Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2009, 16:25   #1
Experiment
Banneling

Standaard De Gucht speelt Paashaas: 6 miljoen bovenop de 44 miljoen $ voor de Filistijnen

Citaat:
België zal de Palestijnse gebieden 6 miljoen dollar extra geven, bovenop de 44 miljoen dollar die dit jaar al ingeschreven was. Dat heeft minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht maandag bekendgemaakt in zijn toespraak tot de internationale conferentie voor de heropbouw van de Gazastrook.
Allez, opperridder van het Groot-Oosten/ Vlaamse John Wayne van de politiek / omhooggewaaide witteboordencrimineel De Gucht heeft weer geld te veel!

En ook:

Citaat:
Citaat:
De Arabische landen beloofden 1,3 miljard dollar aan de Palestijnen, maar voorlopig heeft nog niemand een cent overgemaakt.

Dit is wraakroepend. De Gucht en C°, gij krijgt van mij een lauwe fluim in uw smoel als ik u te pakken krijg!

Laatst gewijzigd door Experiment : 2 maart 2009 om 16:27.
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 16:31   #2
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Ja, en een half miljoen voor huur van het Vlaams huis is veel te veel he?

De Gucht, de liegende mestkever.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 16:34   #3
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Of de € 200 jobkorting, waarmee ze ons met onnozele radiospotjes flew proberen te doen zien...
Oud 2 maart 2009, 18:14   #4
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Voor dat beetje folklore is dat idd nogal veel.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 18:19   #5
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Experiment Bekijk bericht
Allez, opperridder van het Groot-Oosten/ Vlaamse John Wayne van de politiek / omhooggewaaide witteboordencrimineel De Gucht heeft weer geld te veel!

En ook:

Dit is wraakroepend. De Gucht en C°, gij krijgt van mij een lauwe fluim in uw smoel als ik u te pakken krijg!

Ik vind goed wat De Gucht doet. Voorzover het niet naar Hamas gaat. Eigenlijk zouden de joden dat moeten betalen. Zij zijn de verwoesters. Nu wordt pas duidelijk wat die israelische joden aangevangen hebben daar in getto Gaza. Een schande is het!
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 18:26   #6
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Eigenlijk zouden de joden dat moeten betalen. Zij zijn de verwoesters. Nu wordt pas duidelijk wat die israelische joden aangevangen hebben daar in getto Gaza. Een schande is het!
Met dat deel ga ik akkoord. Maar waarom moeten wij Belgische en Europese belastingbetalers opdraven voor wat de joden vernield hebben?
De joods-Amerikaanse neocons hebben miljarden verdiend in de wapenindustrie aan de oorlog in Irak en elders : het is een schande dat zij niet aangesproken worden om geld op te hoesten.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 18:30   #7
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Met dat deel ga ik akkoord. Maar waarom moeten wij Belgische en Europese belastingbetalers opdraven voor wat de joden vernield hebben?
De joods-Amerikaanse neocons hebben miljarden verdiend in de wapenindustrie aan de oorlog in Irak en elders : het is een schande dat zij niet aangesproken worden om geld op te hoesten.
System
Citaat:
Ik vind goed wat De Gucht doet. Voorzover het niet naar Hamas gaat. Eigenlijk zouden de joden dat moeten betalen. Zij zijn de verwoesters. Nu wordt pas duidelijk wat die israelische joden aangevangen hebben daar in getto Gaza. Een schande is het!
Heb ik iets gezegd over dat conflict zelf? Ik wil gewoon geen Belgisch geld naar die met bloed besmeurde zandbakken als de Arabieren, les vaches qui rient, gene frank dokken. Voor mijn part sturen ze minimi's naar Hamas maar geen 50.000.000 dollar gvd terwijl er hier 15% wlz op een maand zijn bijgekomen.
Oud 2 maart 2009, 18:31   #8
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En ook:

van de gucht kan in ieder geval niet gezegd worden dat hij zich in allerlei bochten keert en wringt (oppurtunisch) om zich populair te maken en te blijven aan de massa
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 18:33   #9
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
van de gucht kan in ieder geval niet gezegd worden dat hij zich in allerlei bochten keert en wringt (oppurtunisch) om zich populair te maken en te blijven aan de massa
Neu, da's waar... Ook af en toe wat lucht in uw studiootje laten hé, want ge klapt verbale diarree jonge...
Oud 2 maart 2009, 18:33   #10
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
System

