te tonen dat wat je probeert te beweren geen zin heeft? Plus de stommiteiten van onze justitie die er in verzuipt en ze liefst laat lopen omdat ze niet rap genoeg cellen kunnen bijbouwen?
Die man die jij aanhaalt "pleegde geen nieuwe feiten meer sinds 1999"?
Klinkt ook anders dan wat we lezen over het andere soort geboefte "dat gekend is door de politie en al 47 keer werd opgepakt voor alles en nog wat!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 18:58   #54
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beroepsrisico.
Maar als het gaat om een gangster die klop krijgt, dan beschrijf je dat eventjes anders zeker?

Laatst gewijzigd door andev : 1 maart 2009 om 19:03.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 19:36   #55
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oké Iron shef, laat ik even oplijsten speciaal voor u.
CollegaA; gsm gestolen, afgeranseld op een plein, seksuele intimidatie
collegaB, Seksuele intimidatie ( in een moskee) verbale en fysieke agressie op kantoor, geld gejat tijdens vergadering, spullen uit lade verdwenen.
Collega C bekogeld met colablikjes( gaf borstvoeding!) omdat ze de heren op straat negeert.
Collega D van haar fiets getrokken op straat, later aangereden met fiets omdat ze de heren negeert.
Collega E opgewacht en lastig gevallen bij verlaten kantoor
Moet ik nog even doorgaan?
Haalde dit de krant? Welnee, zoalng u iemand kent die dit tegenspreekt bestaat de agressie vanuit ene naar andere doelgroep niet hoor.
Dat dit probleem ontkent wordt is nog alarmerender dan het probleem zelf zou ik zeggen.
Oud 1 maart 2009, 19:47   #56
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Dankzij die scherpzinnigheid zal hij het nog ver schoppen.
ndob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 19:56   #57
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oké Iron shef, laat ik even oplijsten speciaal voor u.
CollegaA; gsm gestolen, afgeranseld op een plein, seksuele intimidatie
collegaB, Seksuele intimidatie ( in een moskee) verbale en fysieke agressie op kantoor, geld gejat tijdens vergadering, spullen uit lade verdwenen.
Collega C bekogeld met colablikjes( gaf borstvoeding!) omdat ze de heren op straat negeert.
Collega D van haar fiets getrokken op straat, later aangereden met fiets omdat ze de heren negeert.
Collega E opgewacht en lastig gevallen bij verlaten kantoor
Moet ik nog even doorgaan?
Haalde dit de krant? Welnee, zoalng u iemand kent die dit tegenspreekt bestaat de agressie vanuit ene naar andere doelgroep niet hoor.
Dat dit probleem ontkent wordt is nog alarmerender dan het probleem zelf zou ik zeggen.
Ik ontken helemaal niets.
Ik zeg toch juist dat ik ook al zulke problemen heb ondervonden, net zoals u.
Oud 1 maart 2009, 22:12   #58
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek

Je moet niet vragen over wie het gaat, hoor. Het feit dat ze er niet bijzetten dat het Jan P. of Tim S. is, zegt al veel. Dan dat zegevierend rondlopen, en die normvervaging bij een kleine groep JONGEREN.

Zeker een geval van verrijking.
Ach, ik maak er mij niet meer druk in: vanaf nu mogen de flaters van justitie elkaar in sneltreintempo opvolgen: de verkiezingen naderen en de mensen moeten de feiten nog vers in het geheugen hebben.
En dan wordt het tijd voor een zwaar-rechts beleid!
Recht zal zegevieren. At last!
1) Hoe komt het dat ge met mijn thread en al gaan lopen zijt?

2) Dat gebeurt toch nooit.
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 23:13   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Iron shef, we komen ergens; u en ik delen dus nare ervaringen met een bepaalde groep.
Uen ik zijn niet alleen; er is dus welbewust agressie van groepen tegen anderen ( en onderling, daar mag je ook niet blind voor zijn) wanneer dit te groot wordt, te vaak voorkomt heb je dus een maatschappelijk probleem. Als je dit onderkent kun je op zoek naar oplossingen, want er komt een steeds groter wordende onderklasse aan: juist omdat we wegkijken; een ramp voor zowel groepen zelf als wie er slachtoffer van wordt.
Deelt u dit ook?
Oud 2 maart 2009, 00:24   #60
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Schande dat het nog mogelijk is dat zoiemand vrijgelaten wordt. Zonder enige vorm van begeleiding, zelfs geen huisarrest. Niet dat ik geloof dat huisarrest zou werken, want die kerel woont toch wellicht in een plaats waar politie normaal niet komt.
Al die neoliberalen die de staat willen ontvetten, en die elke cent belastingsgeld er één teveel vinden, staan nu vast met hun mond vol tanden. Ze geven de ene fiscale korting na de anderen aan het patronaat, en het is de arbeidersklasse die de onveiligheid op straat mag ondergaan.

LSP komt daarom met een duidelijk eis: schaf de notionele intrestaftrek af!
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be