Heb ik iets gezegd over dat conflict zelf? Ik wil gewoon geen Belgisch geld naar die met bloed besmeurde zandbakken als de Arabieren, les vaches qui rient, gene frank dokken. Voor mijn part sturen ze minimi's naar Hamas maar geen 50.000.000 dollar gvd terwijl er hier 15% wlz op een maand zijn bijgekomen.
Was ik niet duidelijk? Ik wil dat ook niet : ik wil niet opdraaien voor de vernielzucht van de joden.

Laatst gewijzigd door Gilette : 2 maart 2009 om 18:33.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 18:36   #11
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of hun Arabische vriendjes? Die zijn blijkbaar slimmer...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 18:55   #12
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Of hun Arabische vriendjes? Die zijn blijkbaar slimmer...

Pas op hé, mag ni gezegd worden jong!
Oud 2 maart 2009, 19:20   #13
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, dat is ook zo.
Oud 2 maart 2009, 19:21   #14
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
En aan TV-spelletjes en andere onnozelheden doet hij evenmin mee.
Oud 2 maart 2009, 19:28   #15
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Niet te geloven...crisis dit, crisis dat, en dan 50 miljoen dollar gratis en voor niks weggeven
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 19:35   #16
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
En aan TV-spelletjes en andere onnozelheden doet hij evenmin mee.
Wat? Pertinente leugens, tot de Laatste Show toe met zijn transvestiete politierechtster...
Oud 2 maart 2009, 21:09   #17
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Niet te geloven...crisis dit, crisis dat, en dan 50 miljoen dollar gratis en voor niks weggeven
Ja, ze hebben klaarblijkelijk nog geld te veel he. Alleen voor de pensioenen, daar hebben ze der geen voor.

En maar zeiken dat de mensen tot hen 67 jaar moeten gaan werken, als tussenoplosing, ze zouden eerder willen tot ons 76 jaar maar als ze dat zo in een trek op de tafel smijten is 't kot te klein, daarom starten ze met 67.

Voor de rest hoor je niet anders dan dat er jobs teloor gaan. Straks moeten alle oude karren blijven travakken terwijl al de rest thuis op zijn gat zit.
Kunt er nog maar aan uit.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 21:15   #18
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ja, ze hebben klaarblijkelijk nog geld te veel he. Alleen voor de pensioenen, daar hebben ze der geen voor.

En maar zeiken dat de mensen tot hen 67 jaar moeten gaan werken, als tussenoplosing, ze zouden eerder willen tot ons 76 jaar maar als ze dat zo in een trek op de tafel smijten is 't kot te klein, daarom starten ze met 67.

Voor de rest hoor je niet anders dan dat er jobs teloor gaan. Straks moeten alle oude karren blijven travakken terwijl al de rest thuis op zijn gat zit.
Kunt er nog maar aan uit.
Inderdaad te gek voor woorden eventjes 1,603,600,349.35 ouwje belgische frank gaan uitdelen om een ander zijn boeltje op te kuisen ? Gewoon zot diene OpenVLD'er...

Laatst gewijzigd door DenDane : 2 maart 2009 om 21:16.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2009, 21:25   #19
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Inderdaad te gek voor woorden eventjes 1,603,600,349.35 ouwje belgische frank gaan uitdelen om een ander zijn boeltje op te kuisen ? Gewoon zot diene OpenVLD'er...
en dan nog om het binnen enkele weken terug naar de kloten te laten schieten.
Oud 2 maart 2009, 21:30   #20
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
100% mee akkoord. Bij ons zei men vroeger," potje breken potje betalen". Dat nu de verenigde naties maar eens tonen dat ze ballen aan hun lijf hebben en die joden verplichten van het boeltje daar te gaan opkuisen en herstellen op hun kosten.

Eigen schuld dikke bult!

Laatst gewijzigd door Garry : 2 maart 2009 om 21:32.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be